غلبه بر تنهایی اجرایی؛ نیک جانسون


نیک جانسون مشتاق کمک به مدیران اجرایی برای مقابله با مشکلی است که اغلب پنهان است: تنهایی و انزوا. این هدف باعث شد که نیک یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل یکی از برترین سازمان‌های شبکه‌سازی آسیا به نام Executives’ Global Network (EGN) سنگاپور شود – یک شبکه گروهی محرمانه که بیش از 600 مدیر ارشد و صاحبان مشاغل را به عنوان پناهگاهی امن برای به اشتراک گذاشتن چالش‌های خود فراهم می‌کند. ، حمایت دریافت کنید و از یکدیگر یاد بگیرید. نیک نیز نویسنده کتاب جدید، تنهایی اجرایی: 5 راه برای غلبه بر انزوا، استرس، اضطراب و افسردگی در دنیای تجارت مدرن. نیک در سراسر آسیا، استرالیا و اروپا به نمایندگی از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی کار کرده است، و در سازمان‌های خیریه و جمع‌آوری کمک مالی فعال است تا از جامعه محلی خود حمایت کند و از آن حمایت کند، همراه با داوطلبانه و جمع‌آوری کمک مالی برای سامری‌ها (SOS) – خط تلفنی برای پیشگیری از خودکشی در سنگاپور. . او امروز اینجاست تا نحوه غلبه بر تنهایی اجرایی را به اشتراک بگذارد.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • درست زمانی که از قرنطینه سخت اینجا در سنگاپور خارج شدیم، من به مراقبه نگاه می کردم و برای یک معبد بودایی محلی در اینجا ثبت نام کردم. عصرها کلاس مدیتیشن داشتند.
  • من در مورد تمرکز حواس و مدیتیشن می دانستم، به این معنا که یک برنامه داشتم، برخی چیزها را امتحان کردم، اما هرگز واقعاً بر آن مسلط نشدم. بنابراین من این را فرصتی برای تسلط بر آن دیدم. بنابراین در حالی که من نام این راهب بودایی را نمی دانم، باید بگویم که او تأثیر زیادی بر زندگی من داشت، زیرا من واقعاً از مراقبه قدردانی کردم.
  • این باعث شد با قدرتی بالاتر از خودم بهتر ارتباط برقرار کنم، با خودم ارتباط برقرار کنم و واقعاً استراحت کنم و زندگی ام را پست کنم و کشف کنم که چگونه بر تنهایی اجرایی غلبه کنم.

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی مرا بسیار بیشتر آگاه کرده است. از آنجایی که می‌توانم مراقبه کنم و همچنین نماز بخوانم، اکنون سعی می‌کنم صبح و عصر نماز بخوانم، فقط برای اینکه چیزهایی که چالش برانگیز است را تحویل دهم. واقعاً به من در انجام این کار کمک کرده است.
  • و من می گویم که این به من کمک کرد تا من را شکل دهم و این حس را که می دانید، من مجری نمایش نیستم. من را زمینگیر کرد و به من کمک کرد تا بتوانم تنهایی اجرایی را غلبه کنم.

افکاری در مورد تنفس

  • نفس کشیدن بسیار مهم است. و یکی از دوستانم که فردا وقتی به پایین می‌رویم با او دوچرخه‌سواری می‌کنم، یک آلی طولانی است، خط هوایی مستقیم، در واقع مکانی 20 دقیقه‌ای که می‌توانیم مستقیم دوچرخه‌سواری کنیم. او حتی توانست تمام مدت نفس هایش را بشمارد. بنابراین او آنقدر حواسش به تنفس است که مثلاً 266 بار بعد از نفس را می داند. من نمی توانم آنقدر ادامه دهم. اما این کار را بیشتر می کند که من در بروس می گیرم، تأثیر بسیار زیادی دارد و او یک ورزشکار فوق العاده است.
  • مربی من هشت برابر 10 بازیکن برتر کرنر در هاوایی است. او می گوید که نفس کشیدن در ورزش نیز بیشترین تاثیر را روی او می گذارد. و به من یادآوری کرد که وقتی منتظر اتوبوس هستم یا در فرودگاه منتظر می مانم، باید چند تمرین تنفسی انجام دهم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • در کودکی تجربه می‌کنم که هم بخشی از بچه‌هایی بودم که به آیورسون قلدری می‌کردند، هم خودم را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم، در سوئد وقتی بزرگ شدم، متولد 1975، بسیار رایج بود.
  • بنابراین ما در اینجا در دهه 80 صحبت می کنیم، و هیچ راهی برای مقابله با آن یا کار با آن وجود نداشت. در آن زمان آگاهی چندانی در مورد آن وجود نداشت. من درک می کنم که این روزها، خوشبختانه، همه چیز بهتر شده است.
  • من مدرسه را خیلی تغییر دادم و از یک روستا به یک شهر بزرگتر نقل مکان کردم، بنابراین شما معمولاً با بچه هایی که احتمالاً به ورزش علاقه داشتند و دیگرانی که اهل مطالعه بودند و شما جمعیت کوچک خود را پیدا می کردید، تیم می کردید.
  • من یکی از دانش آموزان خوب یک مدرسه بودم، اما وقتی به مدرسه دیگری نقل مکان کردم، ناگهان خود را در گروه بچه های کم نمرات دیدم. سپس به طور خودکار از بچه های باهوش تر منجمد شدی.
  • به یاد دارم که آن دوره برای من بسیار بسیار چالش برانگیز بود. و این باعث شد که من نخواهم در مدرسه باشم.
  • برای اولین بار در زندگی، فکر می کنم حدود 13 یا 14 ساله بودم که نمی خواستم به مدرسه بروم و سعی می کردم پنهان شوم. جای خوبی برای بودن نبود.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.