هوش هیجانی 4 تغییر با رابین هیلز


رابین هیلز مدیر Ei4Change است، یک شرکت متخصص در زمینه هوش هیجانی، روانشناسی مثبت گرا و علوم اعصاب. او نویسنده دو کتاب در مورد این موضوع است و برنامه‌های آموزشی او در زمینه تاب‌آوری و هوش هیجانی جامع‌ترین آموزش‌های موجود است – مطالب او در مؤسسات آموزشی در آفریقای جنوبی و هند استفاده می‌شود. رابین به بیش از 70000 دانشجو در 175+ کشور آموزش داده است و در کنفرانس‌هایی در سراسر جهان از جمله در دانشگاه هاروارد سخنرانی‌های کلیدی داشته است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • هوشیاری بیشتر و آگاهی بیشتر از احساساتم و تأثیری که بر من و سایر افراد می گذارد روشی است که در آن با ذهن آگاهی و هوش هیجانی کار می کنم. گاهی اوقات درست متوجه نمی شوم.

افکار در مورد تنفس

  • اگر تنفس را متوقف کنم، زندگی را متوقف می کنم، بنابراین احساس می کنم استفاده مناسب از نفس و تمرکز بر نفس از نظر ذهن آگاهی بسیار مفید است.
  • اگر 5 دقیقه، 10 دقیقه یا 10 ثانیه وقت داشته باشم، با خودم فکر می کنم، اکنون وقت آن است که روی تنفسم تمرکز کنم و می توانم یک دقیقه هوشیار داشته باشم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من تجربه ای در مورد مفهوم قلدری داشتم. حدود 10 سال پیش با یکی از همکارانم که با EI4Change کار می کند، داگ هاینز، تحقیق می کردم. من و داگ در حال تحقیق درباره مفهوم تاب آوری بودیم.
  • همه از تاب آوری صحبت می کردند، اما معنی آن چیست؟ ما چیزی به نام “تصاویر تاب آوری” را کنار هم قرار دادیم. بعداً شروع به طراحی و ساخت کارت هایی کردیم که از حوزه قلدری پشتیبانی می کرد.
  • ما با شوالیه‌ای که با اژدها می‌جنگد، اعتماد به نفس و قاطعیت را پوشش دادیم و به چالش رسیدیم. هر دو کارت اکنون در جعبه ابزار مربیگری ادغام شده اند. این منجر به گفتگوهای شگفت انگیز و جذاب در مورد قلدری در سازمان ها، مدارس و صنعت شده است.

اپیزودهای مرتبط

هدیه رایگان

با خواندن 12 کتاب برتر توصیه شده در پادکست حالت ذهن آگاهی، آرام تر، متمرکزتر و شادتر شوید. این کتاب الکترونیکی 14 صفحه‌ای با عنوان «12 کتاب ذهن‌آگاهی که باید حتماً بخوانید» هر یک از کتاب‌های برتر توصیه شده توسط مهمانان برنامه را تشریح می‌کند. نسخه دیجیتالی خود را اکنون در MindfulnessMode.com/top12books دریافت کنید



منبع