داروهای کاهش وزن به عنوان مدیتیشن

کاهش وزن چیز خوبی است. برخی افراد برای این منظور رژیم ، ورزش و دارو را امتحان می کنند. دیگران برای کاهش وزن یوگا ، مدیتیشن و روشهای سنتی چینی را امتحان می کنند. در هر صورت ، این رویکرد خوبی است ، زیرا ما به همان نتایج دلخواه خواهیم رسید.

آیا می توان با مدیتیشن وزن کم کرد؟ آیا می توان با مدیتیشن وزن کم کرد؟ این مقاله طرفدار پزشکی یا مدیتیشن نیست. من دیده ام که افراد با یوگا و مدیتیشن وزن خود را کاهش می دهند. یوگا به تناسب اندام شما کمک می کند و 2 تا 3 کالری در دقیقه می سوزاند.

بهترین تمرین یوگا “Ashtanga vinyasa yoga” است ، جایی که بین تنفس و حرکات شما هرگز تفکیکی وجود ندارد. هر حالت با دمیدن شروع می شود و با بازدم پایان می یابد. بنابراین ، یوگا اثرات خوبی بر میزان متابولیسم شما دارد. یوگا همچنین یک تمرین قلبی عروقی خوب است.

از روش های سنتی چینی نیز برای کاهش وزن استفاده می شود. اکثر مردم با این روش ها نتایج خوبی می گیرند و به همین دلیل چای چینی ، قرص چینی و طب سوزنی چینی در بین مردم مشهور است.

مدیتیشن روشی برای کاهش وزن نیست ، اما از آن برای آرامش ذهن و بدن استفاده می شود. مدیتیشن استرس را از بین می برد و راهی عالی برای رهایی از استرس است.

داروها برای کاهش وزن نیز موفق هستند ، اما بحث های زیادی در این زمینه وجود دارد. همیشه کاهش وزن با رژیم غذایی و ورزش ترجیح داده می شود. داروها نمی توانند جایگزین شیوه زندگی سالم شوند. یک سبک زندگی سالم طول عمر و موفقیت را تضمین می کند. مدیتیشن و یوگا نشانه های یک شیوه زندگی خوب هستند.

یوگا یا مدیتیشن فقط در صورت اضافه وزن نیست. اگر اضافه وزن دارید ، مصرف دارو ضروری است.

دارو در مقابل مدیتیشن

  • شما نمی توانید از هیچ دارویی بدون اجازه پزشک خود استفاده کنید. جان خود را به خطر نیندازید. مکمل های کاهش وزن ، قرص و شیک در داروها گنجانده شده است.
  • مدیتیشن را می توان به تنهایی انجام داد. همچنین می توانید از روش های چینی استفاده کنید. از طب سوزنی به عنوان تکنیک کاهش وزن بدون نظارت پزشک استفاده نکنید.
  • داروها عوارض جانبی دارند در حالی که مدیتیشن هیچ عارضه ای ندارد.
  • داروها شما را بیمار و مریض می کند. یوگا و مدیتیشن نشانه های یک شیوه زندگی خوب هستند.
  • چای چینی و سایر مکمل های طبیعی سلامت کلی شما را بهبود می بخشد ، در حالی که از داروها برای درمان برخی مشکلات استفاده می شود.

انتخاب شما چه باید باشد؟

بستگی به سلامتی شما دارد. اگر فرد دارای اضافه وزن هستید ، با دارو همراه باشید. اگر زندگی سالمی دارید ، 15 دقیقه مدیتیشن کنید. زندگی شما را شاد و آرام خواهد کرد.

چگونه می توانید مدیتیشن را به زندگی خود وارد کنید؟

اکثر مردم وقت مدیتیشن ندارند. این یک مشکل است. وقتی زندگی سالمی داریم به تناسب اندام خود توجه نمی کنیم. زمان و مکانی را انتخاب کنید که در آن مزاحمت یا وقفه ای ایجاد نشود. به اتاق خود بروید و 15 دقیقه مدیتیشن کنید. نه بیشتر نه کمتر. این کار را بیش از 15 دقیقه قبل از 10 روز اول انجام ندهید. من می خواهم شما به این طرح پایبند باشید. اگر زمان بیشتری را صرف آن کنید ، نمی توانید زمانی برای آن پیدا کنید.

مدیتیشن و یوگا دو چیز متفاوت هستند. اما هدف آنها فداکاری یکپارچه است. این تمرینات تمرکز ، ثبات و آرامش درونی را تقویت می کند.

برای داشتن یک زندگی سالم و عملکرد خوب در زندگی ، بهتر است مدتی را در سکوت بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید