رهبري باشيد كه مي خواهند از آن پيروي كنند. ترسا یونکاوا بوندرن


Tressa Yonekawa Bundren زندگی شما را به بهترین شکل مختل خواهد کرد. او یک سخنران کلیدی و تسهیل کننده ذهنیت، رهبری و روابط برنده جایزه است. مدارک دانشگاهی و علایق مادام العمر او منجر به بیش از بیست سال تخصص در گسترش و توسعه این رشته شده است ارتقای رفتار رهبری عصبی-شناختی و مهارت‌های ارتباطی برای پویایی روابط انتقادی. او یک مؤسس شرکت پرسنل پزشکی چند میلیون دلاری و یکی از بنیانگذاران مشاوره رهبری، مادر دخترانی از سیستم فرزندخواندگی، متخصص خدمات اوتیسم و ​​نویسنده بین‌المللی است. می توانید در TressaSpeaks.com با او تماس بگیرید

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

  • وب سایت: TressaSpeaks.com
  • کتاب: گوش دادن به رهبر: چگونه رهبري باشيم که مي‌خواهيم دنبالش کنيم (بهار 2023 منتشر مي‌شود)

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من هر روز انتخاب‌هایی دارم که به روش‌های بهتر انجام می‌دهم، زیرا حضور دارم. آیا تا به حال تحریک شده ام؟ اما بسیار کمتر، و به مراتب کمتر، مانند راه های مضر، خودآزار، و در غیر این صورت مضر در جهان؟

افکاری در مورد تنفس

  • بیا همه با هم یه نفس بکشیم چه تفاوتی در زندگی ما در دنیا ایجاد می کند؟ می تواند همه چیز را تغییر دهد. وقتی با شریکم دعوا می کنم، یک کاری که او انجام داده و عمیق بوده این است که می ایستد و کف دستش را به سمت من باز می کند و می گوید، من فقط تو را دوست دارم. و فریاد زدن در آن خلأ عشق و آرامش و نفس سخت است.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • نمونه‌ای که به وضوح به یاد دارم در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم، سوار اتوبوس به خانه بود، و پسر بزرگ‌تری بود که همیشه تنها بود. و او دوست دارد چیزهایی را به سمت ما که جوانتر بودیم پرتاب کند و یک جورهایی ما را هل داد و به ما گفت که از صندلی خارج شویم، که صندلی او آنجا بود. و او در نزدیکی من زندگی می کرد. بنابراین ابتدا او را پیاده می کردیم و سپس به خانه من می رفتیم. و یک روز، من فقط می توانستم ببینم که او غمگین است.
  • و من میگفتم حالت خوبه؟ و نه، نه از جایی که در چهره او هستم، بلکه درست مثل این است که من نگران تو هستم. حالت خوبه؟ و او ایستاد. و او هرگز در آن اتوبوس کسی را مورد آزار و اذیت قرار نداد. از نو. حرفی نزد.
  • این قدرت است و من خیلی جوان یاد گرفتم که اگر بتوانیم دلسوز باشیم، آیا همیشه کار می کند؟ نه. اما آیا کار می کند؟ خیلی وقت‌ها، اگر کسی احساس نمی‌کند که روی صحنه است یا سعی می‌کند چهره خود را حفظ کند، یا، می‌دانید، چنین چیزی، اگر بتوانیم آن لحظه ارتباط را داشته باشیم، هر دوی ما را انسان می‌کند. به آن شخص می‌فهمد که ما آنها را می‌بینیم.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت “Transition” را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.