با جشن گرفتن ده سالگی، یکی از تعطیلات خورشیدی خود را از 9.50 پوند بگیرید


خوانندگان تعطیلات خورشیدی ما را دوست خواهند داشت – اما فقط حرف ما را قبول نکنید.

ما با افراد زیادی که با ما تعطیلات را گذرانده‌اند صحبت می‌کنیم و آن‌ها از تعطیلات هیجان زده می‌شوند.

ما به تمام بازخوردهای مثبت درباره Hols از 9.50 پوند از خوانندگانی مانند جما و سام گوش می دهیم

1

ما به تمام بازخوردهای مثبت درباره Hols از 9.50 پوند از خوانندگانی مانند جما و سام گوش می دهیماعتبار: جان مک للان – به سفارش The Sun

جما و سام ادواردز یک نمونه معمولی هستند، آنها ده سال پیش به اولین تعطیلات خورشیدی خود رفتند و از آن زمان، عشق آنها به Sun Hols از 9.50 پوند افزایش یافته است – همراه با خانواده خود.

اکنون، پسران آلبی سه ساله و تدی یک ساله نیز همراه هستند.

این زوج اهل Sevenoaks، کنت، می‌گویند که با ارتقای پارک‌ها، سفرها بهتر می‌شوند.

سم 28 ساله، نقاش و دکوراتور، یک ماهیگیر مشتاق، دوست دارد استراحت های خود را با ماهیگیری ساحلی ترکیب کند.

اما پس از آخرین بازدیدش از پارکدین ریزورت‌های ساحلی Kessingland در سافولک، او شیفته یکنوع بازی شبیه لوتو شده است و در شب‌های متوالی 300 پوند و 70 پوند به دست می‌آورد.

جما، 28 ساله، یک مادر تمام وقت، می‌گوید که این یک هفته فوق‌العاده دیگر بود.

او می‌افزاید: «به‌نظر می‌رسد ما از بسیاری از تبلیغات Sun با این نرخ بهره خواهیم برد».

آلبی و تدی در حال بزرگ شدن با شادی های سان وقفه ها هستند و هر دو بال های آبی خود را به دست می آورند، با گذشت زمان در استخر شنا در صدر فهرست کارهایشان.

جما می‌گوید: «آنها عاشق آب پاشیدن در استخر هستند و وقتی داخل استخر می‌شوند نمی‌خواهند بیرون بروند.

«کسینگلند مکان زیبایی است و می‌توانید تا ساحل پیاده روی کنید.

آلبی عاشق رفتن در دریا و جمع‌آوری صدف‌ها است و دیری نمی‌گذرد که تدی به او می‌پیوندد. در حال حاضر تدی خنده دار است که قلعه های شنی برادرش را خراب کند!»

سام می‌گوید: «به لطف The Sun، ما از بخش‌هایی از کشور بازدید کردیم که احتمالاً نمی‌توانستیم به آن‌ها نرفته باشیم، مانند کورنوال و جزیره وایت.

پارک ها همه از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار بوده اند. آنها تلاش زیادی کردند تا مطمئن شوند همه اوقات خوبی را سپری می کنند.»

این زوج با تهیه غذاهای مورد علاقه خود به یک استراحت برای خود غذا تبدیل می شوند و اسباب بازی های پسران را می آورند تا کاروان مانند خانه ای از خانه باشد.

جما می گوید: “ما تعطیلات خورشیدی خود را دوست داریم و همیشه به دوستان می گوییم که چقدر خوب هستند.

برای بهترین تعطیلات، با The Sun همراه باشید. خواهی خندید!»

همه چیز در مورد تعطیلات ما و نحوه درخواست آن

The Sun’s Hols با قیمت 9.5 پوند بازگشته است! به میلیون ها نفری بپیوندید که در 30 سال گذشته استراحت های درخشان ما را پشت سر گذاشته اند.

همه چیز در حال افزایش قیمت است، اما نه تعطیلات ما از 9.50 پوند و اکنون فرصتی است که در سال 2023 یک معامله را انجام دهید.

از بیش از 140 پارک تعطیلات در سراسر بریتانیا و اروپا انتخاب کنید. تا نوامبر در دسترس است، بنابراین شما نمی توانید زمان و مکان رفتن را انتخاب کنید.

ما با حذف هزینه‌های اضافی، مانند هزینه‌های خدمات و مکمل‌های تاریخ اوج، رزرو را ساده کرده‌ایم، بنابراین قیمتی که مشاهده می‌کنید همان قیمتی است که می‌پردازید.

می‌توانید از بین سه شب تعطیلات آخر هفته انتخاب کنید یا از پیشنهاد چهار شب ما در میان هفته ما به قیمت سه شب استفاده کنید.

برای رزرو یکی از تعطیلات ما، ده کلمه رمز، توکن یا کد Sun Savers را جمع آوری کنید که روزانه تا سه شنبه، 18 آوریل در روزنامه چاپ می کنیم.

اگر تصمیم به جمع آوری کتاب رمزهای آنلاین در thesun.co.uk/holidays دارید.

یا از طریق پست با جمع آوری TEN نشانه و ارسال آنها با فرم رزرو که می توانید هر زمان که بخواهید از thesun.co.uk/holidays دانلود کنید، رزرو کنید. اعضای Sun Savers می‌توانند با مراجعه به برنامه Sun Savers یا sunsavers.co.uk و کلیک کردن روی «شروع جمع‌آوری» در تعطیلات از صفحه ۹.۵۰ پوند رزرو کنند، سپس کدهای TEN Sun Savers را وارد کنند.

رمز و رمز امروز در سمت راست هستند، کد Sun Savers شما در صفحه 20 است.

بینندگان ایرلند AM به عنوان مجری کمدین مهمان روی آنتن، دهان باز گذاشتند
داخل خانه خیره‌کننده در بازار ایرلند به قیمت ۲۹۵ هزار یورو و با بار اختصاصی

بهترین تعطیلات به سرعت می گذرد، بنابراین تا جایی که می توانید سریع جمع آوری کنید تا زمانی که رزرو در دوشنبه باز می شود، آماده انتخاب بهترین تعطیلات باشید.

  • شرایط و ضوابط: قیمت هر نفر بر اساس چهار اشتراک گذاری. توکن/کد چندگانه جمع آوری می شود. مشروط به در دسترس بودن شرایط و ضوابط و محدودیت های تاریخ اعمال می شود. *برای T&Cهای کامل به thesun.co.uk/holidays مراجعه کنید.