من متاسفم که 800 پوند را برای یک لباس عروسی طراحان خرج کردم – لباس 23 پوندی شین من به همان اندازه گران به نظر می رسید و شوهرم آن را دوست داشت


یک عروس باهوش زنان را تشویق می‌کند تا از پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت برای روز بزرگشان خودداری کنند، زیرا فاش کرد که فقط 23 پوند برای یک لباس مجلسی ارزان از SHEIN خرج کرده است.

کیتی یوینگ، که در 2 سپتامبر 2022 ازدواج کرد، اعتراف کرد که 800 پوند برای یک لباس مجلسی طراح پرداخت کرده است، اما در عوض با 23.49 پوند از برند فست مد برای پذیرایی خود موافقت کرده است.

کتی نگاهی اجمالی به لباس مقرون به صرفه خود در فیس بوک به اشتراک گذاشت و توضیح داد که 800 پوند برای ظاهر مراسم خود خرج کرده است اما ترجیح داده است این لباس شین 23 پوندی را برای پذیرایی خود بپوشد.

4

کتی نگاهی اجمالی به لباس مقرون به صرفه خود در فیس بوک به اشتراک گذاشت و توضیح داد که 800 پوند برای ظاهر مراسم خود خرج کرده است اما ترجیح داده است این لباس شین 23 پوندی را برای پذیرایی خود بپوشد.اعتبار: کیتی یوینگ
او اعتراف می کند که اگر پیش از این مبلغی را برای لباس توری طراح خود پرداخت نکرده بود، برای مراسم خود نیز یک خرید مقرون به صرفه را انتخاب می کرد.

4

او اعتراف می کند که اگر پیش از این مبلغی را برای لباس توری طراح خود پرداخت نکرده بود، برای مراسم خود نیز یک خرید مقرون به صرفه را انتخاب می کرد.اعتبار: خاطرات از سلینا
لباس مجلسی ران اسپلیت آستین دار شفاف بند شانه خوشگل هنوز با قیمت 23.49 پوند به صورت آنلاین قابل خرید است.

4

لباس مجلسی ران اسپلیت آستین دار شفاف بند شانه خوشگل هنوز با قیمت 23.49 پوند به صورت آنلاین قابل خرید است.اعتبار: شین

این دختر 27 ساله ادعا می کند که در حالی که لباس اصلی خود را دوست داشت، برای یک شب رقصیدن کمی سنگین بود، بنابراین تصمیم گرفت به دنبال جایگزین ارزان تری برای تغییر پس از مراسم باشد.

پس از سفارش دو عدد، او لباس مجلسی زنانه با بند شانه شفاف با آستین ران‌های شکاف را انتخاب کرد که فقط 23.49 پوند قیمت داشت.

اکنون شارلوت دیگر عروس‌های آینده را تشویق می‌کند تا لباس‌های مقرون به صرفه را در نظر بگیرند و ادعا می‌کنند که شما به سختی می‌توانید تفاوت بین دو لباس او را تشخیص دهید.

کتی با به اشتراک گذاشتن عکسی از دو لباس SHEIN که در گروه جامعه عروسی ارزان در فیس بوک در نظر گرفته بود، گفت: «دختران اگر چیزی به فکر سفارش لباس عروسی خود با شین هستند، خواهش می کنم این کار را انجام دهید.

برای هر دو لباس 55 پوند بود.

من قبلاً لباسم را برای مراسم خریده ام اما آنقدر بزرگ و سنگین است، من یک جایگزین برای شب می خواستم!

“اما قسم می خورم که کیفیت آن درست مانند مغازه های لباس عروس است، من شگفت زده شده ام و اگر واقعاً این کار را زودتر امتحان کرده بودم، با 800 پوندی خود زحمت نمی دادم!”

این شکارچی مشتاق، ظاهر عصرانه خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند از خرده فروش آنلاین نیز به پایان رساند. دکور سگک صندل‌های پاشنه‌دار کلفت صندل‌های زرق و برق دار برای مهمانی برای او 13.50 پوند قیمت دارد.

ساقدوش های او همچنین دارای لوازم جانبی موی مقرون به صرفه بودند، به طوری که جواهرات موی دکوری زنانه دخترانه با سنجاق گل عروسی برای یک بسته چهار تایی فقط 1.25 پوند قیمت دارد.

کتی که به طور انحصاری با Fabulous صحبت می کرد، افزود: «بنابراین من در واقع دو لباس داشتم، یکی از مغازه عروس برای مراسمم و یکی از SHEIN برای پذیرایی عصرم!

می‌خواستم برای پذیرایی شبانه‌ام به چیزی سبک‌تر و راحت‌تر تبدیل شوم.

“دوستان و خانواده من آن را دوست دارند – گفتند که بسیار گران تر از آنچه بود به نظر می رسید زیرا دولایه بود و ماده ای دوست داشتنی بود.

“اگرچه من بیش از یک مورد از شین خریدم که می توانستم برای مراسم بپوشم، اما قبل از دیدن شین، مبلغی را برای لباسم در مغازه لباس عروس پرداخت کرده بودم.”

او با به اشتراک گذاشتن توصیه‌های خود برای عروس‌های آینده، افزود: «با نگاهی به گذشته، بیشتر تحقیق می‌کردم و به‌جای رفتن به مسیر سنتی مغازه‌های عروس، به دنبال لباس‌های آنلاین می‌گشتم!

«توصیه من قطعاً این است که به صورت آنلاین نگاه کنید و تعدادی را برای امتحان سفارش دهید!

“من همچنین تمام تزیینات عروسی خود را از SHEIN خریدم و درست کردم – کیفیت فوق العاده بود و کسری از قیمتی بود که تامین کنندگان دکور می خواستند!”

پست فیس بوک او توجه زیادی را به خود جلب کرد و بیش از 290 لایک و 85 نظر به دست آورد.

در کامنت‌ها، زنان واکنش‌های خود را به اشتراک گذاشتند و یکی از آنها نوشت: «بسیار عالی!!!»

یکی دیگر به اشتراک گذاشت: «کاملاً موافقم که دخترم چادرش را از شین خرید و پول زیادی پس انداز کرد، و کیفیت خوب آن مانند مغازه‌های افسار.

نظر سوم: “100٪ موافقم. من مقنعه ام را از شین خریدم.

هشدار بزرگ اسپانیا به دلیل بسته شدن ساحل محبوب به دلیل باکتری های مدفوع در آب
چگونه شوک حرکت Kinahan کارتل را به یک مشکل جهانی تبدیل کرد و چرا آینده در تردید است

“نزدیک به اندازه کافی دقیقا همان چیزی که من در مغازه لباس عروس می خواستم 149.99 پوند بود و مال من 40 پوند از شین بود.

“تنها تفاوتی که می توانم بگویم گیره حجاب واقعی است. کمی سست است، بنابراین می‌خواهم یکی قوی‌تر را روی آن بدوزم.»

کتی به اشتراک گذاشت که دوستان و خانواده او لباس دوم او را دوست داشتند، با تفاوت در کیفیت به سختی قابل توجه است

4

کتی به اشتراک گذاشت که دوستان و خانواده او لباس دوم او را دوست داشتند، با تفاوت در کیفیت به سختی قابل توجه استاعتبار: کیتی یوینگ