راب فینرتی وجود تصاویری را که طرفداران گالوی ممکن است آزاردهنده بدانند انکار نمی کند


راب فینرتی وجود تصاویری را که حامیان گالوی ممکن است آزاردهنده بدانند انکار نمی کند.

با این حال، اگر عکس‌های قدیمی از او وجود داشته باشد که رنگ‌های مایو را در یک کشوی خانه خانواده پوشیده است، تیرانداز سالتیل امیدوار است که هرگز نور روز را نبینند.

رابرت فینرتی گالوی خون مایو در خانواده اش دارد

2

رابرت فینرتی گالوی خون مایو در خانواده اش دارد
راب فینرتی از گالوی با وجود Enda Hession از Mayo Allianz Football League Division 1، Elvery's McHale Park، Castlebar یک امتیاز به دست آورد.

2

راب فینرتی از گالوی با وجود Enda Hession از Mayo Allianz Football League Division 1، Elvery’s McHale Park، Castlebar یک امتیاز به دست آورد.

او خندید: “من به دنبال آنها نیستم و قطعا آنها را به اشتراک نخواهم گذاشت!”

اگرچه منشأ خود او در گالوی است، اما شاخه‌های خون مایو در رگ‌های مردی جریان دارد که به اعضای قبیله کمک کرد تا در ژوئیه گذشته به اولین فینال سراسر ایرلند در 21 سال برسند.

پدرش، آنتونی فینرتی، در تیم‌های مایو بود که در سال‌های 1989 و 1996 توسط کورک و میث شکست خوردند.

در جوانی، راب در کنار پدرش در جایگاه‌های کروک پارک بود، زمانی که مایو با آل ایرلند مسابقه داد.

املین مولیگان بزرگ لیتریم از فوتبال بین شهرستانی خداحافظی کرد
ادای احترام پس از مرگ غم انگیز

با این حال، او قاطع است که هرگز هیچ احتمالی برای اعلام وفاداری او با سبز و قرمز وجود نداشته است.

او گفت: فکر می کنم همیشه در مسیر مارون بودم.

او هرگز مرا برای تمرین یا چیزی شبیه به آن به مایو نزدیک نکرد. من در تمام مراحل بالا با گالوی زیر سن قانونی بازی می کردم. من همیشه یک مرد گالوی بودم.»

فینرتی مهاجم گالوی در مورد ارتباط او با شهرستان همسایه قبل از فینال لیگ فوتبال آلیانز در روز یکشنبه بین رقبای Connacht سوال شد.

بیشترین خوانده شده در فوتبال GAA

و او اضافه کرد: “پسر من در تمام زندگی ام مرا به بازی های مایو می کشاند و سعی می کرد در جوانی پیراهن مایو را بر تن من بپوشد، بنابراین من از آن آگاه بودم.

حتی فقط به بازی‌ها می‌رفتم و با افرادی که می‌شناسد ملاقات می‌کردم، بچه‌هایی که با آنها بازی می‌کرد، همیشه می‌دانستم که او با مایو بازی می‌کند.

من در تمام فینال‌های ایرلند حضور داشتم. من علاقه زیادی به فوتبال داشتم و تیم مایو را خیلی دنبال می کردم.

«بیشتر از سایر خانواده‌های گالوی، ما بیشتر در مایو سرمایه‌گذاری می‌کردیم.»

برای فینرتی 25 ساله، یک شکست آسیب دیدگی این نگرانی را ایجاد کرد که فصل او ممکن است در همان شبی که شروع شد به پایان برسد.

در ژانویه، زمانی که گالوی و مایو با انجام یک قرعه کشی سرگرم کننده در Castlebar، کمپین Division 1 را راه اندازی کردند، او با کمی بیش از 20 دقیقه از کار خارج شد.

اما علیرغم اینکه فینرتی آسیب زیادی به رباط‌های مچ پای خود وارد کرده بود، سه هفته بعد با انجام یک بازی تعویضی در پیروزی مقابل تایرون به بازی برگشت.

و قبل از دیدار روز یکشنبه در لیگ مقابل مایو در کروکر، دانشجوی دانشگاه گالوی گفت: “امیدوارم این آخر هفته بیش از 20 دقیقه درگیر باشم.”

پادریک جویس، درست بیش از هشت ماه از شکست نهایی آنها در مقابل کری، تیم گالوی خود را این آخر هفته به مقر GAA برمی گرداند تا برای عنوانی که بیش از چهار دهه از کانتی دور مانده است، تلاش کند.

فینرتی گفت: “بسیاری از ما در آن روزهای بزرگ پیش از این بازی نمی کردیم – یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و یک فینال در سراسر ایرلند – زیرا ما یک تیم جوان هستیم، بنابراین قطعا تجربه رسیدن به آنجا در سال گذشته بود. مقابل ما خواهد ایستاد.»

با توجه به اینکه تیم قبیله‌ها قصد دارند از سال 1981 قهرمان لیگ اول شوند، ستاره Salthill-Knocknacarra اعتراف کرد: «ببینید، این چیزی است که همه ما از آن آگاه هستیم.

“بله، 42 سال زمان زیادی است، بنابراین یک مرد در رختکن ما با مدال لیگ وجود ندارد و این برای تیم مدیریتی ما نیز صدق می کند. برای ما بزرگ است. کسب یک عنوان ملی، چه یک لیگ و چه در سراسر ایرلند، کار بزرگی است.

ما واقعاً در مورد آن هیجان‌زده هستیم و امیدواریم بتوانیم از این خط عبور کنیم.»
مایو پس از آخرین مسابقه خود با گالوی تنها هفت روز فرصت دارد تا حالت قهرمانی را فعال کند.

تیم کوین مک‌استی برای دیدار یکشنبه هفته‌ای در یک چهارم نهایی Connacht SFC با روسکومون رزرو شده است.

از سوی دیگر، پیش از رویارویی گالوی با برندگان در 22 آوریل، سه هفته آماده سازی خواهد بود.

اما فینرتی اصرار داشت: «گفتن این موضوع برای من آسان است زیرا هفته بعد در دور اول مسابقات قهرمانی بازی نمی کنم. اما شخصا ترجیح می‌دهم به جای تمرین آخر هفته، در فینال لیگ بازی کنم.

“من فکر می کنم این احتمالا آماده سازی خوبی برای آنها است. فکر می کنم بازی های لیگ با شدت قهرمانی برگزار می شود.

و آنها احتمالاً می خواهند از دیدگاه مایو عمل کنند، زیرا هفته آینده در چمپیونشیپ خارج خواهند شد.

صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم که احتمالاً بهتر از یک جلسه تمرینی برای آنها خواهد بود و احتمالاً هفته آینده مقابل روسکومون به نفع آنها خواهد بود.»

فینرتی با در نظر گرفتن چالشی که یکی از تیم های مایو که در صدر دسته 1 قرار گرفت، گفت: «آنها احتمالاً با فرم ترین تیم در لیگ تا کنون هستند. احتمالاً ما در حال حاضر خیلی از آنها عقب نیستیم، اما Mayo در مکان بسیار خوبی قرار دارد.

“آنها ظاهر خوبی دارند، بنابراین فکر می کنم آنها این آخر هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد.”
و وفاداری فینرتی بزرگ کجا خواهد بود؟

راب توضیح داد که در حالی که پدرش یک پیرو سرسخت مایو است، خانواده همیشه در اولویت است.

اگر بتوانید 3 تفاوت در این عکس ها را در 10 ثانیه تشخیص دهید، ذهن آرامی دارید
طرفداران Dunnes Stores عاشق ژاکت های جدید با قیمت 30 یورو هستند - عالی برای دوش های بهاری

او گفت: “او احتمالاً در حال حاضر در سال گذشته کمی شل شده است.

او پیراهن گالوی را بر تن نخواهد داشت اما پیراهن قهوه ای رنگ خواهد پوشید. من می‌توانم بگویم تا جایی که او پیش خواهد رفت.»