با استفاده از ایمان و شفا حرکت کنید. دیوید مک کلام


دیوید مک کلام مجری پادکست و بازمانده خشونت خانگی هم از طرف والدین و هم از طرف شریک زندگی است. او همچنین یک مربی استارت‌آپ پادکست است که راه درست شروع یک پادکست را با مردم به اشتراک می‌گذارد. دیوید در مورد موضوعات زیادی صحبت می کند و فکر می کند که داستان زنده ماندن او از سوء استفاده از کودکی داستانی است که باید گفت. بسیاری از افرادی که مورد آزار خانگی قرار می گیرند، احساس تنهایی می کنند و همچنین به ندرت به اشتراک گذاشته می شود که این اتفاق برای مردان هم بیفتد!

دیوید تقریبا 5 سال است که پادکست می کند. او یک پادکست به نام “یک روز با جنایت” داشت که 4 سال به طول انجامید.

گوش دادن و اشتراک در: اطلاعات تماس iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

  • وب سایت: www.truecrimeandauthors.com
  • پادکست: جنایت واقعی و نویسندگان

تاثیرگذارترین فرد

  • مادرش.

تاثیر بر احساسات

  • اینقدر سریع تندخو نباشم و قبل از عمل فکر کنم، کاری که قبل از سنم انجام نمی دادم. اگر این کسی است که شما را آزار می دهد یا سعی می کند شما را جذب کند زیرا افراد زیادی وقتی این را می دانند، می پرسند. او سعی کرد واکنش نشان دهد. و می دانم که دیوانه کننده به نظر می رسد، اما حقیقت دارد. تو باید آدم بزرگتری باشی حتماً نفس بکش، یک قدم به عقب برگرد و قبل از اینکه عکس العملی نشان دهم، مراقب کارهایی که انجام می دهم باشید.

افکاری در مورد تنفس

  • بنابراین اگر اینطور شد، من فقط عقب می‌روم، نفس می‌کشم، همانجا می‌نشینم و فقط فکر می‌کنم و خودم را به مرکزی که در آن نقطه هستم برمی‌گردانم. اپل واچ من کمک می کند زیرا به نظر می رسد حس می کند که زمان نفس کشیدن چه زمانی است.
  • بنابراین یک پاپ آپ وجود دارد که می گوید، هی، یک دقیقه نفس بکش، و یک برنامه کامل برای آن وجود دارد. دکمه را می زنید، شروع به نفس کشیدن می کنید و این شما را آرام می کند. بنابراین، همانطور که گفتم، این فقط یک یادآوری هر روز است، شروعی برای توجه به جایی که هستید، خود را متمرکز کنید و شما را برگرداند. متوجه می شوید که وضعیتی که در آن قرار دارید آنقدرها هم که به نظر می رسد بد نیست.

منابع پیشنهادی

  • برنامه: نفس بکش
  • برنامه: ده درصد شادتر

داستان قلدری

  • وقتی کوچکتر بودم، بچه‌ای داشتم که سوار اتوبوس من شد و هر روز با من دشمنی کرد. بنابراین او در واقع با من سوار اتوبوس می‌شد تا از تمام ایستگاه‌هایم پیاده شود، فقط برای اینکه مرا پایین بیاورد و همه کتاب‌هایم را از دستم بگیرد و روی زمین با من برخورد کند.
  • من احتمالاً کلاس ششم بودم و تمرکز حواس به من نزدیک نبود. و به این ترتیب یک روز، بالاخره از آن خسته شدم و در وسط میدان، او را دراز کشیدم. شش ماه دستم را بالا بردم. اینقدر به او ضربه زدم.
  • بنابراین احتمالاً توجه‌آگاهی در آن نقطه به من کمک می‌کرد تا آرام شوم، و احتمالاً راه دیگری برای مدیریت آن پیدا می‌کردم. و من او را نمی زدم. اما چیزی که من همیشه به همه می‌گویم این است که وقتی کارهای خاصی را برای مدت طولانی با کسی انجام می‌دهی، عکس‌العملی که می‌گیری، آن چیزی نیست که می‌خواهی. بنابراین، من فکر می کنم، بله، خشونت هرگز پاسخی به هیچ نوعی نیست. اما مطمئناً اگر در زندگی ذهن آگاهی داشتم کمک می کرد.

اپیزودهای مرتبط

  • آیا روغن CBD درمان درد و رنج ماست، نویسنده ملت، کلی ایروین
  • مارک دیلون: اضطراب و رنج ناشی از اشتغال در مرکز بینش مدیتیشن کلاس جهانی
  • روح خود را مجسم کنید و کاملاً حضور داشته باشید. کن دبلیو استون

پیشنهاد ویژه آیا اضطراب و استرس دارید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.