مدیتیشن و فراتر از آن با فابیو ماتیوسی، بنیانگذار اپلیکیشن MindFlow


فابیو ماتیوسی بنیانگذار MindFlow، اولین برنامه مدیتیشن تطبیقی ​​است. فابیو با شروع کار خود به عنوان یک هکر رایانه حرفه ای، همیشه به ذهن انسان علاقه داشت و وسواس زیادی داشت تا بفهمد چرا مردم کاری را که انجام می دهند انجام می دهند. او سال‌ها علوم اعصاب، برنامه‌نویسی عصبی-زبانی و هیپنوتیزم درمانی را مطالعه کرده است و این آموخته‌ها را با صدها نفر در سفر جهانی خود تمرین کرده است. فابیو اکنون مربی و خالق دوره‌های مدیتیشن است که از روش‌های پیچیده و در عین حال آسان برای دنبال کردن بر اساس برنامه‌نویسی زبان عصبی و علوم اعصاب استفاده می‌کند. شادی، آرامش و سلامتی را که شایسته آن هستید کشف کنید.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • کلودیو استمبرگر (مربی اجرایی، تحت سه دیکتاتوری زندگی کرد: کمونیسم، فاشیسم، نازیسم. بیوگرافی)

تاثیر بر احساسات

  • وقتی یک هفته مدیتیشن نکنم، می توانم آن را احساس کنم. حتی تمرینات تنفسی ساده وقتی از خواب بیدار می‌شوم و وقتی به رختخواب می‌روم، فقط تنفس جعبه‌ای ساده. چهار ثانیه دم، چهار ثانیه بازدم و غیره، تفاوت بسیار زیادی ایجاد می کند.
  • وقتی در یک جلسه یا چیزی شبیه آن عصبانی می شوید، چیزی در مغزتان به شما می گوید، فقط نفس بکش. سپس شروع به تنفس می کنید و سیستم پاراسمپاتیک خود را کنترل می کنید و اوضاع بهتر می شود.

افکار در مورد تنفس

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. این یکی از رئیس من در گذشته بود. این یکی از اولین مشاغل در ایالات متحده بود. وقتی شروع به کار در آنجا کردم واقعاً خوشحال بودم و بعد همه چیز واقعاً عجیب به نظر می رسید.
  • از نظر تجاری، این مرد موفق بود، اما چیزهایی می گفت که واقعاً عجیب بود. او درباره گوش دادن به نظرات مردم لاف می زد فقط به این دلیل که می توانست آنها را متقاعد کند که چقدر اشتباه می کنند.
  • در ابتدا فکر می‌کردم که این فقط یک شوخی یا یک نوع صحبت کردن است. سپس در مقطعی متوجه شدم که مردم با او از جلسات بیرون می‌آیند. فقط من نبودم. بعد شروع کردم به نگرانی بیشتر. متوجه شدم که آن مرد نمی تواند نظر هیچ کس دیگری را بپذیرد.
  • شروع به تعجب کردم که آیا طبیعی است که سگی در محل کارم بین پاهای من دویده و پارس کند، حتی زمانی که با مشتری صحبت می کنم. آن مرد یک سگ داشت و در حالی که بقیه در حال کار بودند، داشت می آورد.
  • این اولین دفتری بود که در ایالات متحده دیدم، بنابراین مطمئن نبودم چه انتظاری داشته باشم. من از افراد دیگر پرسیدم و آنها گفتند خارج از خط است.

اپیزودهای مرتبط

حامی ما

از هیپنوتیزم برای کمک به دیگران برای جلوگیری از مبارزه با مشکلات ریشه ای خود مانند کاهش وزن، سیگار کشیدن، تجربیات دردناک استفاده کنید. آیا شما یک مربی یا یک درمانگر هستید که دوست دارید مهارت های جدیدی برای کمک به مشتریان خود داشته باشید؟ هیپنوتیزم می تواند به افراد کمک کند سریعتر و راحت تر از آنچه فکر می کردید به اهداف برسند. هیپنوتیزم تراپیست شوید مرکز هیپنوتیزم Cascade آموزش های در سطح جهانی ارائه می دهد. www.CascadeHypnosisCenter.com

راه حل کاهش وزن شما

آیا برای کاهش وزن تلاش کرده اید؟ دلسرد شدی؟ ناامید کننده نیست شما می توانید آن را انجام دهید. من افرادی مثل شما را مربی می کنم. من بروس لنگفورد هستم، یک هیپنوتیزم کننده تمرین، و شما با کمک من به نتیجه خواهید رسید! من شخصاً 35 پوند از دست دادم و به لطف هیپنوتیزم آن را حفظ کردم. احساس خوبی داشته باشید و خوب به نظر برسید. باور کن ویدیوی کوتاه من را تماشا کنید و 5 نکته در مورد چگونگی کاهش وزن به خوبی دریافت کنید. سپس یک مشاوره رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر کاهش وزن دائمی قرار دهد. به پیشنهاد بتا ما بپیوندید و 50٪ تخفیف دریافت کنید. به www.MindfulnessMode.com/weightloss بروید



منبع