ذهن آگاهی مهم است. آکای ​​جکسون | حالت ذهن آگاهی


آکای ​​جکسون در یک سفر شخصی است تا توضیح دهد که تمرکز حواس مهم است و رشد ناشی از سلامت عاطفی است. آکای ​​«I Excel Today» را تأسیس کرد، یک آژانس توسعه شخصی که برنامه‌های سلامت و ثروت را مدیریت می‌کند تا مشتریان را از وضعیت موجود به سلامت جسمی، ذهنی، عاطفی و مالی برساند. آکای ​​از تجربیات زندگی و پیشینه خود به عنوان یک ورزشکار کالج تزئین شده برای کمک به افراد برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود استفاده می کند. آکای ​​نویسنده «ساختن مرد» است، کتابی که توضیح می‌دهد مردان در فرهنگی پر از تأثیرات مختلف زندگی می‌کنند و می‌توان شکاف بین ذهن، بدن و روح را پر کرد.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • پدرم از حامیان حواس پرتی من بوده است. یعنی هر وقت صحبتی می‌کنم و با چیزی کلنجار می‌روم نمی‌توانم دو جمله را جاری کنم یا آن را معنا کنم. بنابراین نمی دانم کجا بروم، چه کنم، چه قدمی بگذارم. بنابراین، پدرم در انجام این کار تأثیر زیادی روی من دارد و مرا در مسیر درست نگه می‌دارد و در مسیر درست حرکت می‌دهد.

تاثیر بر احساسات

  • احساس می‌کنم در دوره‌ای بزرگ شده‌ام که تا زمانی که با او صحبت نمی‌شد، صحبت نمی‌کردی. یعنی من هم آدمی هستم که فکر می کردم قانون نانوشته ای وجود دارد. “شما نباید احساسات را به کسی که آن چیزها را در داخل چک می کنید ابراز کنید.”
  • بنابراین فکر می‌کنم همانطور که بزرگتر شدم و فهمیدم که آسیب‌ناپذیری قدرت می‌آورد، و فهمیدم که می‌توانم سینه‌ام را باز کنم و بتوانم به مردی مثل تو نگاه کنم و بگویم: «گوش کن! درد دارم شکسته ام دلم گرفته من این چیزها را دارم که با آنها دست و پنجه نرم می کنم و با آنها دست و پنجه نرم می کنم. من قدرت و آسیب پذیری واقعی را می یابم.» بنابراین فوق العاده مفید است.

افکاری در مورد تنفس

  • نفس کشیدن در مورد هر چیزی بسیار مهم است، خواه تمرکز حواس باشد یا حتی فقط بتوانید اطمینان حاصل کنید که یک فکر و رفتار آگاهانه خود را حفظ می کنید.
  • به عنوان مثال، مغز ناخودآگاه شما 95 درصد از آنچه را که به آن فکر می کنید تشکیل می دهد و این بدان معناست که پنج یا 10 مورد باقی مانده است.
  • بنابراین یکی از راه‌های اصلی که می‌توانید واقعاً با کسی که هستید، چه چیزی هستید، چرا هستید و اطرافیانتان در تماس باشید این است که تنفس خود را کند کنید و نسبت به اسکن کردن بدن خود و توانایی بسته شدن بسیار هوشیار باشید. چشمان خود را، نفس عمیق بکشید و یک چک لیست ذهنی را مرور کنید.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من شاگردی دارم که الان با او کار می کنم. بنابراین در طیف، او مسائل پردازش حسی دارد. او در واقع در تمام سال از قلدری رنج می برد. تا جایی که من و پدر و مادرش در مورد او صحبت می کنیم و به مدرسه باز نمی گردیم. قراره سال ارشدش باشه
  • اولاً، او جنبه اجتماعی سال آخرش را از دست می‌دهد، همه تعامل‌ها را از دست می‌دهد، از سفرهای سالمندان، جشن جشن و همه این چیزها.
  • بنابراین وقتی برای اولین بار با او شروع کردم، اولین چیزی که در آن قرار دادیم لیستی است از آنچه باید بگوییم، زمانی که شما با خودتان صحبت می کنید بسیار مهم است. ما چند تائید می سازیم.
  • بعد صحبت می کنیم که اگر با خودت مثل بهترین دوستت رفتار می کردی، آیا هر یک از چیزهایی را که به طور مکرر به خودت می گویید می گویید، مثلاً من احمق هستم، من احمق هستم، نمی توانم این را بفهمم، من هرگز به این مقدار نمی رسد
  • مطمئناً شما اجازه نمی دهید بهترین دوستتان با خودش اینطور صحبت کند. پس چرا با خودت اینطوری حرف میزنی؟
  • بنابراین، ما یک تغییر ذهنیت انجام دادیم و این را به چگونگی تبدیل شدن به یک متفکر بزرگ تبدیل کردیم، برخی از مشترکات پشت یک متفکر بزرگ؟ بیایید وسواس به مشاهده توده ها و انجام برعکس.
  • در نتیجه از او پرسیدیم که آیا تصمیم گیری درست است؟ آیا می خواهید سال آخر خود را به صورت آنلاین به پایان برسانید؟ مطالعه کنید تا GED خود را دریافت کنید تا بتوانیم شما را زودتر وارد نیروی کار کنیم؟ یا می خواهید به دبیرستان برگردید؟
  • در آخر او به صورت مرده به من نگاه کرد. و او گفت من به دبیرستان برمی گردم.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. بنابراین یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمینی و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.