پرورش صمیمیت مالی؛ هانا کونیگ


هانا کونیگ یک مربی کسب و کار و مالی، سخنران، و بنیانگذار The Lead Well Summit است. کار او حول محور کمک به رهبران کارآفرین است که با ایجاد ثبات مالی، حاکمیت، و ایجاد ثروت، منابع خوبی کسب کنند. پایداری هانا در فوربس، NPR، Thrive Global، Woman Entrepreneur، CBS، NBC و غیره به نمایش درآمده است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی به من آموخته است که به احساساتم احترام بگذارم و بتوانم فقط آنها را احساس کنم و حتی زمانی که ناراحت کننده است با آنها باشم.

افکاری در مورد تنفس

  • تنفس مانند نیروی حیات است، نفس و آگاهی از نفس و زمان صرف شده. نفس کشیدن عمدی تجربه من از زنده بودن را غنی می کند.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من زیر خط فقر بزرگ شدم. ما در کودکی بر روی کوپن غذا بودیم و از تنها فروشگاه دستفروشی در شهر خریدهای دوران مدرسه را انجام می دادیم. شهر بسیار کوچکی بود و در روز چمدان، یعنی با 1 دلار می‌توانید یک کیسه خواربار پر از لباس پر کنید، به این معنی که من لباس‌های همسالانم را به مدرسه می‌پوشیدم، و یادم می‌آید که در مورد آن مسخره شدم. نمی دانم کلاس چهارم هستیم یا پنجم.
  • و فکر می‌کنم تمرکز حواس به من این توانایی را می‌داد که بفهمم هیچ مشکلی در من وجود ندارد. و اینکه کسی که مرا مسخره می‌کرد، می‌دانید، این فرافکنی و داستان خودشان بود.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.