سود مهربانی؛ جیل لوبلین


جیل لوبلین یک سخنران بین المللی در موضوعات تبلیغات، شبکه سازی، مهربانی و ارجاع است. او نویسنده 4 کتاب پرفروش از جمله مورد توجه قرار بگیر… ارجاعات دریافت کن (مک گرو هیل) و نویسنده مشترک Guerrilla Publicity and Networking Magic است. آخرین کتاب او، سود مهربانی، در چهار دسته رتبه اول را کسب کرد. جیل یک استراتژیست ماهر در مورد نحوه موقعیت یابی است کسب و کار برای سود بیشتر و دیده شدن بیشتر در بازار. او مدیرعامل یک شرکت مشاوره استراتژیک است و بیش از 25 سال تجربه کار با بیش از 100000 نفر به اضافه رسانه های ملی و بین المللی دارد. جیل یک دوره آموزشی مجازی تبلیغاتی را تدریس می کند و در سراسر جهان مشاوره و سخنرانی می کند. او در بسیاری از صحنه ها با شخصیت های برجسته ای مانند تونی رابینز صحبت کرده است. جیل همچنین یک جامعه مهربانی عمدی را رهبری می کند. از publicitycrashcourse.com/freegift و jilllublin.com دیدن کنید

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی به کنترل احساسات من کمک می کند، به مدیریت آنها کمک می کند و آنها را یکنواخت تر نگه می دارد.

افکار در مورد تنفس

  • متوجه شدم اگر شروع به احساس اضطراب کنم یا چیزی مرا بترساند، چهار نفس داخل و چهار نفس بیرون می‌آورم. چیز دیگری که به من کمک می کند این است که تا جایی که می توانم نفس بکشم و سپس بازدم کنم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من به یاد دارم که در تمام دوران کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم و فکر می کنم بخشی از آن به خاطر موهای مجعد من است. این همان سبکی بود که در آن زمان من کک و مک داشتم این عینک زشت را داشتم. فقط چیزهایی که به من کمک نمی کرد در بهترین حالتم باشم.
  • یادم می‌آید که بچه‌ها چیزهای بدی درباره اسم برادرم جک می‌گفتند. بنابراین، جک و جیل. من انواع نسخه های قافیه مهد کودک را شنیدم.
  • من یک حادثه قطعی از تماس جنسی نامناسب داشتم. و این واقعا ناراحت کننده بود، جایی که احساس می کردم حتی نمی توانم به مدرسه بروم آنطور که مرا نگاه می کنند.
  • من سهم خود را از احساس قلدری، احساس ناامنی، احساس تهدید داشتم. فکر می‌کنم در زندگی‌ام، لحظات زیادی وجود داشته است که احساس آزار و اذیت، احساس ناامنی، احساس ناامنی، تمسخر، مسخره شدن، که ممکن است کمی متفاوت از تمسخر باشد.
  • نکته این است که بخشی از بی نظمی بچه ها، پستی خاصی است. اکنون، این امید و هیجان من برای آینده و حال است. من کاملاً معتقدم که بچه‌ها در حال حاضر بسیار هوشیارتر و هوشیارتر هستند.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.