امدادگر پس از واکنش به میزبان ادعا می کند که آلیسون هاموند در طول مصاحبه از سگ های معلول “ترس” داشته است.


آلیسون هاموند مجری جدید For The Love Of Dogs اصرار داشت که در فضای باز با یک امدادگر درباره 27 سگ شکاری معلول خود گفتگو کند – زیرا از آنها “ترس” داشت.

کلر-لوئیز نیکسون، مدیر موسسه خیریه Wheels to Paws، گفت که از آلیسون پرسیده است که چرا به سخنرانی برای این صبح ادامه داده است – و به او گفته شد: “باید وام مسکن را پرداخت کنم.”

آلیسون هاموند، مجری سریال «عشق سگ‌ها» اصرار داشت که در فضای باز با یک امدادگر درباره 27 سگ شکاری معلول خود گفتگو کند - زیرا از آنها «ترس» داشت.

2

آلیسون هاموند، مجری سریال «عشق سگ‌ها» اصرار داشت که در فضای باز با یک امدادگر درباره 27 سگ شکاری معلول خود گفتگو کند – زیرا از آنها «ترس» داشت.
کلر-لویز نیکسون از آلیسون پرسید که چرا او به سخنرانی برای این صبح ادامه داد - و به او گفتند:

2

کلر-لویز نیکسون از آلیسون پرسید که چرا او به سخنرانی برای این صبح ادامه داد – و به او گفتند: “باید وام مسکن را پرداخت کنم”.اعتبار: رکس

او پس از آن صحبت کرد که آلیسون، 49 ساله، ماه گذشته با واکنش شدید طرفداران مواجه شد، زمانی که او پا به کفش های پل اوگریدی فقید گذاشت تا برنامه ITV For The Love Of Dogs را ارائه دهد.

Claire-Louise – که بسیاری از سگ هایش پوشک دارند و از ویلچر استفاده می کنند و نام همه آنها به نام افراد مشهور است – گفت: “این یک شوک است.

آلیسون وقتی برای مصاحبه با من آمد از سگ ها می ترسید، بنابراین ما مجبور شدیم این کار را بیرون انجام دهیم.

در حین گفتگو، آلیسون با عصبانیت یک مات را با لنگی به نام الویس پریسلی نوازش کرد و گفت: “او کمی برای من درخشیده است.”

در طول مصاحبه روی دامان کلر-لویز نشسته بود، یک تریر با دو دسته دندان به نام رایلان کلارک، که به خاطر روکش های سفیدش مشهور است.

او گفت: “من از او پرسیدم، اگر از سگ ها می ترسی چرا این مصاحبه را انجام دادی؟”

او پاسخ داد، من باید وام مسکنم را بپردازم.

آلیسون، که هرگز صاحب سگ نشده است، در خانه اش در میلتون کینز، باکس، در حال گفتگو با کلر-لوئیز برای برنامه «امروز صبح» در سال 2019 بود، با عنوان: «زنی باورنکردنی که 27 سگ را نجات داد».

ترس او از سگ‌ها ناشی از دیدن حمله به پسر بچه‌ای است که در زندگی‌نامه خود در سال 2021 با نام You’ve Got To Laugh از او یاد می‌کند.

او نوشت: «سگ یک تکه بزرگ از پایش بیرون آورد و خون همه جا ریخت.

پس از اینکه تماشاگران بی میل در نهایت علیسون هاموند را علیرغم واکنش های منفی، فرصتی به مجری جدید آلیسون هموند دادند، طرفداران For The Love Of Dogs می گویند: «پل خوشحال می شود».

باید به او کمک می‌کردم تا به سمت مادرش برگردد و از درد فریاد بزند.

هفته‌ها پس از آن، بچه‌های خیابان ما هرگز از صحبت کردن درباره سگ‌های وحشی و زخم‌های فوران‌شان دست برنداشتند.»



منبع