بر اساس قانون جدید، بریتانیایی ها در برابر هکرهایی که از تلویزیون های هوشمند و دوربین های کودک سوء استفاده می کنند محافظت می شوند


بریت ها از امروز در برابر هکرهایی که از دوربین ها و یخچال های کودک سوء استفاده می کنند، تحت قوانین جدید محافظت می شوند.

مقررات محدود کردن کلاهبرداران سایبری که از خانه‌ها جاسوسی می‌کنند، تولیدکنندگان را مجبور می‌کند امنیت بیشتری ایجاد کنند. امکانات به محصولات متصل به اینترنت از جمله ماشین لباسشویی و کنسول های بازی.

بر اساس قوانین جدید، بریتانیایی‌ها در برابر هکرهایی که از دستگاه‌های متصل به اینترنت مانند تلویزیون‌های هوشمند و زنگ هشدار کودک سوء استفاده می‌کنند محافظت خواهند شد.

1

بر اساس قوانین جدید، بریتانیایی‌ها در برابر هکرهایی که از دستگاه‌های متصل به اینترنت مانند تلویزیون‌های هوشمند و زنگ هشدار کودک سوء استفاده می‌کنند محافظت خواهند شد.اعتبار: گتی

این بدان معناست که گذرواژه‌هایی که حدس زدن آن‌ها بسیار آسان است – مانند «رمز عبور»، «ادمین» یا «12345» – از استفاده منع خواهند شد.

تولیدکنندگان همچنین باید خطوط تماس و آدرس‌های ایمیل گزارش اشکال را راه‌اندازی کنند تا به رفع سریع فناوری کمک کنند.

قوانین جدید بخشی از استراتژی ملی سایبری 2.6 میلیارد پوندی دولت برای محافظت از بریتانیا در برابر حملات وب – از جمله پیشنهادهای هک توسط کشورهای خارجی مانند چین و روسیه است.

اوایل امسال کدام؟ تحقیقات نشان می‌دهد که خانه‌ای با دستگاه‌های هوشمند می‌تواند در یک هفته در معرض بیش از 12000 تلاش هک قرار گیرد، با 2700 تلاش برای حدس زدن گذرواژه‌های پیش‌فرض ضعیف تنها در پنج دستگاه.

یک خانه متوسط ​​دارای 9 دستگاه متصل به اینترنت است و نیمی از خانواده ها دارای تلویزیون هوشمند هستند که می تواند توسط مجرمان برای دسترسی به اطلاعات شخصی مورد سوء استفاده قرار گیرد.

هکرها حتی قبلاً برای جاسوسی از خانواده‌ها و جمع‌آوری جزئیاتی که بعداً می‌توانند در بازار سیاه فروخته شوند، به دوربین‌های کودک و زنگ‌های ویدیویی دسترسی پیدا کرده‌اند.

میشل دونلان، وزیر فناوری، به سان گفت: «از امروز، مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای بریتانیایی که دستگاه‌های هوشمند را خریداری می‌کنند، از تلویزیون و کنسول‌های بازی گرفته تا بلندگوها و زنگ‌ها، از محافظت‌های تغییر دهنده بازی در برابر هکرها و تهدیدات سایبری برخوردار خواهند شد.

“بریتانیا اولین کشوری است که حداقل الزامات امنیت سایبری را برای این محصولات تعیین کرده است، و ما در زمینه ایمن نگه داشتن مصرف کنندگان آنلاین در مسئولیت هستیم.

این مقررات پیشرو جهانی باعث می‌شود مصرف‌کنندگان با ممنوعیت گذرواژه‌های پیش‌فرض قابل حدس زدن مانند «admin» یا «12345» و شفافیت بیشتر تولیدکنندگان در مورد مدت زمانی که محصولات به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند، محافظت شوند.»

دیوید راجرز، رئیس شرکت امنیت سایبری Copper Horse، افزود: «خلاص شدن از شر چیزهایی مانند رمزهای عبور پیش‌فرض که روی «admin» یا «12345» تنظیم شده‌اند، اصول اساسی هستند.

کارشناسان به همه کاربران آیفون و اندروید هشدار می‌دهند که از ورود با «کدهای متنی» خودداری کنند: مجرمان می‌توانند شما را استراق سمع کنند.

«تولیدکنندگان نباید محصولاتی مانند وب‌کم‌هایی را که آنقدر ضعیف و ناامن هستند به کسی ارائه کنند که هک کردن و کنترل آن‌ها بی‌اهمیت باشد.

“این اکنون متوقف می شود و مردم می توانند اطمینان بیشتری داشته باشند که محصولات متصل به اینترنت که خریداری می کنند دارای اقدامات امنیتی بهتری برای محافظت از آنها هستند.”



منبع