پادشاه چارلز از کمک بزرگ 2024 حمایت می کند، زیرا او پس از درمان در بیمارستان بهبود می یابد


The King امسال از Big Help Out حمایت کرده است – در حالی که او پس از درمان در بیمارستان بهبود می یابد.

او تلاش داوطلبانه را به عنوان “در زمان سختی واقعی برای بسیاری مهم تر” توصیف کرد.

شاه چارلز و ملکه کامیلا کلینیک لندن را ترک می کنند
در بیانیه ای که قبل از اینکه پادشاه تحت عملی برای درمان بیماری خوش خیم خود قرار گیرد، اعلیحضرت از مردم خواست تا در Big Help Out امسال ثبت نام کنند.
دارن فلچر – به سفارش The Sun

اعلیحضرت در بیانیه ای که قبل از انجام عمل پروستات بزرگ شده نوشته شد، از مردم خواست تا در ماه ژوئن برای کمک به اهداف خیر ثبت نام کنند.

وی گفت: من مدت‌ها بر این باور بودم که یکی از بزرگترین نقاط قوت ملت ما توانایی ما در کنار هم جمع شدن و کمک به یکدیگر در مواقع سختی است.

در طول زندگی‌ام، از آن داوطلبان فداکاری که وقت و استعداد خود را برای کمک به دیگران، در همه جوامع و در سراسر کشورمان وقف می‌کنند، تشویق و الهام گرفته‌ام.»

او افزود که شنیدن درباره هفت میلیون نفری که در ماه مه گذشته – بخشی از جشن تاجگذاری او – شرکت کردند، “شگفت انگیز” بود.

پادشاه گفت: «این مایه غرور بزرگ برای تمام خانواده‌ام بود که به لطف همه این میلیون‌ها نفری که در آن شرکت کردند، تاجگذاری به لحظه‌ای تبدیل شد که نه تنها تداوم و ملیت را جشن می‌گیریم، بلکه همچنین ارزش‌هایی را که مدت‌ها برایمان عزیز بوده‌ایم، تبدیل کرد. : مهربانی، شفقت و خدمت به دیگران.

همانطور که در برنامه کریسمس خود در سال گذشته گفتم، این موضوع در زمان سختی واقعی برای بسیاری مهمتر است، زمانی که ما نیاز داریم راه های موجود را برای حمایت از دیگرانی که کمتر از خودمان خوش شانس هستند، ایجاد کنیم.

“با این کار، ما بهترین های خود را نیز به نمایش می گذاریم.”

شاهزاده خانم ولز و خانواده یک کلبه پیشاهنگی را بازسازی کردند.

کاترین، کیت میدلتون، پرنسس ولز دیروز برای یک عمل جراحی شکمی برنامه ریزی شده در کلینیک لندن بستری شدند که موفقیت آمیز بود و پیش بینی می شود که او به مدت ده تا چهارده روز در بیمارستان بماند تا به خانه بازگردد تا بهبودی خود را ادامه دهد.  بر اساس توصیه های پزشکی فعلی، بعید است که او تا بعد از عید پاک به وظایف عمومی بازگردد.  30 نوامبر 2023 تصویر: کاترین، کیت میدلتون، پرنسس ولز دیروز برای یک عمل جراحی شکم برنامه ریزی شده در کلینیک لندن بستری شد، که موفقیت آمیز بود، و انتظار می رود که او به مدت ده تا چهارده روز در بیمارستان بماند تا به خانه بازگردد تا ادامه دهد. بهبودی او  بر اساس توصیه های پزشکی فعلی، بعید است که او تا بعد از عید پاک به وظایف عمومی بازگردد.  اعتبار عکس: MEGA TheMegaAgency.com +1 888 505 6342
شاهزاده خانم ولز و خانواده اش یک کلبه پیشاهنگی را به عنوان بخشی از Big Help Out در سال گذشته بازسازی کردند.
آژانس مگا



منبع