خالی شدن به پری؛ تیموتی استوتز


تیموتی استوتز، خالق کتاب‌های جادویی کودکان، تا به امروز، بیش از 86 سال، بیش از هر کس دیگری کتاب کودک نوشته است. او همچنین یک آکادمی آموزش انرژی کوانتومی را اداره می کند و به فارغ التحصیلان گواهی می دهد تا به مدت بیش از 35 سال به تمرین و آموزش انواع مدیتیشن، یوگا، چیگونگ و تای چی بپردازند. برنامه‌های تیموتی از طریق نگهداری کودکان و دیگران در هنگام تولد و مرگ و مربیگری افراد در سنین مختلف از طریق چالش‌های مختلف زندگی غنی‌تر می‌شود. او با استفاده از افسانه‌ها، هنرهای باستانی، علوم مقدس و هر چیزی که در این بین است، به مردم در هر سنی قدرت می‌دهد تا قدرت های روح نامتناهی خود را توسعه داده و از آنها برای دستیابی به پتانسیل کامل خود استفاده کنید.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • همه استادان مدیتیشن من
  • استادان و معلمان تای چی.

تاثیر بر احساسات

  • احساس اصلی من در حال حاضر چیزی جز سعادت نیست.
  • ذهن آگاهی همه چیزهای دیگر را از بین برده است و مراحلی از آن حذف شده است که در آن فکر می‌کردم کاملاً عصبانی شده‌ام.
  • فهمیدم حالم خوب نیست اما هر احساسی که ایجاد شود، سعادت نیست. من به آن نگاه می کنم، به آن احترام می گذارم. خالی به پری

افکاری در مورد تنفس

  • نفس کشیدن برای من به معنای گسترش است. یعنی نفس الهی خدا را آگاهانه می گیرم و در بدنم حرکت می دهم و هر روز صبح تمرینات تنفسی انجام می دهم.
  • همه باید دوباره با توانایی خود در تنفس عمیق کوتاه شکم ارتباط برقرار کنند، نه یک نسیم کم عمق، و انجام این کار سخت نیست. خالی به پری

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من از بچگی خیلی اذیت شدم، از بچگی واقعا کوچیک بودم و به مدرسه نظامی رفتم که معمول نبود. بنابراین من مورد آزار و اذیت های زیادی در محله ام بودم.
  • من یک داستان نوشتم که در آن یک پسر کوچک دوست دارد و آن دوست واقعاً یک قلدر است. و در نهایت به این پسر کوچولو می گوید، خوب، من از هیچ چیز نمی ترسم. ناگهان، او خود را در حال انتقال جادویی می بیند، با سعادت، بری قلب جادویی را در بدن یک موش حمل می کند.
  • این همان قلدر است که اکنون در بدن یک موش است و خودش را در میدان می بیند و نمی داند چه خبر است. اما او تصمیم گرفت از حضور در بدن موش بهترین استفاده را ببرد. خالی به پری
  • او در طول روز در مورد موش بودن یاد می گیرد. و بعد در غروب، یک شب، او به موش کوچولو نیاز دارد، آن یک موش شب است. و این موش شبانه او را وادار می‌کند که از ساعات روز بیرون بماند و با او بازی کند و او چیزی از شب نمی‌داند.
  • او از جغدها خبر ندارد. او در روز از هاوکس ها و مارها و همه چیز می داند، اما از آنچه در شب آگاه نیست. بنابراین او در نهایت توسط یک جغد گرفته می شود و متوجه می شود که چیزهایی در جهان وجود دارد که او را می ترساند. بنابراین او یاد می گیرد که دیگران را نترساند و قلدر نباشد. خالی به پری

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.