جایگزینی آگاهانه برای داروهای تجویزی. دکتر جو نیوسما


دکتر جو نیوسما، مدیر عامل، بنیانگذار و سم شناس ارشد در Superior Toxicology & Wellness، یک شرکت مشاوره علمی بین المللی است که برای آموزش مشتاقانه و الهام بخشیدن به افراد تلاش می کند تا به دنبال راه های بهتری برای درمان سلامت و تندرستی خود باشند. دکتر نیوسما 30 سال تجربه در مواجهه انسان با داروها، مواد شیمیایی و میکروبی دارد. او نکاتی در مورد روزه داری متناوب، محافظت در برابر COVID-19، و چگونگی افزایش طول عمر به زندگی خود، از جمله راه هایی برای حذف برخی از داروها از روال روزانه ارائه می دهد. دکتر Nieusma عضو هیئت مشاوره علمی Vitro Biopharma است، شرکتی که محصولات جدید مرتبط با سلول های بنیادی را برای تحقیقات دیابت به بازارهای علمی، دارویی و در نهایت پزشکی می آورد. دکتر نیوسما همچنین در هیئت تحریریه مجله علمی معتبر، مکانیزم ها و روش های سم شناسی، منتشر شده توسط Informa Healthcare است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی بر احساسات من تأثیر بسیار مثبتی گذاشته است، زیرا در سال های جوانی خلق و خویی داشتم که یکی از اوج های جهان بود و وقتی آن را از دست دادم، مانند یک قطار خراب بود.
  • قطار از ریل خارج شده بود و هیچ کاری نمی توانستید انجام دهید تا آن را برگردانید.
  • هوشیار بودن در واقع به من کمک کرده است که از زمانی که سنم بالا رفته است، خود را در خود نگه دارم، سرزنش کنم و قربانی خشم و خلق و خوی خودم نباشم.

افکار در مورد تنفس

  • تنفس روشی است که خودم را متمرکز می کنم. من زیاد شنا می کنم و کنترل نفس بخش بسیار مهمی از شنا است. یک نفس عمیق به گازهای شما اجازه تبادل می دهد.
  • من در واقع می توانم افزایش گردش خون را در بدنم احساس کنم که نفس عمیق و بزرگی می کشم و آن را برای یک یا دو ثانیه، پنج یا ده یا حتی سی ثانیه نگه می دارم. می توانم احساس کنم بدنم نیرومند می شود زیرا به آن فرصت تبادل گاز بسیار کارآمد را داده ام.
  • بنابراین تنفس بخش بزرگی از چگونگی بهبود فیزیولوژی خود بر اساس یک ثانیه به ثانیه است.

منابع پیشنهادی

  • کتاب: تحقیق در مورد آگاهی را در وب سایت Max Champie بررسی کنید: wwwLiveLongerLabs.com
  • برنامه: برنامه های ردیابی رژیم غذایی و پیگیری ورزش. بسیاری وجود دارد.

توصیه های مهمان

  • در وب سایت ما (www.LiveLongerLabs.com) اطلاعاتی در مورد مکملی که من عاشق آن هستم به نام C60Complete پیدا خواهید کرد. این ابزاری است که من برای کمک به مردم از محصولات دارویی استفاده می کنم. این ترکیبی از کربن60 و روغن دانه کتان و کورکومین است. این دو محصول طبیعی بسیار قدرتمند هستند که برای بشر بسیار مفید هستند.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

فیلمی را با حضور باب پروکتور، ماری دایموند و دیگران دریافت کنید – “چگونه افکار به چیز تبدیل می شوند” (این یک پیوند وابسته است). با جو ویتال، تراویس فاکس، میگان فتس، دکتر جان دمارتینی و دیگران، یاد بگیرید که چگونه زندگی رویاهای خود را آشکار کنید. دانلود فیلم فقط با 19.00 دلار.

حامی ما

از هیپنوتیزم برای کمک به دیگران برای جلوگیری از مبارزه با مشکلات ریشه ای خود مانند کاهش وزن، سیگار کشیدن، تجربیات دردناک استفاده کنید. آیا شما یک مربی یا یک درمانگر هستید که دوست دارید مهارت های جدیدی برای کمک به مشتریان خود داشته باشید؟ هیپنوتیزم می تواند به افراد کمک کند سریعتر و راحت تر از آنچه فکر می کردید به اهداف برسند. هیپنوتیزم تراپیست شوید مرکز هیپنوتیزم Cascade آموزش های در سطح جهانی ارائه می دهد. www.CascadeHypnosisCenter.com



منبع