سفر اسب سواری؛ شین جیکوب


4 ساعت پیش

شین جیکوب بنیانگذار سفر اسب سواری است که پیشرفت شخصی را با اسب سواری ترکیب می کند. این سفر اسب سواری، تحت هدایت شین جیکوب، افراد را قادر می سازد تا از اسب بخار داخلی خود بهره ببرند. از طریق این فرآیند دگرگون‌کننده، افراد اعتماد به نفس و قدرت لازم را برای غلبه بر نقاط ضعف درک شده پرورش می‌دهند و خود را به شکل افرادی که آرزوی تبدیل شدن به آنها را دارند، در می‌آورند. شین جیکوب یک مربی معتبر زندگی، سوارکار حرفه ای، کارآفرین و نویسنده است.
در جنبه دیگری از زندگی او، احساس بی کفایتی در دوران جوانی، شین را به مصرف بیش از حد الکل واداشت. این الگوی مخرب در یک حادثه غم انگیز DUI و زندانی شدن بعدی به اوج خود رسید و احساس بی لیاقتی او را تشدید کرد. شین با تحمل چندین دهه در مه الکلی، با عواقب آن دست و پنجه نرم کرد و شاهد فرسایش روابط، درآمد و رشد شخصی بود.
شین در سن 47 سالگی با کمک اسب ها و هدایت نیروی برتر از این چرخه ویرانگر رها شد. فرآیندها و اصول به کار گرفته شده در طول این سفر تحول آفرین برای همه قابل دسترس و سازگار با هر تغییر دلخواه است. برای کسانی که به دنبال دگرگونی هستند، شین تأکید می کند که تغییر نه تنها در دسترس است، بلکه دست یافتنی و غیرقابل انکار ارزشمند است. هر فردی ارزش سفر به سوی تغییرات مثبت را دارد.

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

افکار در مورد تنفس

  • من متخصص تنفس نیستم، اما کمی در مورد تنفس مهر دریایی خوانده ام. همسر من واقعاً به این موضوع علاقه دارد. قبل از اینکه صحبت کنم، نفس های جدی می کشم، زیرا با سخنرانی عمومی مشکل دارم.

  • و هنوز این ساده ترین کار برای من نیست که جلوی یک حضار بایستم و صحبت کنم.

داستان قلدری

  • اسب ها خیلی خوب انگلیسی صحبت نمی کنند. من هرگز کسی را ندیده ام که چنین کند و بنابراین ارتباط می تواند مانعی برای اسب ها باشد. همه ما تمام تلاش خود را می کنیم.

  • با این حال این یک رابطه است و بسیاری از اوقات ما صبر خود را از دست می دهیم و بسیاری از مواقع ممکن است مردم با اسب ها بی انصافی کنند.

  • ما می توانیم روی احساسات خود عمل کنیم و می توانیم به گذشته نگاه کنیم و پشیمان شویم. من آن را قلدری می نامم زیرا این اتفاق زیاد می افتد.

  • چیزی که من مشاهده کرده ام این است که آیا سعی کرده ام ارتباطات را بهبود بخشم و خود احساسات را در همه جنبه ها صرفاً به عنوان یک تصمیم گیرنده عمل نکنم. وقتی اسب‌ها را مشاهده کردم، وقتی صحبت از چیزی می‌شود که فکر می‌کردم کسی نسبت به اسب بی‌انصافی کرده است، آن را قلدری می‌نامم. آنها درست برنگشتند و گونه دیگر را برگرداندند و گفتند هی، یک کتک دیگر به من بده.

  • حد و مرزی داشتند. آنها اینگونه بودند، خب. من دیگر این کار را انجام نمی دهم زیرا می دانید که مشکلی در آنجا وجود داشت.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

آیا اضطراب و استرس را تجربه می کنید؟ من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین‌کننده و هیپنوتیزم‌کننده که به افرادی مثل شما کمک می‌کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو بروند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من به آدرس bruce@mindfulnessmode.com ایمیل بزنید و در قسمت موضوع عبارت «من مصمم هستم». ما یک تماس برنامه ریزی می کنیم تا در مورد اینکه چگونه می توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید، صحبت خواهیم کرد.



منبع