طرفداران Penneys در حال دیوانگی برای لباس‌های زیر زنانه جدید «زیبا» در فروشگاه‌ها هستند – با قیمت‌هایی از ۷ یورو


پس از اینکه این خرده‌فروش محبوب لباس‌های زیر زنانه «زیبا» را در فروشگاه خود عرضه کرد، طرفداران مد در Penneys منتظر هستند.

قطعات آبی روشن بسیار زیبا هستند و رنگ مناسبی برای ماه های تابستان هستند.

لباس زیر برای تابستان مناسب است

قیمت این مجموعه دوست داشتنی از 7 یورو شروع می شود و در فروشگاه های سراسر ایرلند موجود است.

ست سینه بند توری و بند بند الاستیک Statement 7 یورو قیمت دارد و در رنگ های آبی روشن، مرجانی، کبالتی و صورتی عرضه می شود.

روسای Penneys می‌گویند: «کمی تجمل و توری زیاد با یک استایل آماده برای سالن برای ایجاد این ست لباس زیر ضروری ترکیب می‌شوند- و سر ما را برمی‌گرداند!

این سوتین که با توری کششی نرم ساخته شده است، پشتیبانی سبک از فنجان های سه پانل، سیم های زیرین، زیربند محکم و بند های قابل تنظیم را ارائه می دهد، در حالی که جلوی سیم V و لبه گوش ماهی بر روی فنجان ها به زیبایی این قطعه روزمره می افزاید.

«به‌خوبی با بند تندی هماهنگ‌کننده که ترکیبی از برش‌های دلپذیر و تناسب اندک برای راحتی در تمام طول روز است، هر دو قطعه دارای حالت ارتجاعی «love to lounge» هستند و ایده‌آل هستند، چه در حال استراحت باشید، چه دوست‌داشتنی یا زندگی کامل! چند رنگ می توانیم در سبد خود جا دهیم…”

«بدنی توری جام پد» با قیمت 14 یورو روی قفسه‌ها قرار دارد و دارای برش‌های جذاب و پانل‌های «افزایش‌دهنده شبح» است.

دارای طراحی هندسی، فنجان های روکش دار و سیم کشی شده برای پشتیبانی، یقه V و جزئیات بند در جلوی مرکزی است.

می‌توان آن را با یک شلوار جین یا شلوارک برای استایل روزمره ست کرد یا برای استایل بودوآر به‌صورت تکی پوشید.

برای داشتن ظاهری راحت اما شیک قبل از خواب می‌توان «پهلو ساتن فرانسوی» را با «بند ساتن برلت شناور» ست کرد.

شورت 7 یورو به شما می دهد در حالی که برالت 8 یورو قیمت دارد.

این دو قطعه از یک ساتن نرم در رنگ آبی روشن خیره کننده ساخته شده اند.

رؤسای پنیز در تشریح بریف ها گفتند: «بسیاری از ما احساس خوب را با احساس آزادی، شناور بودن، و معاشقه مرتبط می‌دانیم- که همه اینها از ویژگی‌های این لقمه‌های ضروری فرانسوی هستند!

“قدرتمند”

این استایل در حالی که صاف روی باسن نشسته‌اید، پوششی بی‌اندازه ارائه می‌دهد و در رنگ آبی پررنگ‌اش، چه در حال استراحت باشید، چه در حال ایجاد ظاهری بودوار یا خوابیدن باشید، مطمئناً احساس قدرت خواهید کرد.

و سوتین جفت مناسبی برای شلوارک است، با تکیه گاه راحت فراوان در زیربند.

روسای Penneys می‌گویند: «برخی از قطعات تقریباً زیبا هستند و نمی‌توان آن‌ها را پنهان کرد و ما فکر می‌کنیم که این bralette بیانیه‌ای است که شما احساس قدرت می‌کنید که آن را بنویسید!

این قطعه که با یک ساتن نرم در رنگ آبی روشن و پررنگ ساخته شده است، دارای فنجان‌های مثلثی کلاسیک و یک زیربند محکم برای پشتیبانی نرم، جزئیات دو بند است که جزئیات بند روی نیم تنه را تکمیل می‌کند، و با یک دامن شناور پوشیده به پایان رسیده است. زیبایی لانگ لاین مجلل.”

به‌طور جداگانه، یکی دیگر از لباس‌های تابستانی خیره‌کننده دیگر در فروشگاه‌های Dunnes دیده می‌شود – و برای همه موقعیت‌ها عالی است.

لباس کوتاه ساویدا یقه وی شکل به صورت آنلاین و در فروشگاه های سراسر کشور عرضه می شود.