حرفه ای حلقه نامزدی 7 نشانه را نشان می دهد که شریک زندگی شما می خواهد خواستگاری کند – هیچ چیز بدتر از نادیده گرفتن یک “اصرار” نیست.


یک متخصص حلقه نامزدی نشانه‌های گویایی را به اشتراک گذاشته است که شریک زندگی شما در شرف خواستگاری است.

آنها توضیح دادند که چند پرچم کمک می کند تا نشان دهد که آیا زمان خرید لباس عروس فرا رسیده است یا نه.

یک متخصص حلقه نامزدی هفت نشانه را به اشتراک گذاشت که شریک زندگی شما در شرف خواستگاری است

1

یک متخصص حلقه نامزدی هفت نشانه را به اشتراک گذاشت که شریک زندگی شما در شرف خواستگاری استاعتبار: گتی

جوآنا ویگانوسکا، گوهرشناس و کارشناس حلقه نامزدی در کوئین اسمیت، نکاتی را در مورد آنچه که باید به آن توجه کرد به اشتراک گذاشت.

او توضیح داد که اصرار دوستان و خانواده به شما برای اصلاح ناخن‌ها یکی از نشانه‌های مهم است.

این یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد شریک زندگی‌تان می‌خواهد از شما خواستگاری کند و از شما می‌خواهد که برای آن عکس‌های بسیار مهم حلقه نامزدی، احساس و ظاهر خوبی داشته باشید! او گفت.

“اگر مشکوک هستید که ممکن است چنین باشد، مطمئن شوید که با انجام آنها موافقت می کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که وقتی شریک زندگی تان حلقه نامزدی را می زند، لاک ناخن تراشیده شده باشد!”

نشانه های دیگر شامل افزایش پیشگیرانه شریک زندگی است، مانند برنامه ریزی برای سفر یا تلاش بیشتر برای صحبت با خانواده.

او توضیح داد: «اگر شریک زندگی شما معمولاً درگیر برنامه ریزی تعطیلات نیست، اما به طور ناگهانی بسیار عملی می شود، می تواند نشان دهنده برنامه ریزی یک پیشنهاد ویژه در خارج از کشور باشد.

ثانیاً، اگر مدتی با هم بودید و یک روز خاص در پیش دارید (مثل سالگرد یا تولدتان)، این می تواند نشانه دیگری از برنامه ریزی آنها برای خواستگاری از شما باشد.

او توصیه کرد که کمک جمع سپاری از طرف خانواده غیر معمول نیست و کسانی که متوجه می شوند باید چشم خود را ببندند.

او گفت: “اگر متوجه افزایش زمان صرف شده با خانواده خود در زمانی که شما حضور ندارید یا آنها مدام برای گفتگوهای خصوصی با آنها می روند، ممکن است به دنبال برکت آنها باشند یا برنامه ریزی بیشتری با آنها انجام دهند.”

«اگر وقتی وارد اتاق می‌شوید، مکالمه‌ها متوقف می‌شود یا در جمع‌های خانوادگی کمی متفاوت از حد معمول احساس می‌شود، احتمالاً «گفت‌وگو کرده‌اند!» او اضافه کرد.

اگر مشکوک هستید که ممکن است این مورد باشد، مطمئن شوید که با انجام آنها موافقت می کنید. وقتی شریک زندگی تان حلقه نامزدی را می زند، هیچ چیز بدتر از لاک ناخن تراش خورده نیست!

جوانا ویگانوفسکا

سعی کنید از پرسیدن اینکه در مورد چه چیزی صحبت می کنند خودداری کنید تا به آنها اجازه ندهید که چیزی در حال وقوع است یا غافلگیری را خراب کنید.

تغییرات دیگر در رفتار آنها، مانند تغییرات خلقی، می تواند روشنگر باشد.

او می‌گوید: «اگر شریک زندگی‌تان عصبی‌تر رفتار کند یا به‌طور غیرعادی در اطراف شما ساکت شود، این نشانه‌ای است که ممکن است چیزی در حال دمیدن باشد.

“در چنین سناریویی، آنها احتمالاً درگیر افکار پیشنهادی هستند و با نگرانی در پاسخ شما به سوال بزرگ فکر می کنند.

“اگر متوجه شدید که آنها علائم تشدید اضطراب را نشان می دهند، سعی کنید تا آنجا که ممکن است از آنها حمایت کنید بدون اینکه شک خود را مبنی بر اینکه ممکن است پیشنهادی در گوشه و کنار باشد را از بین ببرید.”

ویگانوفسکا اضافه کرد که مکالمات در مورد آینده ممکن است تلاشی برای رسیدن به همان صفحه باشد.

هر گونه بودجه ریزی ناگهانی یا علاقه به ظاهر تصادفی به جواهرات شما نیز می تواند یک اشاره بزرگ باشد.

“اگر آنها به جای بیرون رفتن با پسرها یا پختن شام در یک شنبه شب به جای غذای معمولی شروع به داشتن یک شب آرام در خانه می کنند، اینها نشانه های کلیدی هستند که نشان می دهد همسر شما بیشتر به بودجه خود توجه می کند، احتمالاً در آماده سازی برای ازدواج،” او گفت.

در مورد خورشید ایرلندی بیشتر بخوانید

«اگر شریک زندگی‌تان را در حال جست‌وجو کردن در اطراف جعبه جواهرات‌تان یا جستجو در کشوهایتان بگیرید، ممکن است بدون اینکه مستقیماً از شما بپرسند سعی می‌کنند اندازه حلقه و مدل دلخواهتان را بفهمند.

“اگر به طور ناگهانی نمی توانید حلقه مورد علاقه خود را پیدا کنید، علیرغم اینکه یادتان می آید آخرین بار آن را کجا گذاشته اید، این می تواند یک اشاره ظریف باشد که زنگ های عروسی در راه شما هستند.”



منبع