ضربه زدن به آکورد; آشر لاوب


Asher Laub امروز با عنوان Striking A Chord معرفی می شود. آشر آموزش ویولن کلاسیک را در سن 2 سالگی آغاز کرد و قبلاً هم این کار را انجام داده بود در سن 13 سالگی با فیلارمونیک بوفالو اجرا کرد. تخصص آشر در بداهه نوازی فراژانر او را به سمت یک سولیست مورد تقاضا سوق داده است که در مکان هایی مانند مدیسون اسکوئر گاردن، هامرشتاین هال، مرکز لینکلن، مرکز جاکوب جاویتز و در چهار مکان اجرا می کند. قاره ها. آشر همچنین در PBS نمایش داده شده است و در CNN، WABC، و NBC و بسیاری از منابع خبری مهم دیگر خبرساز شده است. آشر موسیقی سبک مراقبه ای اجرا کرده است، با این حال او همچنین به خاطر بریک دانس در سراسر استیج با ویولن الکتریک LED خود شهرت دارد. او همچنین به عنوان نوازنده دی جی ویولن اجرا کرده است و تجربه خود به عنوان یک مجری زنده و مهارت فنی خود را به عنوان استاد ویرایش و میکس صدا به کلوپ ها و استیج های بی شماری در سراسر کشور آورده است.

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • امسال در زمان های مختلف استرس زیادی داشتم. به نوعی پیش نیازی برای عملکرد عادی و مولد بود.
  • در غیر این صورت هیچ راه دیگری برای دستیابی به هر سطحی از موفقیت وجود ندارد، مگر اینکه آن را در روان خود ساخته باشید. همچنین توانایی شما برای تمرکز بر روی کار در دست انجام است.
  • برخی از افراد این کار را به صورت شهودی انجام می دهند. آنها به یوگا یا تای چی نیاز ندارند. آنها فقط ذهن آگاهی در مغزشان تنظیم شده است. در نتیجه، وقتی در موقعیت‌های استرس‌زا قرار می‌گیرند یا موقعیت‌های استرس‌زا را پیش‌بینی می‌کنند، ذهنشان فقط به وظیفه‌ای که دارند می‌چسبد.
  • من از آن دسته افراد نیستم. من به ابزارهایی نیاز دارم که در مورد آنها صحبت کردیم. موسیقی نیز یکی از این ابزارهاست.

افکار در مورد تنفس

داستان قلدری

  • بنابراین متأسفانه فکر می‌کنم بیشتر از آنچه ما می‌دانیم، مردم نگران قلدری هستند. خوشبختانه من توانسته ام هر سناریویی را که ممکن است مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشم و به نوعی در زندگی ادامه داده ام، از حافظه ام پاک کنم.

  • من به طور مشخص چند موقعیت را به یاد می‌آورم که در آن افراد در مدرسه راهنمایی من را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

  • در واقع من را به قفل هل دادند. کلاس چهارم بود و من فقط وانمود کردم که چیزی نیست. من فقط یک جورایی آن را پاک کردم و آنها خندیدند. راه افتادم، رفتم حموم، رفتم تو دکه و تازه شروع کردم به گریه کردن.

  • بدیهی است که این کار برای من تلفات زیادی داشت زیرا سالها بعد آن را به یاد دارم. از پسش برآمدم و فقط باید ادامه می دادم و به کلاس می رفتم. این نوع سناریوها بسیار مضر و بسیار مضر هستند.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

آیا اضطراب و استرس را تجربه می کنید؟ من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین‌کننده و هیپنوتیزم‌کننده که به افرادی مثل شما کمک می‌کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو بروند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من به آدرس bruce@mindfulnessmode.com ایمیل بزنید و در قسمت موضوع عبارت «من مصمم هستم». ما یک تماس برنامه ریزی می کنیم تا در مورد اینکه چگونه می توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید، صحبت خواهیم کرد.



منبع