زندگی جنسی خود را با مدیتیشن بهبود بخشید. دکتر شریل فریزر


دکتر شریل فریزر به فردی تیزبین، صریح و نترس معروف است. درمانگر جنسی، روانشناس، نویسنده و سخنران بودایی ترکیبی نادر از اعتبار دانشگاهی، شوخ طبعی، صحبت مستقیم و توصیه هایی است که زندگی را تغییر می دهد. او به هزاران زوج کمک کرده است تا زندگی عاشقانه خود را آغاز کنند اشتیاق ایجاد کنید که تا آخر عمر باقی بماند. به پادکست بسیار محبوب «سکس، عشق و فیل‌ها» او در اینجا گوش دهید یا نسخه‌ای از کتاب او «اتاق خواب بوداها: مسیر محبت‌آمیز به سوی شور جنسی و صمیمیت مادام‌العمر» را بردارید. برای برداشتن اولین گام برای احیای رابطه خود یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر شریل، به وب سایت او مراجعه کنید یا ویدیوهای او را در YouTube مشاهده کنید.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • می توانم بگویم، به لطف تمرکز حواس و تمام آن مدیتیشن های چهار ماهه 12 ساعت در روز، دیگر احساسات منفی ندارم. آنها کمی به کاهش احساسات منفی کمک کرده اند، اما من احساسات متلاطم دارم. به همین دلیل شروع به مدیتیشن کردم. نمی‌توانستم اضطراب و ذهن مسابقه‌دهنده و سپس غم و درد را کنترل کنم.
  • مدیتیشن به من کمک کرد تا با عقل بیشتری با احساس ناخوشایند ارتباط برقرار کنم و آن را از طریق تخته موج‌سواری یا سیاهه‌های چوبی به آن بازگردانم. من از این احساسات متلاطم پرت می شوم. اما آیا می توانم یک تخته موج سواری باشم؟ از آنجا که من نمی دانم چگونه یک بار روی تخته موج سواری بایستم و بگویم “این واقعاً دردناک است”.
  • تن ها اضطراب وجود دارد یا تن ها عصبانیت یا تن ها غم و اندوه وجود دارد و آزار دهنده است. اما این هم بگذرد و با توسعه مهارت‌های مدیتیشن در طول سال‌ها، اکنون می‌توانم در میان اضطراب مدیتیشن کنم و به شیوه‌ای جدا عاشقانه‌تر، طوفان را تماشا کنم.

افکار در مورد تنفس

  • چیزی که به من کمک می کند “سه نفس و در آغوش گرفتن” است. رو در رو بایستید، عمیقاً در آغوش بگیرید، با یک ضرب خفیف در بالا نفس بکشید. برای یکی به طور همزمان نفس بکشید. و دوبار تکرار کنید. من و همسرم سعی می کنیم این کار را چند بار در روز انجام دهیم. این یک راه زیبا برای آوردن نفس و تمام این آموزش های باطنی به یک راه فوری برای اتصال است. رها کن و دوباره شروع کن

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من بچه قلدری بودم اول از همه پدر و مادرم مرا به تنها مدرسه خوب محله مان فرستادند که مدرسه کاتولیک بود و من تنها غیر کاتولیک بودم. بنابراین همه بچه های دیگر به من گفتند که به جهنم می روم. و سپس، چون من یک میمون کوچولوی عالی هستم که دارای ذهن بسیار روشنی هستم، بعد از مهدکودک، دو ماه بعد از کلاس اول، آنها مرا تا کلاس دو رساندند.
  • تنها روی این تاب می‌نشستم، تاب می‌زدم و گریه می‌کردم و کتاب می‌خواندم و هیچ دوستی نداشتم. من به عنوان فردی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، فکر می کنم، این است که تک تک افراد گوش می دهند، از جمله اینکه آیا در جوانی مرتکب قلدری بوده اند.

اپیزودهای مرتبط

پاداش ویژه

در مسابقه شور و شوق شرکت کنید و به رابطه خود با سه کلید عشق امتیاز دهید – https://drcherylfraser.com/quiz/

اگر می‌خواهید درباره برنامه ۱۲ هفته‌ای Become Passion Online Couples بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید – https://drcherylfraser.mykajabi.com/become-passion-waitlist

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.