شادی و موفقیت را حتی از طریق رویدادهای آسیب زا بیابید. فارست ویلت


پنجشنبه 09 آوریل 2020

فارست ویلت یک سخنران مورد تقاضا و نجات یافته از دو آسیب مغزی است. اولی در 2 سالگی و دومی زمانی که او 31 ساله بود، زندگی او برای همیشه در نتیجه یک تصادف شدید رانندگی بود. او مجبور بود همه نیازهای اولیه را دوباره یاد بگیرد – خواندن، نوشتن، توانایی صحبت کردن روان، حافظه یک مسئله بزرگ بود. فارست بیش از 5 سال از افسردگی رنج می برد. او 31 ساله بود با یک پسر 2 ساله، حرفه ای عالی داشت، تجارتش رونق داشت. احساس درماندگی و ناامیدی می کرد. او مجبور شد تصمیمات سختی بگیرد، مانند قبول 100% مسئولیت زندگی خود و کنار گذاشتن همه سرزنش ها و بهانه ها و شکایت کردن. برای شروع به غلبه بر این محدودیت ها، او مجبور شد نگاه به گذشته را رها کند. او صبح از خواب بیدار می شد، در آینه نگاه می کرد و انتظار داشت خود سابقش آنجا باشد. او متوجه شد که شانس جدیدی برای زندگی دارد، می تواند از نو شروع کند و زندگی جدید خود را به زندگی عالی تبدیل کند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

[show-notes-contact]

تاثیرگذارترین فرد

[show-notes-influence]

تاثیر بر احساسات

  • می‌توانم بگویم که تمرکز حواس به من آموخته است که خودم را همانطور که هستم دوست داشته باشم و بپذیرم. وقتی بتوانم این کار را انجام دهم، این تنها چیزی است که در دنیا نیاز دارم.

[show-notes-emotions]

افکاری در مورد تنفس

  • دروس تنفسی که من از گفتاردرمانگر و کاردرمانگرم آموخته ام این است که مغز را با اکسیژن پر می کنند و اکسیژن را در مغز جریان می دهند.
  • افرادی که افسرده و مضطرب هستند احتمالاً نفس های کوتاه و کم عمق می کشند. نفس عمیق بکشید و آن را چند ثانیه نگه دارید و استراحت کنید، تمام بدن شما را آرام می کند.

[show-notes-breathing]

منابع پیشنهادی

[show-notes-resources]

پیشنهاد ویژه سختی ذهنی

این دوران چالش برانگیز برای بسیاری از ما سخت است. درک چگونگی داشتن سرسختی ذهنی می‌تواند به ما کمک کند تا کنترل را در دست بگیریم و به بهترین شکل ممکن به جلو برویم و استرس و وحشت طاقت‌فرسا را ​​پشت سر بگذاریم. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای یادگیری سرسختی ذهنی همین جاست:

* www.MindfulnessMode.com/tough از کد کوپن “بروس” برای دریافت تخفیف استفاده کنید.

توجه: لینک بالا یک لینک وابسته است، به این معنی که اگر تصمیم به خرید از طریق این لینک داشته باشید، بروس لنگفورد کمیسیون دریافت می کند. هیچ هزینه ای برای شما، خریدار وجود ندارد.



منبع