متحدان پوتین پس از اینکه اوکراین اعلام کرد از موشک‌های بریتانیا برای حمله به کریمه استفاده خواهد کرد، خواستار تبدیل لندن به خاک شدند.


پس از اینکه اوکراین اعلام کرد از موشک های بریتانیایی استفاده خواهد کرد، مبلغان کرملین خواستار “تبدیل شدن لندن به خاک” شدند.

این ناهنجار بخشی از یک برنامه شبانه بود که به بحث های طرفدار جنگ در تلویزیون دولتی اختصاص داشت که توسط یکی از اعضای بدنام پوتین میزبانی می شد.

غرغر ولادیمیر سولوویف در تلویزیون روسیه درباره بریتانیا

5

غرغر ولادیمیر سولوویف در تلویزیون روسیه درباره بریتانیا
یکی از اعضای میزگرد در برنامه درباره The Sun ناله می کرد

5

یکی از اعضای میزگرد در برنامه درباره The Sun ناله می کرد

در برنامه امشب گزارشی در روزنامه سان مورد بحث قرار گرفت که می‌گفت کیف می‌گوید در صورتی که بریتانیا مایل باشد از موشک طوفان سایه استفاده کند.

در یک لحظه، ولادیمیر سولویوف، میزبان به طرز عجیبی دستش را بلند کرد که انگار می خواهد طلسم کند، سپس با شیدایی به صفحه خیره شد و گفت: «لندن تبدیل به خاک خواهد شد! گردگیری.”

دهان ولاد دیوانه که صورتش از عصبانیت پیچ خورده بود، سپس به انگلیسی تغییر کرد و شروع به فریاد زدن کرد: «در جهنم بسوز!» و “شعله های آتش!”

سولوویف در پاسخ به یکی از شرکت کنندگان در میزگرد بود که ناله می کرد: «مطبوعات بریتانیایی می گویند ما به آنها جهنم خواهیم داد! من کلمه به کلمه از محبوب ترین روزنامه آنها به نام The Sun نقل قول می کنم.

همه آنها این را کاملاً خوب می دانند – “روس ها می توانند و باید کشته شوند”. مدام این را می گویند.

یک مشکل با روس ها وجود دارد. آنها به این راحتی تسلیم نخواهند شد.»

این کلیپ و ترجمه آن توسط مانیتورینگ بی‌بی‌سی که مرتباً در برنامه‌های تبلیغاتی طرفدار کرملین پست می‌کند، توییت شده است.

ولودیمیر زلنسکی زمانی که اخیراً با لیست خرید تسلیحات از بریتانیا بازدید کرد، موشک های 600 مایل در ساعت را درخواست کرد.

منابع دفاعی اوکراینی کیف آماده استفاده از این موشک ها برای حمله به کریمه هستند

این به دنبال هشدار زلنسکی مبنی بر اینکه سلاح‌های دوربرد متحدان غربی به اوکراین اجازه می‌دهد تا نبرد را به مناطقی که توسط روسیه اشغال شده است ببرد.

وی در این سفر گفت: «این به ما این امکان را می‌دهد که با تخریب پایگاه‌های هوایی آن در عمق سرزمین‌های اشغالی، شرارت را به طور کامل از کشورمان عقب‌نشینی کنیم».

در پاسخ، ریشی سوناک گفت: «هیچ چیزی در مورد حمایت نظامی از اوکراین مطرح نیست».

دولت هنوز در حال بررسی این است که آیا موشک های کشنده ضد کشتی هارپون یا سایه های طوفان زمین به هوا را برای تسلیح مدافعان اوکراینی بفرستد.

پس از اینکه آلمان در نهایت با ارسال تانک موافقت کرد، سولوویف و سایر مبلغان کرملین تهدید کردند که غرب را به حملات هسته ای می رسانند.

5

او در سخنانی مشابه مدعی شد که این بدان معناست که آلمان به جنگ پیوسته است.

«زمان آن رسیده است که یک پیام روشن و قاطع ارسال کنیم که اکنون آلمان را طرف مستقیم درگیری می‌دانیم و خاطرات جنگ جهانی دوم را زنده می‌کنیم.

تانک های آلمانی ظاهر می شوند [in Ukraine] قطعاً به این معنی است که ما خاک آلمان، پایگاه‌های نظامی و سایر مکان‌ها را به عنوان اهداف قانونی در نظر می‌گیریم.»

یوگنی ساتانوفسکی، کارشناس تلویزیونی خشمگین مسکو، گفت که کلاهک ها باید به سمت برلین، پایتخت آلمان و پارلمان این کشور، بوندستاگ پرتاب شوند.

«زمین صاف، کمی رادیواکتیو، ذوب شده [will remain in its place]”

مدافعان اوکراینی خود را برای حمله ای آماده می کنند که می تواند شامل 1800 تانک، 3950 خودروی زرهی، 400 جت جنگنده و 300 هلیکوپتر باشد که از روسیه وارد می شوند.

من
ژست باورنکردنی راننده اتوبوس دوبلین در روز ولنتاین به مسافران

با این حال، دبیر کل ناتو، ینس استولتنبرگ، گفته است که روسیه از قبل تهاجم جدید خود را آغاز کرده است و “نیروهای بیشتر، تسلیحات بیشتر، و قابلیت های بیشتر را می فرستد.”

اوکراین در حالی که همچنان به درخواست حمایت از غرب ادامه می دهد، افزایش نیروهای نظامی را زیر نظر دارد.

انگلیس می تواند موشک های هارپون را به اوکراین بفرستد

5

انگلیس می تواند موشک های هارپون را به اوکراین بفرستداعتبار: گتی
موشک های طوفان سایه معمولاً از جت های جنگنده مستقر می شوند

5

موشک های طوفان سایه معمولاً از جت های جنگنده مستقر می شونداعتبار: دولت باز