نکات ذهنی برای موفقیت نویسنده؛ تونیا دانکن الیس


7 ساعت پیش

تونیا دانکن الیس نویسنده پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های فصل کودکان سوفی واشنگتن است و آنها مرا برای آزادی ساختند. او از الهام بخشیدن به سایر نویسندگان با نکات ذهنی برای موفقیت نویسنده لذت می برد. تونیا در کنفرانس های نویسندگی در بنیاد برجسته و برای SCBWI در شهر نیویورک، هیوستون و آستین، فصل های TX صحبت کرده و تدریس کرده است. او یک روزنامه‌نگار سابق و نویسنده مجلات آزاد است، او فارغ‌التحصیل کالج سنتر کنتاکی و دارای مدرک MBA از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس است.
تونیا عاشق سفر است و از 49 ایالت آمریکا، 20 کشور و سه قاره دیدن کرده است، اما برخی از بهترین سفرهای او بین صفحات یک رمان بوده است. اساو را همیشه می توان با کتابی در دست پیدا کرد و خواندن هنوز هم یکی از سرگرمی های مورد علاقه اوست. وقتی تونیا نمی خواند یا نمی نویسد، دوست دارد دوچرخه سواری کند، شنا کند و با همسر و سه فرزندش وقت بگذراند. او در هیوستون، TX زندگی می کند. او عضو انجمن نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک (SCBWI)، انجمن نویسندگان، خالقان سیاه پوست در KidLit و برترین‌های قفسه کتاب‌های قهوه‌ای که توسط بنیاد حمایت مالی می‌شود، گروه داستان‌نویسان Amplify Black Stories. تونیا متاهل با سه فرزند در هیوستون تگزاس زندگی می کند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • این برای من بسیار مفید بوده است، من هر روز روزنامه نگاری می کنم. هوشیار بودن و عمدی بودن در کاری که انجام می دهم به من کمک می کند متمرکز بمانم زیرا طردهای زیادی در کسب و کار من وجود دارد. بنابراین فقط من را روی اهدافم متمرکز می کند و در جهت مثبت حرکت می کنم.

افکار در مورد تنفس

  • من زیاد کار نمیکنم اما من گاهی در کلاس های پیلاتس و یوگا شرکت کرده ام. و من متوجه شدم که آنها در تمرینات تنفس زیادی انجام می دهند. و مانند رهاسازی است و به کاهش استرس و اضطراب شما کمک می کند. و حتی وقتی پیاده روی و حرکت انجام می دهم فکر می کنم به من کمک می کند بر احساسات مضطرب غلبه کنم و مثبت تر باشم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • دومین کتاب از مجموعه من، سوفی واشنگتن، اسنیچ است. این در مورد کودکانی است که توسط یک دختر جدید در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گیرند که پول ناهار آنها را می گیرد و آنها را به اطراف هل می دهد. و من فکر می کنم که توجه آگاهی ممکن است برای خود قلدر مفید بوده باشد.
  • او تاریخ خود را تشخیص داد، بعداً در کتاب مشخص می شود که والدینش او را رها کرده اند و مسائل شخصی دیگری داشته اند.
  • اگر او قادر به انجام برخی کارهای تمرکز حواس بود، به خشم و احساسات بد او کمک می کرد که باعث می شد نسبت به بچه های دیگر نامهربان باشد. بنابراین

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.

stitcher-subscribe.png