روح خود را مجسم کنید و کاملاً حضور داشته باشید. کن دبلیو استون


کن دبلیو استون به عنوان “باستان شناس روح” شناخته می شود و یک پیام آور، نویسنده و شفا دهنده معنوی است. خدا از طریق کن به شیوه ای منحصر به فرد بیان می کند، به ویژه هنگامی که مردم در انتقال با او می نشینند، آنها تجربه عمیقا متفاوتی از الهی را در بدن خود دارند. به عنوان مثال، او با تعدادی از شاگردان پیشرفته سابق ماهاریشی ماهش یوگی کار کرده است که پس از جلسه اولی که با او داشتند، هرکدام بدون تعجب گفتند که این عمیق ترین تجربه معنوی زندگی من بود. کن هدایای خود را از طریق برنامه‌های مجازی و حضوری متنوع، استراحت‌ها و کارهای انفرادی با مخاطبان بین‌المللی متنوع و در حال رشد به اشتراک می‌گذارد.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

  • وب سایت: www.kenwstone.com
  • کتاب: طنین: مسیر تسلط معنوی اثر کن دبلیو استون (هنوز منتشر نشده)

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • توانایی تغییر در آن ناظر و درک. که برای من بزرگ بوده است من واقعاً می توانم به یاد بیاورم که چه زمانی اتفاق افتاد. کتاب دن میلمن، راه جنگجوی صلح آمیز. وقتی داشتم آن کتاب را می خواندم از نظر روحی از خواب بیدار شدم. من آن کتاب را حدود یک سال قبل از اینکه در مورد هدایای معنوی خود بیاموزم خواندم.
  • در پاییز 2006 بود، و من سال‌ها فلسفه‌های بودایی را خوانده بودم و آن را نفهمیدم. چرا ما به مرگ فکر می کنیم؟ این همه چیز چیست؟ من آن را صحنه‌ای می‌دانستم که او می‌توانست بدنش را در حال تجزیه شدن در یک مزرعه ببیند و فقط شکست. ایناهاش.
  • این اولین آگاهی آگاهانه ای بود که من از این پویایی داشتم که مدت ها سعی می کردم با آن کار کنم. بنابراین

افکار در مورد تنفس

  • نفس گشایش است. همراه همیشگی است. اگر کسی به من بیاید و بگوید، “احساس می کنم در این سر و صدا غرق شده ام، اولین کاری که می توانم انجام دهم چیست؟” من می خواهم در مورد تجسم روح صحبت کنم که یکی از چیزهایی است که فکر می کنم به طور طبیعی اتفاق می افتد، الهی از طریق من.
  • و اگر آنها بگویند، “آنجا چه کار کنم؟”، من می گویم “بیایید فقط کمی نفس بکشیم تا شروع کنیم”.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • خانواده من تابستان قبل از کلاس هفتم من از آیووا به بولدر کلرادو نقل مکان کردند. وقتی وارد کلاس هفتم شدم، عمیقاً ساده لوح بودم. من خیلی قد بلند بودم و یه جورایی لوبیا بودم.
  • من باید هدف بسیار جذابی برای یک نفر خاص قرار داده باشم که مرا در کمدهای رختکن انداخت و چند نفر از دوستانش مرا در کلاس مغازه نگه داشتند و او با انتهای دسته پیچ گوشتی به سرم زد. یادم نمی‌آید که روی روایت درونی من تأثیر بگذارد.
  • ذهن آگاهی از من حمایت می کرد تا بتوانم مطمئناً در آن مکان از زندگی خود به طور کامل در تجربه حضور داشته باشم. من امروز می توانم آن را اساساً برای نوجوانان ببینم زیرا به نظر می رسد این تمرکز عظیم بر بیرونی به عنوان منبع معنا وجود دارد، و بنابراین قلدری فقط این پویایی را تقویت می کند. و چه منبعی قدرتمندتر از ذهن آگاهی در مقابله با این پویایی وجود دارد؟

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.