قدرت مردانه مقدس; جوزف هورتناگل


جوزف هورتناگل یک مربی مشتاق، تأثیرگذار و رهبر فکری در Sacred Masculine است، یک رویکرد جدید انقلابی برای کمک به مردان برای اتصال دوباره به حقیقت مردانگی خود. جوزف از صحبت کردن و پادکست کردن لذت می برد و همچنین بدنساز، هنرمند، نویسنده، مخترع و فیلسوف معاصر مشتاق است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی به من این وضوح را داده است که بتوانم احساسات خود را ببینم و چه چیزی باعث آنها می شود. من قبلا خیلی عصبانی بودم. خیلی چیزها باعث عصبانیت و رنجش من می شد و خیلی قضاوت می کردم.
  • ذهن آگاهی به من این وضوح را داده است که قسمت هایی از وجودم را ببینم که این باورها را در خود نگه می دارد، آن احساسات را در خود نگه می دارد و آنچه را که آنها نیاز دارند. وقتی می توانید آن را ببینید، می توانید شروع به درمان آنها کنید.

افکاری در مورد تنفس

  • برای بدنسازی، تنفس یک ضرورت مطلق است. اگر نتوانید نفس بکشید و نفس بکشید و با حرکتی که انجام می دهید ریتم کنید، نمی توانید حرکت را انجام دهید. بنابراین یک تمرین بسیار مراقبه ای وجود دارد که وقتی وزنه می زنید، زمانی که وزنه سنگین را فشار می دهید، وقتی بدن خود را تا حد مجاز فشار می دهید، باید آن آرامش ذهنی آرام داشته باشید.
  • مربی من یک بدنساز معروف سابق است و بسیار روحانی است. و او این تمرکز حواس را به من آموزش داده است، زیرا برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید از ناراحتی های زیادی عبور کنید. داشتن ذهن آگاهی و ذهنی آرام و آرام همراه با نفس که به بدن اجازه می دهد آنچه را که نیاز دارد داشته باشد و ذهن را آرام کند بسیار حیاتی است.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من اخیراً در شغلی بودم که برای مردی کار می کردم که واقعاً او را تحسین می کردم اما می دانستم که او مشکلات عاطفی زیادی دارد. او در بسیاری از مواقع با پرخاشگری بودن، به نوعی افراد را از نظر عاطفی دستکاری می‌کرد و باعث می‌شد که احساس کنید کار اشتباهی انجام می‌دهید.
  • موقعیتی وجود داشت که او با یکی از کارمندان ما بازی می کرد و در کارها خرابکاری نمی کرد، فقط به این دلیل که نمی توانست از این مشکلی که داشت عبور کند. و بنابراین من در مورد آن با او روبرو شدم و گفتم، هی، روشی که شما عمل می کنید کمکی نمی کند. اما بیایید بفهمیم که باید چه کار کنیم تا مشکل این موقعیت را پیدا کنیم و به آن برسیم.
  • او به دنبال من رفت و گفت، چون تو خیلی نرم هستی، و کاری که برای انجام دادن کارها لازم است را نداری. او گفت این افراد نیازی به نوازش ندارند و این بسیار ترسناک بود. تنها کاری که من واقعاً توانستم انجام دهم این بود که بتوانم باز بمانم و به پیامی که پشت حرف او می‌گفت گوش دهم.
  • قلدری از طریق هوشیار بودن، آرام ماندن، حاضر بودن، بسیار مستقیم و بسیار مهربان، نمی تواند در مقابل مهربانی بایستد. اگر بتوانید آنها را با مهربانی و شفقت ملاقات کنید، آنها فقط می جوشند.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که در قسمت موضوع عبارت “من مصمم هستم”. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.