رشد کسب و کار خلاق؛ نوح هاتون


Noah Hutton در قلب یک داستان نویس است که مشتاق ثبت و به اشتراک گذاری روایت های منحصر به فرد افراد و برندها از طریق محتوای عکس و ویدیوی خیره کننده است. هدف او این است که به شما کمک کند در یک فضای دیجیتال شلوغ با ایجاد تصاویری جذاب که به طور واقعی برند و پیام شما را منعکس می کند. نوح علاوه بر کارهایش در پشت لنز، عاشق برقراری ارتباط با کارآفرینان و سازندگان همکار از طریق پادکست خود، The Rest of Us است. او از طریق گفتگوهای صریح و بینش‌های معنادار، داستان‌هایی از کسانی که در زمینه‌های مربوطه خود تغییر ایجاد می‌کنند به اشتراک می‌گذارد و دیگران را تشویق می‌کند که همین کار را انجام دهند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

  • شرکت: NTH Productions
  • وب سایت: https://noah-hutton.com/
  • پادکست: https://podcasters.spotify.com/pod/show/noah-hutton
  • پادکست: بقیه ما

تاثیرگذارترین فرد

  • دوست من اولیویا (طراح داخلی)

تاثیر بر احساسات

  • تمرکز روی چیزهایی که نیاز دارید و به شما کمک می کند بهترین نسخه از خودتان باشید، خواه این باشد که باید بیشتر به باشگاه بروم و از نظر بدنی آماده شوم، یا باید پیاده روی کنم. شاید لازم باشد کاری انجام دهم که از دیدن یک فیلم یا ساخت مجموعه لگو یا مسافرت لذت ببرم. این تمرکز روی چیزهایی است که نیاز دارید و به شما کمک می کند تا موفق تر باشید.

افکاری در مورد تنفس

  • اکنون می توانم متوجه شوم که در حالت استرس یا اضطراب هستم. در آن زمان است که می توانم کاری را که برای رهایی از آن انجام دهم انجام دهم. من لزوما از تکنیک های تنفسی استفاده نمی کنم. تازه متوجه می شوم که اضطراب یا استرس برای من چه شکلی است و بعد کارهایی انجام می دهم که استرس را از بین ببرم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من قلدری زیادی را تجربه نکردم. این بیشتر فقط مسخره کردن یا داشتن دوستی های منفعل-تهاجمی بود که همیشه در گروه دوستان من اتفاق می افتاد. ما همیشه همدیگر را انتخاب می کردیم.
  • نکاتی وجود داشت که به عقب نگاه کردم و از این که این را گفتم احساس بدی کردم. تا زمانی که از دانشگاه خارج شدم و به بلوغ رسیده بودم و ذهنیت بهتری نسبت به گذشته خود داشتم، واقعاً به آن فکر نمی کردم. مردم می دانستند چه دکمه هایی را می توانند با من فشار دهند.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که در قسمت موضوع عبارت “من مصمم هستم”. ما تماسی برقرار می کنیم و در مورد اینکه چگونه می توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.

stitcher-subscribe.png در اندروید مشترک شوید