ذهنیت جنگجو؛ ری شونکه


ری شوئنکه در طول زندگی خود از طرز فکر جنگجو برای رسیدن به موفقیت استفاده کرده است. او یکی از اولین بازیکنان NFL پلینزی بود
او در سال 2015 وارد تالار مشاهیر فوتبال پلینزی شد. او 12 سال کار حرفه ای به عنوان بازیکن خط حمله در NFL داشت و در حالی که هنوز فوتبال بازی می کرد، یک تجارت چند میلیون دلاری ایجاد کرد. او در طول فعالیت تجاری خود در امور عمومی و مدنی بسیار فعال بود، از جمله نقش مهمی در تأسیس بازی های المپیک ویژه ایفا کرد و فعالانه برای سه رئیس جمهور ایالات متحده مبارزه کرد. او در بین 100 بازیکن برتر تاریخ سرخ پوستان قرار گرفته است. بیل کلینتون او را فردی توصیف می کند که «زندگی شگفت انگیزی داشته است…[who] هرگز نتوانسته است برای آنچه معتقد است بایستد یا حرف بزند.» کتاب خاطرات او، دختر چاق می خواند، در ماه مه 2023 در آمازون راه اندازی شد.

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • احساسات و ذهن آگاهی بخش مهمی از زندگی است. زمانی که شما وارد یک بازی فوتبال با 60 بازی می شوید و سپس باید انواع دفاع را بدانید. بنابراین وقتی تا خط می روید و یک بازی در ذهن دارید، باید بدانید که در مقابل انواع دفاع ها هستید. ناگهان آنها می توانند دفاع را تغییر دهند. بنابراین ذهن شما باید سریعاً تغییر کند. و شما فقط چند ثانیه برای اجرا دارید.
  • این 60 بار در یک بازی تکرار می شود. بنابراین تمرکز حواس فوق العاده دشوار است و شما باید با آن همراه باشید. و باید تمرین کرد و تمرین کرد. و به دلیل تطبیق پذیری ام، تمام موقعیت های پشتیبان روی خط را بازی کردم.
  • بنابراین اگر کسی صدمه ببیند، من اولین نفر هستم. بنابراین من ممکن است در استارت معمولی گارد چپ باشم، اما بعد از آن تکل سمت راست آسیب می بیند و ناگهان اکنون می خواهم تکل راست بازی کنم. وسط بازی باید همه چیز آن طرف را به خاطر بسپارم.

افکار در مورد تنفس

  • تا آنجا که به تنفس مربوط می شود، باید بتوانید آرامش خود را حفظ کنید زیرا تحت استرس شدید هستید. دفاع سعی دارد استرس بیشتری ایجاد کند. بنابراین آنها در حال تغییر موقعیت هستند.

  • و همچنین به این دلیل که اگر من فقط برای جایگزینی کسی وارد شدم، آنها واقعاً سعی می کنند شما را بیشتر به هم بریزند زیرا شما به تازگی به آنجا رسیده اید. وقتی در وسط بازی هستید، آنها سعی می کنند ذهن شما را به هم بریزند و سر شما فریاد بزنند، و شما سعی می کنید بازی را به خاطر بسپارید.

  • این یک بازی بزرگ است و شما باید بتوانید تمام آن سردرگمی را پاک کنید و اجرا کنید. ذهنت باید قوی باشه و من باید قبل از بازی کار کنم و یک هفته را صرف انجام امور ذهنی کنم.

  • کل بازی را در ذهنم تمرین می کردم. برای من 80 درصد بازی ذهنی و 20 درصد توانایی بدنی ام بود.

داستان قلدری

  • دختر چاق می خواند نام کتاب من است. وقتی 10 ساله بودم مردم به من می گفتند دختر چاق. من چاق بودم و قهوه ای بودم، در تگزاس بودم. من در دبستان بودم و همه بچه ها سفید پوست بودند. من متفاوت بودم من مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.
  • شروع کردند به من دختر چاق خطاب می کردند و مسخره ام می کردند. بچه‌های بزرگ‌تر کلاس ششم با من دست و پنجه نرم می‌کردند. آنها مرا محاصره می کردند و جلوی همه شلوارم را پایین می کشیدند. این چیز بزرگی بود و برای من بسیار تحقیرکننده بود.
  • نمی دانستم باید چه کار کنم و نمی دانستم چگونه با آن رفتار کنم.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

آیا اضطراب و استرس را تجربه می کنید؟ من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین‌کننده و هیپنوتیزم‌کننده که به افرادی مثل شما کمک می‌کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو بروند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من به آدرس bruce@mindfulnessmode.com ایمیل بزنید و در قسمت موضوع عبارت «من مصمم هستم». ما یک تماس برنامه ریزی می کنیم تا در مورد اینکه چگونه می توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید، صحبت خواهیم کرد.



منبع