جنسیت و آگاهی؛ هدر شانون


هدر شانون یک سکس درمانگر معتبر است که به مشتریان با انگیزه کمک می کند تا خود جنسی خود را کشف کنند و ارتباطات صمیمی خود را عمیق تر کنند. او و کارکنانش در بیش از 11 سال گذشته از مطب خصوصی خود به هزاران مشتری در رابطه جنسی و روابط کمک کرده اند. هدر به دلیل تخصصش در زمینه مسائل جنسی در The Daily Beast، مجله Hustler و پادکست هایی مانند The Horny Housewife ظاهر شده است و یک متخصص جنسی و روابط برای برنامه Peanut است که به بیش از 2.5 میلیون زن در تمام مراحل زندگی خدمات ارائه می دهد.

گوش دادن و اشتراک در: اطلاعات تماس iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

  • وب سایت: www.heathershannon.co/

تاثیرگذارترین فرد

  • اکهارت توله

تاثیر بر احساسات

  • من واقعا صادقانه خواهم گفت، این هنوز برای من در حال پیشرفت است. متوجه شدم که در مورد برخی از احساسات با خودم مهربان تر هستم. و سپس متوجه شدم که احساسات دیگری وجود دارد که می توانم همچنان خودم را شکست دهم. سپس من فقط متوجه قضاوتی هستم که هنوز وجود دارد. و مانند، خوب، مانند، این هنوز اینجاست. این چیزی است که من هنوز می‌توانم روی آن کار کنم، اما تقریباً مثل این است که خودم را برای قضاوت قضاوت نکنم. بنابراین می تواند چند لایه وجود داشته باشد.

افکاری در مورد تنفس

  • این یکی خوب است. چون فکر می کنم نفس می تواند به ما در رابطه جنسی کمک زیادی کند. اغلب اوقات، در رختخواب یا نه، ممکن است به نوعی تنش داشته باشیم و تقریباً نفس خود را حبس کنیم. و بسیاری از مردم تمایل دارند این کار را انجام دهند که منجر به ارگاسم می شود، به خصوص اگر شما فردی هستید که ممکن است با ارگاسم دست و پنجه نرم کند. سعی کنید نفس عمیق بکشید، سعی کنید عضلات خود را کمی شل کنید و فقط ببینید انرژی با آن چگونه جریان می یابد. جنسیت و آگاهی
  • اما با من، انواع مختلف تنفس را انجام داده ام. من برخی از کارگاه‌های هولوتروپیک را که در آن شرکت کرده‌ام، انجام داده‌ام. من دوره‌هایی را گذرانده‌ام که صبح‌ها ویدیوی یوتیوب ویم هوف را انجام می‌دهم. دکتر اندرو ویل تکنیک تنفس 4-7-8 را برای آرامش دارد. ارتباط جنسی
  • متوجه شدم وقتی استرس دارم، تنفسم سطحی تر و پرتنش تر است. و برای من مانند یک سرنخ است، مانند سیگنالی که می‌توانم کمی بیشتر آرامش داشته باشم.

منابع پیشنهادی

  • کتاب: بخش‌های بد وجود ندارد: درمان تروما و بازیابی کامل با مدل سیستم‌های خانواده درونی
  • دکتر اندرو ویل تکنیک تنفس 4-7-8
  • برنامه: داستان های Dipsea
  • برنامه: کوین

داستان قلدری

  • من این را بیش از یک بار دیده‌ام، که در آن یکی از شریک‌ها به نوعی شریک خود را آزار می‌دهد، مجبور می‌کند یا دستکاری می‌کند تا با او رابطه جنسی داشته باشد. اکنون که به نوعی ذهن آگاهی را به آن می آورید. من واقعاً فکر می‌کنم که این مؤلفه بزرگی است، زیرا یکی از دلایل اصلی من وارد رابطه جنسی شدم این است که فکر می‌کنم فرهنگ این گونه است، شرم و انگ زیادی در مورد جنبه‌های خاصی از جنسیت وجود دارد. جنسیت و آگاهی
  • در واقع می توان فکر کرد که مرد، دوجنسیتی یکی از این موارد است. من فکر می کنم مردان زیادی هستند که به برخی از مردان دیگر علاقه دارند، اما می دانید که به آنها گفته می شود، نه، شما یا همجنس گرا هستید یا مستقیم. هیچ زنی وجود ندارد که بتواند دوجنسه باشد. بنابراین فکر می‌کنم زمانی که یک ناحیه از شرم یا انگ وجود دارد، یا زمانی که احساس می‌کند کسی صدمه دیده، و طرد شده است، و شاید ظرفیتش را نداشته باشد، یا آموزش یا مهارت لازم برای آن را نداشته باشد، زیرا فکر می‌کنم تمرکز حواس چیز زیادی است. این است که با هر تجربه‌ای که دارید، آنها به نوعی از نظر احساسی واکنش‌پذیرتر می‌شوند. جنسیت و آگاهی
  • و من فکر می کنم اینجاست که قلدری جنسی می تواند وارد شود. بنابراین من فکر می کنم اگر مردم بتوانند ظرفیت پذیرش خود، قضاوت نکردن جنسی خود، عدم تمایل به عدم علاقه همسرشان را به صورت شخصی توسعه دهند، و شما فقط می بینید که این چیزی است که در ذهن آنها می گذرد، می دانید، نگاه کردن به سمت شما ربطی به شما ندارد. و هر آسیبی را که دارید بدون قضاوت رسیدگی کنید. من فکر می کنم که بزرگ است.
  • بنابراین احساس می‌کنم وقتی این کار را می‌کنید، واقعاً شما را آزاد می‌کند تا ارتباط جنسی عالی داشته باشید، که می‌دانید، موضوع دیگری در پادکست اولیه من است. چون کلیدی است، مثل این است که اگر بتوانید در مورد رابطه جنسی به خوبی ارتباط برقرار کنید، احتمالاً زندگی جنسی بسیار خوبی خواهید داشت.

اپیزودهای مرتبط

  • معنویت مدرن با بن دکر
  • اجازه ندهید این عادت زندگی شما را بدزدد. رومن میرونوف
  • جنسیت خود را دوباره کشف کنید. دکتر جین گاین

پیشنهاد ویژه آیا اضطراب و استرس دارید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.