فعال سازی تکامل درون؛ جواهرات آرنس


Jewels Arnes یک پزشک با تجربه است که بیش از 30 سال بر فعال کردن تکامل درون از طریق شفای ارتعاشی تمرکز کرده است. جواهر با گواهینامه های متعدد در این زمینه دارای توانایی خاصی به نام Super Power of Tracing الگوهای انرژی است. این مهارت قابل توجه به او اجازه می دهد تا باورها و برنامه هایی را که به پیری و بیماری کمک می کنند، شناسایی کند. او DECU Universe را تاسیس کرده است، مدرسه ای که به افراد می آموزد چگونه با استفاده از روش های OMcodes و مجموعه سخنرانی های Breaking Quantum Physics چگونه از طریق DECU صعود کنند. جولز در پیگیری اختصاصی خود به افراد کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود به عنوان انسان دست یابند و تغییرات اساسی در زندگی، بدن و آگاهی آنها را تسهیل می کند. Jewels به عنوان خالق و بنیان‌گذار اپلیکیشن کوانتوم EvoStar، و همچنین مراقبت‌های پوستی و مکمل‌های BioQuantum، محصولات پیشرفته و نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند که به افراد در ایجاد عمدی مولکول‌های مفید کمک می‌کند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • جولز به من گفت که او دوست دارد به او آموزش دهد که چگونه از احساسات فراتر رفت و آنها را از طریق فرکانس تجربه کرد. در حالی که او اذعان می کند که هنوز احساسات دارد، اما معتقد است که ذهن آگاهی به او کمک کرده است تا به سطح متفاوتی از تجربه آنها برسد.
  • علاوه بر این، جولز توضیح داد که درک سطح هوشیاری که در آن قرار داریم و آنچه با آن همذات پنداری می‌کنیم بسیار مهم است.
  • جولز می خواهد همه با احساسات خود به این فضای تجربه بالا برسند و امیدوار است که آنها را در این سفر راهنمایی کند.

افکاری در مورد تنفس

  • هنگامی که از جولز در مورد تنفس و ارتباط آن با تمرکز حواس پرسیدند، جولز به اشتراک گذاشت که تمرکز زیادی روی کار تنفسی ندارد.
  • در عوض، او راه‌های ساده‌ای برای تنظیم مجدد و بازیابی ذهن آگاهی پیدا می‌کند. گاهی برای رهایی از تنش آه کوچکی می کشد و همچنین از تکان دادن دستانش برای رها شدن از هر انرژی انباشته شده لذت می برد.
  • جولز توضیح داد که این تمرین‌ها به او کمک می‌کنند تا سریعاً به حالت ذهن‌آگاهی بازگردد.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • جولز داستانی در مورد قلدری و اینکه چگونه ذهن آگاهی می تواند تفاوت ایجاد کند به اشتراک گذاشت. او دو دختر دارد و می داند که قلدری در سطوح مختلف اتفاق می افتد.
  • وقتی دخترانش با قلدری یا شرمساری مواجه می شدند، از آنها می خواست ساکت بنشینند و به این فکر کنند که چرا آن را شخصی می گیرند.
  • او توضیح داد که قلدرها اغلب نقاط ضعف دیگران را هدف قرار می دهند و اگر دخترانش احساس ناراحتی می کردند یا واکنش شدیدی نشان می دادند، این نشانه ناامنی خودشان است.
  • جولز دخترانش را تشویق کرد که ناامنی های خود را بشناسند و در ایجاد اعتماد در آن زمینه ها کار کنند. با انجام این کار، زمانی که دیگران سعی می کردند آنها را پایین بیاورند، می توانستند قوی بمانند.
  • جواهرات بر اهمیت احساس قدرت بدون توجه به اتفاقاتی که در اطراف ما می افتد تأکید کردند.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمینی و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com با عبارت Session در موضوع ارسال کنید. ما تماسی برقرار می کنیم و در مورد اینکه چگونه می توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.