عملی بدون BS Self-Love با بلیک D. Bauer


یکشنبه 25 اکتبر 2020

Blake D. Bauer نویسنده کتاب پرفروش بین المللی You Were Not Born To Suffer است. او هر سال به هزاران نفر کمک می کند که نمی توانند حمایت مؤثری از روانشناسی، پزشکی یا مذهب معمولی پیدا کنند. بلیک یک معلم مشهور جهانی است و سخنران با پیشینه گسترده در روانشناسی، طب جایگزین، تغذیه، درمان سنتی و مراقبه ذهن آگاهی. بر اساس تجربه شخصی او در غلبه بر رنج عمیق، اعتیاد، و ناملایمات، و همچنین موفقیت حرفه ای او با بیش از 100000 نفر در سراسر جهان، کار پیشگام بلیک آنچه را که او به عنوان موثرترین رویکردها برای سلامت ذهنی، عاطفی و جسمی بهینه می داند ادغام می کند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • این به من کمک کرد تا رابطه سالمی با احساساتم داشته باشم، به گونه ای که هرگز نتوانستم، و برای من، ذهن آگاهی به من کمک کرد تا قدرت روانی و ظرفی برای پذیرش و پردازش احساساتم بدون قضاوت یا غلبه کنم.

افکاری در مورد تنفس

  • من می گویم نفس کشیدن شما کلید شماره یک توجه آگاهی برای دسترسی به شماست
  • توانایی ایجاد زندگی که می خواهید، برای دوست داشتن از صمیم قلب. این مهمترین چیز است زیرا به معنای واقعی کلمه زندگی شماست و اینگونه است که چگونه زندگی خود را رشد می دهید، زندگی خود را التیام می دهید، زندگی خود را گسترش می دهید، زیرا به محض اینکه نفس نکشید، رفته اید.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من توسط برادر بزرگترم و پدر و مادرم مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. پدر بیولوژیکی من در جوانی با من آزار فیزیکی می‌داد.
  • من معتقدم در سفر شفابخش، ما باید تفکرمان را به جایی برسانیم که یاد بگیریم مسئولیت همه چیز را بپذیریم، زیرا وقتی در روان خود به جایی می‌رسی که مسئولیت هر چیزی و همه چیز را به عهده می‌گیری، دیگر هیچ بخشی از روان شما که دیگر می تواند قربانی شود.

اپیزودهای مرتبط

هدیه رایگان

آیا شب های بی خوابی دارید؟ مدیتیشن هدایت شده «طبیعی خواب» توسط بروس لنگفورد را دریافت کنید. خواب عمیق و آسان برای شماست که از آن لذت ببرید. با صدایی آرام و ملایم به خواب بروید. راحت و بدون تلاش استراحت کنید. اینجا را کلیک کنید: www.MindfulnessMode.com/Sleep

حامی ما

دست از مبارزه با مسائل ریشه دار عمیق بردارید. اگر می خواهید وزن کم کنید یا برای غلبه بر یک تجربه دردناک گذشته تلاش می کنید، عادت یا رفتار ناخواسته ای دارید که می خواهید از شر آن خلاص شوید، یا می خواهید استرس و اضطراب زندگی خود را کاهش دهید، هیپنوتیزم و هیپنوتیزم درمانی می تواند به شما کمک کند تا سریعتر و راحت تر از آنچه فکرش را می کردید به اهداف خود برسید.
آیا تا به حال به هیپنوتراپیست شدن فکر کرده اید؟ مرکز هیپنوتیزم Cascade آموزش ارائه می دهد. www.CascadeHypnosisCenter.com



منبع