روزه متناوب برای افراد حرفه ای؛ زک ماتیوز


چهارشنبه 31 اوت 2022

زک متیوز نویسنده کتاب «بالا رفتن از درخت خود انضباط» است که خوانندگان را به چالش می‌کشد تا عالی‌ترین اهداف بلندمدت خود را تصور کنند، سپس برنامه‌ای مشخص برای دستیابی به آنها تنظیم کنند. او یک نویسنده آزاد، مربی خود انضباطی آنلاین و وبلاگ نویس در zachmathewswriting.com است. چند سال پیش، او پرش را از یک حرفه ای موفق در صنعت ورزش برای تحقق رویای من که یک نویسنده تمام وقت است. حالا او می خواهد به دیگران کمک کند تا همین کار را با رویاهای خود انجام دهند!

چه آرزویی برای راه اندازی کسب و کار خود، کاهش وزن 50 پوندی، بالا رفتن از نردبان شرکت فعلی خود، یا هر نوع هدف دیگری داشته باشید، کتاب من می تواند به شما در درک مراحل ضروری برای آماده سازی، تولید و تداوم کمک کند. هر یک از اینها به شما کمک می کند تا به وحشیانه ترین رویاهای خود برسید و از این روند لذت ببرید. او در سنت لوئیس به دنیا آمد و بزرگ شد، اما در حال حاضر، او و همسرش در تامپا، فلوریدا ساکن هستند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من فکر می کنم این فقط داشتن قدرت خودتنظیمی است، هرگز اجازه ندهید خیلی بالا یا خیلی پایین بیایید. من فقط می گویم، احساسات خود را کنترل کنید. قبلاً در مورد پدر بودن و خودتنظیمی وقتی که جیغ می‌کشد صحبت می‌کردم و از این قبیل چیزها. در مورد حرفه شخصی و حرفه ای شما نیز به همین ترتیب است. شما فقط باید خودتان را سطح کنید تا بتوانید تولید کنید. روزه متناوب

افکار در مورد تنفس

  • من فکر می کنم مهم است جایی که برای من مهم‌تر است در تمریناتم است و من دوست دارم یوگا انجام دهم تا مطمئن شوم انعطاف‌پذیری خود را حفظ می‌کنم و تنفس برای آن بسیار زیاد است. این دو چیز به تنهایی قدرت دم و بازدم را به من نشان داده است و این واقعیت است که اکثر ما، چون به تنفس خود فکر نمی کنیم، احتمالاً اشتباه تنفس می کنیم.
  • پدرشوهرم در واقع کتابی با عنوان «نفس» خوانده است و فقط به نوعی در مورد نقش تنفس هنگام خواب صحبت می کند. اگر دهان شما نفس می کشد، در واقع برای شما مضر است و عواقبی نیز دارد.
  • بنابراین کتاب توضیح می‌دهد که چگونه بدن خود را طوری آموزش دهید که وقتی می‌خوابید دیگر از طریق دهان نفس نکشد، بلکه از طریق بینی نفس بکشد، اما من تظاهر نمی‌کنم که همه چیز را در مورد آن می‌دانم. اما از منظر تمرین، نفس کشیدن بسیار مهم است، زیرا حتی بازدم می تواند به عملکرد بدن شما کمک کند و به نوعی آدرنالین و هر چیزی که بدن شما برای انجام آن نیاز دارد، افزایش یابد. بنابراین از نقطه نظر عملکرد بسیار مهم است. روزه متناوب

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من در بزرگ شدن مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. و اغلب، مایه تاسف است. قلدر معمولاً آن شخص ترسناک بزرگی نیست که می بینید. دوستانم بودند، مردم بودند، دوستانی که در مدرسه به من نزدیکتر بودند.
  • به من می گفتند احمق. بخشی از آن به این دلیل بود که من خودم درخواست ندادم و اهمیتی برای گرفتن نمرات خوب نداشتم. اما آنها مرا احمق خطاب کردند.
  • من خیلی اهل شوخی بودم. این در دوران دبستان و راهنمایی بود، و وقتی وارد دبیرستان شدم، حتی تلاشی نکردم، زیرا دوستانم سه، چهار سال است که به من می‌گفتند من خنگ هستم، احمق هستم و نمی‌توانم. انجام دهید.
  • بنابراین در دبیرستان، من حتی تلاشی هم نکردم، به سختی به موقع فارغ التحصیل شدم، و یک سال دیگر یک اعتبار کمتر داشتم. وقتی به گذشته نگاه می کنم، این روشی بود که من شرم را برای خودم پردازش کردم. اما جنبه قلدری صحبت در مورد ذهن آگاهی است، و بیشتر حواس تان به این است که کلمات چقدر می توانند قوی باشند، به خصوص در سال های شکل گیری.
  • آنها واقعا فکر می کنند که من احمق بودم. حالا واقعا فکر کردند من خنگم؟ آیا آنها فکر می کردند که اگر من نتوانم A مستقیم یا نمرات واقعاً خوب بگیرم؟ نه، اما فقط برای این که کارت بچه باحالی را بازی کند و کسی را داشته باشید که شک و تردید شخصی آنها را از خود رها کند، این را بگویید. این به نوعی راهی برای حذف آن از سینه آنهاست.
  • اما فقط درک و توجه به قدرتی که کلمات دارند. خوشبختانه، برای من، من توانستم بر آن غلبه کنم. و پدر و مادری داشتم که مرا دوست داشتند و به من ایمان داشتند، و معلمان خوبی که از من دست نمی کشند وگرنه زندگی من بسیار متفاوت به نظر می رسید. روزه متناوب

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.