روزی روزگاری فکر; روزانا ام لومئو


Rosanna M. LoMeo یک مربی شهودی و معتبر است که زندگی را متحول کرده است، تسهیل کننده تنفس، شفا دهنده صدا، نویسنده، استاد/معلم انرژی درمانی یکپارچه (IET)، انرژی شفا دهنده، استاد Usui Reiki، ماساژ درمانگر دارای مجوز ۲۵ سال، کارتخوان فرشته، کارشناسی در روانشناسی و ایتالیایی از دانشگاه راتگرز. روزانا خالق شروعی جدید با Rosanna، LLC است که در آن به زنان مطلقه کمک می کند تا قلب خود را التیام بخشند و بدون ترس به سوی خوشبختی خود پیش بروند. او یک کاهن اعظم آتلانتیس، “صدا” و فرستاده سیاره هشتم بعدی لائوس است. او کلاس‌هایی درباره فرکانس‌های ارتعاشی بالا کهکشانی از طریق زبان نور در آکادمی خانه بیداری خود تدریس می‌کند. این انرژی های محبت آمیز و شفابخش به بشریت کمک می کند تا بیدار شود، به یاد آورد و دوباره با خانواده کهکشانی ما ارتباط برقرار کند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من فکر می کنم احساسات چیزی است که بیشتر مردم از آن می ترسند.
  • وقتی جوان تر بودم، آسیب های زیادی را پشت سر گذاشتم، به ما آموختند که احساسات خود را پنهان کنیم، احساساتمان را پر کنیم، احساساتمان را سرکوب کنیم، تا جایی که بی حس شدیم.
  • باید یاد می‌گرفتم و یاد می‌گرفتم که چگونه احساساتم را احساس کنم و بین غم و خشم تفاوت قائل شوم، اجازه بدهم، آن احساسات را عمیقاً احساس کنم، و به آنها اجازه بدهم که صدا داشته باشند و آنها را به روشی سالم بیان کنند.
  • احساسات قطب نمای ما هستند تا به ما بفهمانند در کجای زندگی هستیم و آیا نیاز به اصلاح مسیر داریم یا خیر. آنها در واقع راه جسم و روح ما برای برقراری ارتباط با ما هستند

افکاری در مورد تنفس

  • تنفس ابزاری شگفت انگیز و متحول کننده است. این واقعا به ما کمک می کند تا به نفس خود متصل شویم. رایگان است.
  • اکثر ما به درستی نفس نمی کشیم. ما اینجا نفس می کشیم، مثل خیلی کم عمق. ما تنفس شکمی انجام نمی دهیم و نفس شکمی بسیار آرامش بخش است.
  • نفس یک نوزاد را تماشا کنید، آنها نفس های خوب و عمیق می کشند، و این راهی برای آرام کردن احساسات شماست و همچنین بسیار شفابخش است.
  • بنابراین اگر ما هر گونه بلوک یا آسیبی در بدنمان گیر کرده باشد، حتی از زندگی های قبلی، واقعاً به رهایی و رهایی خود از آن بلوک ها و در میدان انرژی خود کمک می کند تا بتوانیم واقعاً در لحظه حال زندگی کنیم و همانی باشیم که خودمان هستیم. واقعا هستند، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • وقتی هشت ساله بودم از ایتالیا به اینجا آمدم و زبان نمی دانستم.
  • من به مدرسه کاتولیک رفتم و در دوران کودکی مورد تمسخر قرار می گرفتم، مسخره می شدم و چون زبان را نمی فهمیدم، می خندیدم. بیان خودم برایم خیلی سخت بود.
  • فقط یادم هست یک روز گریه کردم، داشتیم آزمایش می‌دادیم، و بعضی‌ها، حتی نمی‌دانم کی بود، مدادهایم را گرفتند و نتوانستم ارتباط برقرار کنم. من همونجا نشستم و فقط گریه کردم. راهبه مثل این بود که مدادهای شما کجا هستند و من حتی نمی توانستم بگویم که آنها را دارم، اما یکی آن را گرفت و من حتی نمی توانستم این را بگویم و فقط گریه می کردم به خانه.
  • از آنجایی که مادر دو فرزند بودم، فرزندانم را در اتوبوس دیدم که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. کتاب‌های پسرم را روی زمین می‌کوبیدند و تو باید آنها را برداری.
  • به عنوان یک پدر و مادر، شما فقط می خواهید از فرزند خود محافظت کنید، شما نمی خواهید که او هرگز از آن عبور کند.
  • برای من، قلدری قدرتی است بر کسی که احساس بهتری داشته باشید و من فکر می‌کنم که این فقط راه بچه‌ها برای توانمند کردن خودشان است.
  • کتاب روزی روزگاری اندیشه کتابی برای کودکان است. مثل این است که اگر همه بدانند واقعاً چه کسی هستند، دیگر مجبور نیستید کسی را مورد آزار و اذیت قرار دهید. چون می دانید که خاص هستید، می دانید که منحصر به فرد هستید. روزی روزگاری فکر
  • هیچ کس مثل من نیست، و هیچ کس مثل تو نیست و هیچکس مثل آنها نیست. برای گرفتن این قدرت از شخص دیگری لازم نیست زورگویی کنید، زیرا شما آن قدرت را در درون خود دارید. روزی روزگاری فکر
  • من فکر می‌کنم آموزش نفس کشیدن به کودکان و اینکه چقدر مهم و خاص هستند، و دادن آن حضور، توجه و عشقی که از والدینشان می‌خواهند به آن‌ها بسیار مهم است، امیدوارم این قلدری متوقف شود. روزی روزگاری فکر

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.