پاسخ ها همیشه در شما هستند. تاشا قهرمان


تاشا قهرمان، مربی Shenomenal، یک مربی خبره استاد تحول زندگی، شفا دهنده بصری، تسهیل کننده کارگاه، نامزد جایزه 2x بهترین نویسنده و سخنران پرفروش است. او پس از بهبودی از مبارزات شخصی خود، اکنون در حمایت از افرادی که بیش از حد کار کرده، خسته شده اند، تخصص دارد. زنانی که مورد قدردانی قرار نگرفته‌اند که دائماً تحت فشار فهرست گسترده‌ی کارهایشان هستند، بیدار می‌شوند تا مراقبت از خود را بدون عذرخواهی در اولویت قرار دهند. او به عنوان یک مادر مجرد 4 فرزند و یک بازمانده سه گانه منفی از سرطان سینه، معنای اراده را با ایمانی تزلزل ناپذیر تعریف می کند. ماموریت او این است که هر زنی زندگی هدفمند و زیبا داشته باشد و آنها را به سمت عشق هدایت کند قهرمان آن ها هستند!

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • الیز فالزون و بیانکا پیج- مربیان

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی با اجازه دادن به من برای درک احساسم بر من تأثیر گذاشته است. در مورد آن چه باید بکنم که ننشینم، غرق در درد یا صدمه یا اختلال در کار باشم؟ ذهن آگاهی می گوید، خوب، بله، این اتفاق افتاده است. آن را تصدیق کنید و آن را احساس کنید. حال، چگونه می خواهید با خیال راحت از آن عبور کنید؟

افکار در مورد تنفس

  • سه نفس اصلی وجود دارد که من به طور مداوم انجام می دهم.
  • پس یکی همان نفس است، فقط آن نفس عمیق عمیق بکش و همه چیز را بگو. من این کار را در ترافیک زیاد انجام می دهم، من در جنوب کالیفرنیا زندگی می کنم. پاسخ ها همیشه در شماست
  • دومی فقط نوعی تنفس عمیق آهسته است که آن را در بالای چهار ثانیه نگه دارید و سپس به آرامی برای چهار ثانیه بازدم کنید. بنابراین من معمولاً قبل و بعد از مدیتیشن این کار را انجام می‌دهم، فقط برای اینکه به نوعی به حالت مراقبه برسم و سپس از حالت مراقبه خارج شوم.
  • و سپس روش تنفس مورد علاقه من، تنفس متناوب از سوراخ بینی است، فقط جایگزین کردن سوراخ های بینی مانند آن، واقعاً، واقعاً به من اجازه می دهد تا به هم متصل شوم، و فقط احساس کنم و فقط باشم که این روش مطلق تنفس مورد علاقه من است. پاسخ ها همیشه در شماست

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • وقتی از طلاق بیرون آمدم، مستقیماً وارد رابطه دیگری شدم. بچه های من البته بسته بودند. و آن وضعیت برای ما بسیار ناسالم بود. ما مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفتیم. همه چیز درباره این بود که این شخص چه داشت و ما از چه چیزی استفاده می کردیم و ما در خانه و ماشین آنها بودیم.
  • ما را یک روز در این ایوان قفل کردند و مجبور کردند ساعت ها در ایوان بنشینیم. و این برای من ضعیف شده بود زیرا به فرزندانم اجازه می‌دهم این مشکل را پشت سر بگذارند، زیرا آنقدر قوی نیستم که بتوانم از آنجا دور شوم. و اگر آن موقع در مورد ذهن آگاهی می دانستم، واقعاً می توانستم به درون خودم بروم و به روحیه خود اعتماد کنم. می توانستم به کاری که خدا مرا راهنمایی می کند اعتماد کنم. پاسخ ها همیشه در شماست
  • من این کار را نکردم تا زمانی که یاد گرفتم ذهن آگاهی چیست. و به محض اینکه از آن وضعیت خارج شدیم، من و فرزندانم زمانی را با هم گذراندیم زیرا به آن شفا نیاز داشتیم. و من واقعاً معتقدم که وقتی افراد ذهن‌آگاهی را زود یاد می‌گیرند، به آنها این امکان را می‌دهد که بدانند درد آنقدر عمیق نمی‌شود، زیرا شما یاد می‌گیرید که چگونه از طریق آن کار کنید. شما یاد می گیرید که چگونه از طریق آن نفس بکشید، و می آموزید که چگونه حتی در این هرج و مرج، من هنوز می توانم کمی شادی پیدا کنم.
  • بنابراین زمانی که مورد آزار و اذیت قرار می گیرید، توجه آگاهی به این معناست. و تمرکز حواس می تواند به شما این اعتماد به نفس را بدهد که به دیگران بگویید چه احساسی دارید و چه چیزی را تجربه می کنید تا بتوانید احساس امنیت کنید. پاسخ ها همیشه در شماست

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.