با ذهن آگاهی به پول مناسب تبدیل شوید. تاد کریستنسن


تاد کریستنسن نویسنده، پادکست، سخنران، مشاور مالی معتبر، مشاور مسکن HUD تایید شده، و مدیر آموزش در Money Fit توسط DRS است. او از سال 2004 هزاران کارگاه مالی شخصی و جلسات مشاوره انفرادی را تسهیل کرده است و به مصرف کنندگان از همه کمک می کند. سوابق و سطح درآمد کنترل امور مالی خود را دوباره به دست می آورند، از بدهی خارج می شوند، اعتبار خود را بازسازی می کنند و آینده مالی روشن تری ایجاد می کنند. او Everyday Money for Everyday People را در سال 2014 و 50+ را در FIRE در سال 2021 منتشر کرد.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • هر زمان که حواسم به جایی است که در آن هستم و به کجا می روم، فقط احساس قدرت بیشتری می کنم. هرچه کمتر انجام دهم، اضطراب وجود ندارد. در واقع، کمی هیجان و انرژی بیشتر برای رسیدن به جایی که می‌خواهم وجود دارد.

افکاری در مورد تنفس

  • من به نفس کشیدن خیلی اعتقاد دارم. شب ها اینطوری خوابم می برد. مواقعی وجود دارد که در رختخواب می نشینم و اگر واقعاً مضطرب یا عصبی می شوم، یا اگر روز بعد اتفاقی در حال رخ دادن باشد، فقط روی تنفس استاندارد تمرکز می کنم.
  • فکر می کنم در کاراته کید بود که او یاد می گیرد که چگونه آن قطعه یخ را بخواند و من فقط فکر می کردم که این یک جور مسخره است.
  • یادم می‌آید فکر می‌کردم، تازه نفس می‌کشم و این اولین باری بود که روی نفس کشیدن تمرکز کردم. همه لحظات اضطراب یا عصبی بودن دارند. و وقتی پیانو میزنم، چه جلوی کلیسا باشد و چه برای هر چیز دیگری، باید به یاد داشته باشم، اگر نفس نکشم، پایم شروع به بالا و پایین پریدن می کند. من نیازی به این کار ندارم من به تنفس صحیح و آگاهانه اعتقاد دارم،

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • وقتی کلاس چهارم بودیم چند تا از دوستان بودند. ما متوجه شدیم که پنج بچه بودند که به اتوبوس می رفتند و اتوبوس را می گرفتند، آنها به مدرسه ما می آمدند و سپس با اتوبوس دیگری به مدرسه دیگری می رفتند و باید 15 یا 20 دقیقه منتظر بمانند. آنها عضوی از گروه ما نبودند. آنها متفاوت بودند. و فقط برای یک هفته یا بیشتر به درگیری منجر شد.
  • اگر حتی فکر می‌کردیم اینها بچه‌هایی هستند که به مدرسه دیگری می‌روند و در همسایگی ما زندگی می‌کنند و ترسی که ممکن است بعضی از آنها وقتی شروع به دیدن چیزی کنیم، به خصوص در دعوا، داشته باشند، فکر می‌کردیم که حتی فکر می‌کردیم که این چیزی در ذهن آگاهی بود. اتوبوسی که سعی می کند به کار خود فکر کند، ترس از اینکه باید به مدرسه بیایند، دردناک است.
  • یکی از نکات مثبت آن یکی از بچه هایی است که به یاد دارم. او سه سال بعد به مدرسه ما آمد و یکی از بهترین دوستان ما شد.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.