بیا سافاری با من. کشیش کارن کلیولند


کشیش کارن کلیولند یک متخصص ارتباط معنوی، وزیر و ارتباط دهنده حیوانات است. این قسمت در مورد این است که چگونه می توانید در سافاری بیایید و در یک سفر متحول کننده راهنمایی شوید. از طریق سافاری با دقت نظارت او در سرتاسر جهان به ماجراجویی می‌پردازد، او به کسانی که ارتباط با درون خود را از دست داده‌اند کمک می‌کند تا معنا و هدف زندگی خود را دوباره کشف کنند. حتی پس از سافاری‌ها، کارن با ارائه راهنمایی در سفر درونی به حمایت خود ادامه می‌دهد و به افراد کمک می‌کند تا از طریق تمرین‌هایی که ذهن، بدن و روح را به هم متصل می‌کنند، رویاهای مدفون خود را کشف کنند. به عنوان میزبان پادکست Connectedness، کارن آموزه های خود را از چارچوب EVOLVE که شامل ادغام ذهن، بدن و روح است به اشتراک می گذارد. پادکست او به عنوان دروازه ای برای همه شنوندگان عمل می کند تا در مسیر خود به سمت تحقق رویاهای قلبی خود قدم بگذارند و در عین حال تأثیر عمیق تصادفات و همزمانی ها در زندگی ما را که به صورت معجزه و جادوی روزمره ظاهر می شوند را تصدیق کنند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • مربی من، وزیر ارشد من زمانی که برای اولین بار شروع کردم، کاتیان لوئیس در سیاتل.

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی به من کمک کرده است که احساساتم را بپذیرم و آنها را نادیده نگیرم.

افکاری در مورد تنفس

  • من در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد تنفس ندارم. من اخیراً سه بار در روز شروع به نفس کشیدن عمدی کرده ام، اما در کل نفس کشیدنم دیر است و هنوز آماده نیستم چیزی را به اشتراک بگذارم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

کشیش کارن کلیولند داستانی درباره تجربه خود در دوران کودکی با موهای قرمز به اشتراک گذاشت. او و خواهرش مورد تمسخر قرار گرفتند زیرا آنها متفاوت به نظر می رسیدند. کارن آرزو می کرد که ای کاش مهارت های تمرکز حواس را در آن زمان می دانست. این به او کمک می کرد تا بفهمد که مسخره کردن مربوط به او نیست، بلکه به خاطر ناامنی دیگران است. او می توانست یاد بگیرد که آن را شخصی نگیرد و اجازه ندهد که روی او تأثیر بگذارد. کارن معتقد است که تمرکز حواس تفاوت زیادی در احساس او در آن دوران سخت ایجاد کرده است.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه رایگان رزرو کنید تا در مورد راه هایی صحبت کنید که می توانید احساس تمرکز و تمرکز بیشتری داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه چت» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما تماسی برقرار می کنیم و در مورد اینکه چگونه می توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.