جشن تولد اول با تم مزرعه برای Levi!


لوی کوچولوی ما آخر هفته گذشته 1 ساله شد و اولین جشن تولد را با تم مزرعه جشن گرفتیم! این یک تم مهمانی بچه‌ها برای اوایل پاییز نیز شایان ستایش بود. پرتاب آن ممکن است گران باشد هر نوع مهمانی، چه رسد به موضوعی، Pinterest-y، اما من توانستم با ساختن تزیینات اصلی آن را واقعاً مقرون به صرفه نگه دارم: پس زمینه قرمز انبار و بنر پرچم با چاپ گاو. بقیه را که در Dollar Tree and Party City خریدم، در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح داده شده است!

جشن تولد اول تم مزرعه
جشن تولد اول تم مزرعه

برای پس زمینه انبار DIY، من از این پست وبلاگ به عنوان یک راهنمای تقریبی استفاده کردم. ساخت اولیه ساده است: با یک تابلوی ارائه سه گانه شروع کنید (من در Dollar Tree آن را دریافت کردم). برای ایجاد شکل سقف، بالای تخته را برش دهید. اکنون که شکل اصلی انبار خود را دارید، آن را با تخته پوستر قرمز بپوشانید (من از نوار دو طرفه برای چسباندن آن به تابلوی ارائه استفاده کردم). سپس نوارهایی از کاغذ سفید ببرید و آنها را بچسبانید تا انبار dos و امضای X ایجاد شود. در مرحله بعد، 2 مستطیل مشکی برای پنجره ها برش دهید و روی نوارهای نازک کاغذ سفید برای شیشه های پنجره قرار دهید. در آخر، نوارهای مشکی را برش دهید تا محیط سقف را بپوشاند. نکته: من استفاده از چسب را دوست دارم چوب یا چسب دو طرفه زیرا چسب های مایع/ژل مانند خوب المر می توانند حباب هایی را در زیر کاغذ ایجاد کنند.

من آن را با قلاب‌های کوچک آویزان عکس (دو تای آنها انبار را روی دیوار نگه می‌دارند)، نوار چسب و 2 عدد بند انگشتی به دیوار محکم کردم.

عدل‌های کوچک یونجه از درختان دلاری هستند، گل‌های پاییزی مصنوعی و گلدان‌های گالوانیزه. حیوانات پلاستیکی بخشی از مجموعه بازی مزرعه مردم کوچولو ما هستند.

من بنر پرچم چاپ گاو را با تابلوهای پوستر سیاه و سفید، ریسمان آشپزخانه (هر رشته یا نوار نازکی کار می کند) و پانچ تک سوراخ درست کردم. ابتدا پرچم‌های مثلث سفید را بریدم، سپس «لکه‌های» کوچک و نامنظم را از تخته پوستر سیاه بریدم و از یک چسب برای محکم کردن آن‌ها روی پرچم‌ها استفاده کردم. گوشه های بالایی هر پرچم را سوراخ کردم و ریسمان را از هر کدام رد کردم. نکته: ریسمان را تا زمانی که همه پرچم‌ها روی آن نخ کشیده نشده‌اند نبرید و می‌توانید آن را تا دیوار نگه دارید تا فاصله پرچم‌ها و مدت زمانی که بنر تمام شده را می‌خواهید تخمین بزنید.

من کلاه حصیری کوچک با 1 قرمز روی آن، بنر صندلی بلند با تم مزرعه و بشقاب‌ها و دستمال‌هایی با تم مزرعه را در شهر پارتی پیدا کردم – «تم مزرعه دوستانه» آنها.

بنر صندلی غذای تولد 1 سالگی تم مزرعه 10 دلاری

کلاه حصیری اولین تولد 7 دلار

بشقاب های شام با تم مزرعه 6 دلار

بشقاب دسر 3.50 دلار

دستمال های تم مزرعه 4 دلاری

اون کلاه کوچولو منو میکشه

کیک حیوانات مزرعه! سفارش ویژه از نانوایی وایت.

تولد پسر کوچولوی ما مبارک!