با 300 میلیون تومان پول‌پیش و ماهی هفت‌میلیون تومان چه خانه‌هایی اجاره کنیم؟


هفت صبح| از چند هفته دیگر کم‌کم،‌ مستاجرهایی که تا خردادماه قرارداد دارند، باید دنبال خانه باشند یا این‌که با صاحبخانه برای تمدید قرارداد قبلی چانه بزنند. اما کسانی‌که می‌خواهند به خانه جدید بروند، می‌توانند فایل‌های موجود برای اجاره را بررسی کنند. ما کار شما را با بررسی فایل‌های اجاره با پول‌پیش 300میلیون تومان و اجاره ماهیانه هفت‌میلیون تومان راحت کرده‌ایم.

 

بزرگترین آپارتمانی که با این بودجه می‌توانید اجاره کنید، یک واحد مسکونی در نواب است. این واحد 76 متری و دو خوابه است و حدود 17سال پیش ساخته شده. این آپارتمان در طبقه ششم یک ساختمان هشت طبقه واقع شده و آسانسور و انباری دارد ولی روی پارکینگ نمی‌توانید حساب کنید. مالک این ملک برای پول‌پیش 300میلیون تومان و برای اجاره هفت‌میلیون تومان درنظر گرفته است. طبق توضیحات صاحب ملک، این واحد مسکونی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است، گاز رومیزی و هود دارد و تازه کف آن سرامیک شده.

 

در نارمک نیز می‌توانید با این بودجه یک آپارتمان 75متری اجاره کنید. این واحد مسکونی سال 70 ساخته شده و حدود 33 سال عمر دارد، یک خوابه است و در طبقه اول یک ساختمان دوطبقه واقع شده. انباری و پارکینگ دارد و می‌توانید از یک حیاط‌خلوت 40متری هم استفاده کنید.

 

یک واحد مسکونی 70متری در نازی‌آباد نیز با این بودجه اجاره داده می‌شود. این آپارتمان سال 80 ساخته شده و یک اتاق خواب دارد. طبق توضیحات صاحبخانه این آپارتمان تک واحدی در محیطی آرام و دنج، نورگیر عالی از سه جهت، بازسازی شده، واحد تخلیه و آماده سکونت است. این واحد مسکونی در طبقه سوم یک ساختمان سه‌طبقه واقع شده و نه پارکینگ دارد، نه انباری و نه آسانسور.

 

با 300میلیون تومان ودیعه و ماهی هفت‌میلیون تومان اجاره می‌توانید قرارداد یک واحد 70متری 23 سال ساخت در افسریه را امضا کنید. این واحد مسکونی تازه بازسازی شده و کابینت‌های آشپزخانه به گفته صاحبخانه گلس است. واحد پر نور و دارای حیاط دلبازی است که می‌توانید خودروی خود را در آن پارک کنید. این ملک در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه واقع شده و انباری و تراس بزرگی هم دارد. 

 

با بودجه‌ای که دارید می‌توانید یک آپارتمان 66متری در بهارستان اجاره کنید. این واحد سال 78، ساخته شده و یک اتاق خواب بزرگ و کاربردی دارد. این واحد در طبقه سوم واقع شده و کف آن به تازگی سرامیک شده است. این ملک، بدون پارکینگ، انباری و آسانسور است، ‌اما روی تراس بزرگ آن می‌توانید حساب باز کنید. صاحبخانه تاکید کرده اگر برای پول‌پیش 300میلیون تومان ندارید، می‌توانید 200میلیون تومان برای ودیعه بپردازید و ماهیانه 10میلیون تومان اجاره بپردازید. این واحد تخلیه کامل است و اگر با صاحبخانه به توافق برسید، می‌توانید خیلی سریع به خانه جدید بروید.

 

یک واحد مسکونی 65متری در میدان امام حسین موجود است که سال 90 ساخته شده و دو اتاق خواب دارد. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و متاسفانه آسانسور و انباری ندارد و فقط می توانید روی پارکینگ حساب کنید. این واحد مسکونی تک واحدی است و به گفته صاحب ملک نورگیر آن عالی است و در تابستان تا دم غروب آفتاب، هال خانه روشن است و نیاز به روشن کردن لامپ ندارید.

 

در دروازه شمیران یک ملک 60متری موجود است که صاحب ملک برای پول پیش 300میلیون تومان و برای اجاره هفت میلیون تومان در نظر گرفته است. این واحد مسکونی یک خوابه است و سال 75 ساخته شده و در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه قرار دارد. این ملک انباری و آسانسور ندارد، ولی خیالتان از جای پارک ماشین راحت است، چون پارکینگ دارد. صاحب ملک گفته این آپارتمان نزدیک خیابان اصلی است و خیلی سریع می‌توانید به مترو و بی‌آرتی برسید.

 

یک آپارتمان 60 متری در خیابان پیروزی موجود است که صاحبش برای آن این توضیحات را نوشته: یک اتاق خواب دارد. واحد مسکونی در طبقه چهارم قرار دارد و مجهز به آیفون تصویری است و به طور کامل بازسازی شده. دیوارها تازه کاغذدیواری شده و کف واحد سنگ است. پارکینگ برای ماشین ندارد ولی اگر موتور داشته باشید می‌توانید آن را در پارکینگ پارک کنید. یک بالکن بزرگ و کاربردی دارد و مجهز به انباری و آسانسور هم هست. واحد تخلیه کامل است و اگر با صاحبخانه به توافق برسید، خیلی سریع می‌توانید نقل مکان کنید.

 

با این بودجه یک آپارتمان 58 متری یک خوابه در خیابان گرگان موجود است که حدود 20 سال عمر دارد. این آپارتمان تک واحدی، نورگیر و دارای شومینه است. کف سرامیک است و آسانسور ندارد. صاحبخانه توضیح داده کلا هفت تا هشت پله باید بالا بروید چون طبقه روی همکف است. یک حیاط نقلی به اندازه پارکینگ موتورسیکلت هم دارد.