کارشناس بازاریابی و کپی رایت؛ استیو مک چزنی


استیو مک‌چسنی یک کارشناس فروش و بازاریابی است و در نتیجه، آگاهی زیادی از تمرکز حواس دارد. او برنامه هایی برای رشد شخصی، رهایی از استرس، کاهش وزن و ترک سیگار ایجاد کرده است. او در یک مدرسه خصوصی فیلم در کالیفرنیا تبدیل به یک بدلکار شد و در بیش از 350 فیلم و برنامه تلویزیونی بازی کرد. او تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه های مختلف و اجرای زنده کمدی هیپنوتیزم را نیز برعهده داشته است. استیو به خاطر این جمله معروف است که “یادگیری با میزان لذتی که شما دارید نسبت مستقیم دارد!”

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی باعث شده است که من نیز احساسات خود را در آستین خود حمل کنم. من می توانم به راحتی گریه کنم، نه فقط زمانی که غمگین هستم، بلکه درست زمانی که غرق هستم، و با احساسات گرم و عشق. بنابراین من خیلی احساساتی هستم.
  • یه جورایی عصبانیتم رو اصلاح کردم من مثل روزهای اول از روی دسته پرواز نمی کنم، اما در آن زمان زیاد مشروب می خوردم. من همیشه توانسته ام احساساتم را همانجا روی آستینم نگه دارم.

افکاری در مورد تنفس

  • من معتقدم نفس کشیدن یکی از مهم ترین چیزها در مورد ذهن آگاهی است زیرا زندگی همین است. اکسیژن زندگی است. یکی از چیزهایی که ممکن است در مورد من ندانید این است که من یک هیپنوتیزم کننده صحنه نیز بودم. یکی از چیزهای مهم در مورد هیپنوتیزم تنفس است.
  • اگر در رختخواب دراز کشیده اید و نمی توانید بخوابید، اگر فقط نفس بکشید و به نفسی که می کشید، دم و بازدم فکر کنید. هر چیز دیگری را از ذهن خود دور کنید و فقط به نفس کشیدن فکر کنید. شما می توانید زندگی را که به بدن شما می رود احساس کنید. من به شما قول می دهم، اگر این کار را به درستی انجام دهید، خواب خواهید بود.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • دوازده سال پیش من و همسرم وب سایتی به نام بچه های بدون قلدری دات کام راه اندازی کردیم. همسرم معلم هنر کلاس هفتم زبان بود. در آن زمان من در تجارت هنرهای رزمی بودم. ما هم تجربه کردیم و هم قلدری را در بدترین حالت دیدیم. کلاس هفتم بود، یعنی بلوغ. آنجاست که قلدری های زیادی اتفاق خواهد افتاد.
  • وقتی بچه بودم، فقط یک بار قلدر بودم. من داستان را برای شما تعریف می کنم. این درسی است که من از تمام زندگی ام گرفته ام و یاد گرفته ام… (برای شنیدن داستان استیو، پادکست را تنظیم کنید).

اپیزودهای مرتبط



منبع