اثرات روانی آسیب های ورزشی; دکتر کیگن هدلی


کیگن هدلی دکترای کاردرمانی، محقق بالینی روانپزشکی و عصبی، و نویسنده پرفروش آمازون است که در استفاده از درمان‌های روان‌شناختی تخصص دارد. درمان پذیرش و تعهد (ACT) با مشتریان. او در کمک به افراد در مقابله با اثرات روانی آسیب های ورزشی متخصص است. او درک عمیقی از مداخلات دارد و می داند که چگونه پریشانی عاطفی می تواند در توانبخشی، فعالیت های روزانه و کیفیت کلی زندگی تداخل ایجاد کند. او به عنوان یک ورزشکار، هر دو ACL را با بازی فوتبال کالج و نیمه حرفه ای پاره کرد. این تجربه باعث شد تا او به شدت از مبارزات مرتبط با آسیب های ACL و مسائل مختلفی که می تواند از نظر روانی به دلیل این شرایط ایجاد شود آگاه شود.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی نحوه برخورد من با احساساتم را تغییر داده است. اکنون در واقع با آنها می نشینم و روی آنها تمرکز می کنم. ذهن آگاهی تقریباً آنها را به حداقل می رساند. این همان کاری است که اگر احساس کنم حمله پانیک یا اضطراب شدید در راه است، انجام می دهم.
  • آن را پیدا کردم [mindfulness] تقریباً قدرت یا قدرتی را که احساسات یا اضطراب من بر من دارند به حداقل می رساند. برخورد متفاوت با احساساتم به من در مقابله با تأثیرات روانی آسیب های ورزشی کمک کرده است.

افکاری در مورد تنفس

  • یکی از تمرین‌هایی که در حین رهایی از آن موقعیت‌های سخت انجام دادم این بود که درمانگرم از من خواست دوش آب سرد بگیرم. این به دلایلی نیست که شما ممکن است فکر کنید. دوش آب سرد فواید زیادی دارد، اما در واقع بسیار ناراحت کننده است. اما همچنان باید بتوانید در طول آن تجربه تنفس خود را تمرین کنید. [Cold showers create a situation where you begin deep breathing].
  • فهمیدم بود [deep breathing] یک راه بسیار خوب برای آماده کردن خودم قبل از بازی. برخی افراد قبل از بازی نسبتاً مضطرب می شوند. من شخصاً آدم بسیار خرافاتی هستم. بنابراین قبل از اولین شروع من در واقع پرتاب کردم. بنابراین در هر شروع بعدی مجبور به پرفشاری شدم. بنابراین بسیاری از ورزشکاران بسیار شبیه این هستند. بنابراین می‌توانم بگویم که شما را در همان نوع محیط خصمانه به جایی می‌برد که هنوز باید واقعاً روی تنفس‌تان تمرکز کنید، حتی اگر بسیار ناراحت‌کننده باشد.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • انواع مختلفی از قلدری وجود دارد. من با یک نوع بسیار خاص از عذاب کار می کنم، چه بخواهید اسم آن را قلدری بگذارید یا نه. بنابراین این آسیب‌ها، چه پارگی آشیل، آسیب تامی جان یا آسیب پرتاب بالای سر، یا آسیب‌های ACL، همانطور که گفتم، دوره‌های نقاهت بسیار طولانی هستند. (توجه: جراحی تامی جانز معمولاً برای پارگی‌های UCL استفاده می‌شود که به دلیل استفاده بیش از حد به جای یک رویداد آسیب‌زا اتفاق افتاده است)
  • و در بیشتر دوره نقاهت، ظاهر خوبی دارند. آنها با گچ در اطراف راه نمی روند. این شفای درونی است.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.