شاهزاده نسیم حامد، 50 ساله، اگر «مبلغ زشتی» برای خیریه به انتخابش می رفت، به مبارزه خیره کننده بازگشت اشاره می کند.


پرنس ناسین حامد فاش کرده است که به دلیل درستی به فکر بازگشت به بوکس است.

مبارز سابق در می 2002 پس از شکست دادن مانوئل کالوو به عنوان قهرمان جهان بازنشسته شد و عنوان قهرمانی وزن پر IBO را به دست آورد.

شاهزاده نسیم حامد در فکر بازگشت به رینگ است

2

شاهزاده نسیم حامد در فکر بازگشت به رینگ استاعتبار: گتی
او آخرین بار در می 2002 جنگید

2

او آخرین بار در می 2002 جنگیداعتبار: گتی

او همچنین قهرمان پر وزن WBO و WBC بود و تنها در یک مبارزه از 37 مبارزه خود شکست خورد.

حامد، 50 ساله، اکنون به بازگشت به رینگ فکر می کند و رویای جنگیدن با همان کارت پسرانش را در سر می پروراند – اما به شرطی که پول صرف امور خیریه شود.

او به talkSPORT گفت: “جیک پل؟ جیک پل برای من معنایی ندارد. 20 میلیون پوند، 20 میلیون پوند چیست؟ 20 میلیون پوند، 100 میلیون پوند، 200 میلیون پوند سبک زندگی من را تغییر نمی دهد.

“من مردی هستم که روزی پنج بار روی دست و زانو می نشینم و سرش را روی زمین می گذارم. من متواضع هستم. این موضوع نیست.

“شما باید چیزی را بفهمید، جنگیدن برای کشوری برای اینکه کسی خوب کار کند، برای کسی که پول جمع کند، یک مقدار پول ناپسند، آن وقت من می توانم در مورد آن فکر کنم.

و من می توانستم از رختخواب بلند شوم و تمرینات جدی انجام دهم و تناسب اندام پیدا کنم و شاید هم این کار را انجام دهم. برای این، بله.

“اتفاقات عجیب‌تری رخ داده است. من میراث خود را به طرز شگفت‌انگیزی در این دنیای بوکس گذاشتم و آن را به ارتفاعات سرگیجه‌آور بوکس رساندم. رسیدن به چنین سطحی برای کسی سخت است. اما من اهل کشوری هستم که وضعیت خوبی ندارد. خاموش

پدر و مادر من اهل کشوری به نام یمن هستند و من برای آن کشور می جنگم تا از راه های خیریه به آنها کمک کند. و همین طور برای فلسطین. ما از فلسطین دفاع می کنیم، مرد.

بهترین پیشنهادات ثبت‌نام شرط‌بندی رایگان برای کتاب‌ساز بریتانیااس

«این تنها زمانی است که واقعاً در اعماق قلبم می‌خواهم بجنگم، تا کاری بر این اساس انجام دهم. [to raise money].

بنابراین من دوست دارم به تمرینات بروم و هرگز نمی‌دانی، اگر بتوانیم مثل من و سه پسرم در یک کارت در خاورمیانه انجام دهیم، این یکی از رویاهای من خواهد بود.»

شاهزاده نسیم در عکس اینستاگرامی دبی متفاوت به نظر می رسد



منبع