فعالیت های هنری برای افراد پرمشغله؛ سینتیا هاوک


سینتیا هاوک به اشتراک گذاری فعالیت های ساده ذهن آگاهی و هنر برای کمک به افراد پرمشغله برای کاهش استرس و افزایش شفقت به خود علاقه دارد. زندگی می تواند استرس زا باشد، و گاهی اوقات پیدا کردن زمان برای مراقبت از خود می تواند مانند یک چالش به نظر برسد. فعالیت‌های هنری 5 دقیقه‌ای او می‌تواند توسط هر کسی انجام شود تا به تغییر ذهنیت او در چند دقیقه کمک کند. سینتیا همچنین خلاقان، معلمان هنر و یوگا، و هنردرمانگران بیانگر را در مورد نحوه آموزش آنلاین کارگاه‌های هنر متفکر در آموزش معلمان معتبر بین‌المللی خود آموزش می‌دهد. می توانید منابع رایگان را در کانال یوتیوب و وب سایت او در mindfulcreativemuse.com پیدا کنید.

گوش دادن و اشتراک در: اطلاعات تماس iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

  • وب سایت: www.mindfulcreativemuse.com
  • کتاب: کتاب کار هنر ذهنی (به زودی)

تاثیرگذارترین فرد

  • کریستینا – مشاور / مربی

تاثیر بر احساسات

  • ذهن‌آگاهی و هنر ذهن‌آگاه، فقط به این دلیل که معمولاً آنها را با هم ترکیب می‌کردم، در طول سفر احساسی‌ام به‌شدت از من حمایت کردند. زمانی که نوجوان بودم، با باب راس در خانه شروع به نقاشی رنگ روغن کردم. فکر می‌کنم او یک استاد، معلم هنر متفکر است، یکی از اولین کسانی است که به یاد می‌آورم وقتی این درختان شاد را نقاشی می‌کردم و با دنیای خلاق خودم روی نقاشی‌ها بازی می‌کردم و متوجه چیزها می‌شدم، که خیلی آرام‌تر و آرام‌تر می‌شدم، و توانستم با اضطراب زیادی که در آن زمان داشتم کار کنم.
  • در اواخر 20 سالگی، تشخیص سرطان داشتم. و تحت عمل جراحی و پرتو درمانی قرار گرفتم. و در آن زمان، من واقعاً تمرین ترکیب ذهن آگاهی با کلاژ و نوشتن و بسیاری از خود بازتابی را کشف کردم. و این برای من بسیار بزرگ بود که بتوانم با احساسات و غم و اندوهی که در آن زمان داشتم کنار همه اینها بنشینم و بتوانم چنین مراقبت و شفقت را به خودم ارائه دهم.
  • فکر می‌کنم ذهن‌آگاهی، از طریق تمرین کولاژی که استفاده می‌کردم، آنقدر بزرگ و هدیه‌ای بود که می‌توانستم به خودم بدهم. بنابراین نمونه های زیادی وجود دارد، به همین دلیل است که من این کار را دوست دارم. اما قطعاً به من کمک کرد تا از نظر عاطفی هماهنگ شوم و متوجه اتفاقاتی که با احساساتم می‌افتد، قضاوت نکنم و شفقت بیشتری داشته باشم. به همین دلیل، می توانم احساس آرامش بیشتری داشته باشم و کمتر مضطرب یا استرس داشته باشم.

افکار در مورد تنفس

  • من فکر می‌کنم نفس چیز جالبی برای ردیابی و توجه به تغییر و تغییر دائمی آن است و می‌تواند بازخورد شگفت‌انگیزی برای ما باشد.

منابع پیشنهادی

  • کتاب: بیدار کردن ببر: هیلتروما نوشته پیتر لوین
  • برنامه: Insight Timer

داستان قلدری

  • زمانی که خیلی کوچکتر بودم مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم، در بچگی وزنم اضافه بود. وقتی در مدرسه ابتدایی بودم، به خاطر اضافه وزنم زیاد مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم. برای کسانی که به من قلدری می‌کردند، مطمئناً می‌توانم ببینم که داشتن ذهن‌آگاهی برای بزرگسالان یا کودکان زمانی که قلدری وجود دارد، می‌تواند مکانی از آگاهی باشد که فقط متوجه آنچه در حال رخ دادن است و آگاهی از این روایت‌ها و نوارهایی که ما داریم، باشد. همه این روایات مختلف وجود دارد، و به اندازه کافی درباره آن قضاوت نکنید.
  • فکر می‌کنم احتمالاً بزرگ‌ترین بخشی که برای من به ذهن می‌رسد، انعطاف‌پذیری با سیستم عصبی ما است، با داشتن ذهن آگاهی و با داشتن آن عدم قضاوت، که شاید حتی در دوران کودکی می‌توانستم احساسات و جایی که در بدنم احساس اضطراب می‌کنم متوجه شوم. یا متوجه می شوم که نفسم حبس شده و راه هایی دارم که بتوانم در آن لحظه از خودم مراقبت کنم و همچنین با کسانی که از من حمایت می کنند ارتباط برقرار کنم.

اپیزودهای مرتبط

  • خلاقیت برابر است با بهره وری؛ جو سانوک
  • خلاقیت برای مدیر عامل برامبلبری، آن ماری فایولا، ضروری است
  • خلاقیت برای درمان و توانمندسازی؛ مورگان ریش

پیشنهاد ویژه آیا اضطراب و استرس دارید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.