شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک اعلام شد


کدخبر:
۵۵۵۸۸۷


تاریخ خبر:



شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک اعلام شد

شرایط فروش اقساطی ‌کلوت اتوماتیک، فروردین 1403 + جدول


شرکت مکث موتور در هفته سوم فروردین‌ماه 1403، شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را به روش اقساطی اعلام کرد. متقاضیان با شرکت در این بخشنامه، می‌توانند پیکاپ کلوت اتوماتیک را با پیش‌پرداخت 960 میلیون تومانی و اقساط 18 ماهه بدون بهره خریداری کنند. این بخشنامه فروش در محل نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش مکث موتور فعال است. در ادامه می‌توانید جزئیات این بخشنامه فروش را مشاهده کنید.

کلوت جدول

سررسید نخستین چک در بخشنامه فروش اقساطی پیکاپ کلوت، ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ خواهد بود. جهت ثبت‌نام در این طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت مکث موتور مراجعه فرمایید.

 

پیکاپ کلوت اتوماتیک یکی از سه پیکاپ مونتاژی بازار ایران با گیربکس اتوماتیک به‌حساب می‌آید. دو رقیب دیگر این پیکاپ، فوتون تونلند اتوماتیک ایران‌خودرو دیزل و پیکاپ G9‌ گروه بهمن هستند. مکث کلوت اتوماتیک از سال 1400 توسط مکث موتور به تولید می‌رسد و مونتاژ آن همچنان از سوی این شرکت ادامه دارد.

 

مکث کلوت اتوماتیک از پیشرانه چهارسیلندر توربوشارژ میتسوبیشی با حجم 2.4 لیتر بهره می‌برد که با کد 4K22 شناخته می‌شود. این پیشرانه حداکثر 215 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. موتور 4K22 میتسوبیشی علاوه بر مکث کلوت، در بسیاری دیگر از خودروهای دو دیفرانسیل مونتاژی کشور همچون آمیکو آسنا اتوماتیک نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گیربکس شش دنده اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را در این خودرو بر عهده دارد. مکث کلوت اتوماتیک در دو تیپ 1 و 2 به بازار عرضه شده است که هم‌اکنون تیپ 2 آن با آپشن‌های بیشتر روی خط تولید قرار دارد.

 



کدخبر:
۵۵۵۸۸۷


تاریخ خبر: