دست از احساس غرق شدن بردارید. میشل گوتیه


میشل گوتیه یک مربی حرفه ای زندگی است که به افراد پرمشغله کمک می کند تا زندگی آرام و هدفمندتری داشته باشند. میشل یک مادر مجرد دو فرزند خوانده است و قبلاً خودش یک مادر مشغول کار بود. او از حرفه موفق 20 ساله شرکتی خود دست کشید تا به یک مربی زندگی تبدیل شود تا به افراد دیگر کمک کند تا به راحتی در مشاغل و زندگی خانگی خود حرکت کنند. وقتی کار نمی‌کند، میشل اوقات فراغت خود را صرف تماشای رویدادهای ورزشی فرزندش می‌کند، به Burn Bootcamp می‌رود، چیزهایی را فقط برای سرگرمی سازمان‌دهی می‌کند، خرید آنلاین می‌کند و کتاب‌های خودسازی را می‌خواند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • وقتی واقعاً استرس داشتم و غرق شده بودم، به خود می بالیدم که چند سال از گریه ام گذشته است. و من می گویم، غمگین نمی شوم. هیچ چیز مرا ناراحت نمی کند من طوری رفتار کردم که انگار این دیوار فولادی هستم. و من فقط می توانستم هر کاری را تحمل کنم و انجام دهم. هر مشکلی به من بده من می توانم مدیریتش کنم، من می توانم از عهده اش بر بیایم.
  • روشی که ذهن آگاهی به من کمک می کند با احساساتم کنار بیایم این است که فقط به من اجازه می دهد آنها را داشته باشم. بنابراین شگفت انگیز است. حالا من این همه سال رفتم و گفتم: وای خدای من، الان همیشه گریه نمی کنم. و من به نوعی به این افتخار می کنم. چون اگر احساس غمگینی می کنم، یا اگر احساس می کنم چیزی که به قلبم ضربه می زند، تحت تأثیر قرار می گیرد، این همان کاری است که می خواهم انجام دهم. و اگر احساس عصبانیت می کنم، این را هم اجازه می دهم. اگر احساس شادی می کنم، این اجازه را می دهم.
  • بنابراین من فقط به هر احساسی که دارم اجازه می‌دهم، و به فرزندانم یاد می‌دهم که همین کار را انجام دهند، هرگز نمی‌خواهم آنها را شرمنده کنم و بگویم: عصبانی نباش. غمگین نباش هرچی که هستی نباش فقط هرچی هستی باش

افکاری در مورد تنفس

  • تنفس مربعی هدف من است. من آن را به همه مشتریانم آموزش می دهم. من به بچه هایم یاد داده ام این همان جایی است که شما به مدت چهار نفس را وارد می کنید، برای چهار نگه دارید، چهار نفس را بیرون می دهید و سپس آن را به مدت چهار در پایین نگه می دارید.
  • اگر این کار را چهار بار انجام دهید، این جادو است، کاری که می‌تواند فقط برای آرام کردن سیستم عصبی شما انجام دهد. اگر شب از خواب بیدار شوم و نتوانم دوباره بخوابم، می توانم این کار را انجام دهم. من به بچه هایم این کار را یاد داده ام. من فکر می کنم این ابزار بسیار قدرتمندی است. دست از احساس غرق شدن بردارید

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من فکر می‌کنم به‌عنوان یک والدین، باید حواس‌پرتی زیادی در مورد قلدری داشته باشید، فقط به نظر می‌رسد که در حال حاضر بسیار رایج است. و من فقط داشتم چیزی می خواندم که بعد از کووید، قلدری حتی بیشتر می شود زیرا بچه ها مهارت های اجتماعی کمتری دارند و اعتماد به نفس کمتری دارند و چیزهایی از این قبیل.
  • من تجربه ای داشته ام که هر دو فرزندم در یک زمان مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. و من فکر می کنم به عنوان یک پدر و مادر، این یک خط بسیار خوب است. زیرا آنچه من سعی می کنم به آنها یاد بدهم، توجه و همدلی با فرد است. ما نمی دانیم که در خانه آنها چه اتفاقی می افتد، بنابراین بیایید سعی کنیم به بهترین نحو فکر کنیم که چرا آنها ممکن است این کار را انجام دهند. دست از احساس غرق شدن بردارید

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.