مرزهای زندگی سالم. استفانی جردن


استفانی جردن نویسنده، معلم و سخنران است که تمرکزش بر مرزهای روابط سالم است. او اخیراً کتابی با عنوان باور به مرزها منتشر کرده است که در آن با مثال های واقعی توضیح می دهد که چگونه می توان از مرزها برای بهبود زندگی شما استفاده کرد. در این کتاب مبتنی بر کتاب مقدس، استفانی به شما کمک می کند تا حد و مرزها را درک کرده و تعیین کنید تا بتوانید تجربیات رابطه سالم تری داشته باشید. استفانی علاوه بر علاقه‌اش به خواندن، نوشتن و نقاشی، ۲۴ سال است که یک متخصص زیبایی نیز بوده است.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • عصبانیت احساس مورد علاقه من است. من تمایل دارم ابتدا به سمت خشم متمایل شوم. ذهن آگاهی من را بسیار بیشتر آگاه کرده است که خشم می تواند یک پیشرانه عالی باشد. احساس می کنم خشم بیشترین قدرت را برای ایجاد حرکت دارد.
  • با این حال، عصبانیت نیز می تواند به سرعت از بین برود. من فکر می کنم باید تعادلی بین نحوه کنترل خشم وجود داشته باشد. بنابراین آگاه بودن از عصبانیت من که جلوتر از من می گیرد و به روابط آسیب می رساند بسیار مهم بوده است. تعیین مرزهای خوب برای روابط سالم می تواند به تعادل احساسات شما کمک کند.

افکاری در مورد تنفس

  • من بیشتر و بیشتر در مورد نفس عمیق یاد می گیرم. من در حال حاضر در حال نوشتن در مورد سفر بیوه شدنم هستم.
  • وقتی شوهرم فوت کرد ماه ها نمی توانستم نفس بکشم. احساس نمی کردم می توانم نفس عمیقی بکشم. در این مرحله، من قدردانی می‌کنم که بتوانم در یک نفس عمیق نفس بکشم که در درونم احساس می‌کنم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • یکی از دوقلوهایم در حال چیدن دخترم بود. و او قبلاً در راهرو پا به او گذاشته بود و او برای ما گریه کرده بود. کمی بعد از آن شب، دوباره درگیری بین پسرها رخ داد. و من، پسرم دوقلو را آزار داده بود. و من می گفتم، چه خبر است؟ و او گفت: خوب، دوباره او را آزار داد.
  • و بنابراین من احمقانه فکر کردم که رابطه من و شوهرم آنقدر محکم است که بتوانیم مانند بزرگسالان بالغ در این مورد بحث کنیم. و همه چیز خیلی ضعیف پیش رفت. و بنابراین به مغازه ای که در حیاط خلوت خود داریم، رفتم.
  • و او اینطور بود که من همین کار را با او انجام خواهم داد. و من فکر می کردم، اوه، شما هستید؟ و بنابراین وارد آن می شویم. و بنابراین ما هر دو به داخل می‌آییم و او پسرش را پیاده می‌کند و من پسرم را پیاده می‌کنم و به پسرم می‌گویم، تو دقیقاً همان کاری را انجام دادی که از تو انتظار داشتم، یعنی محافظت از خواهرت. محافظت از خواهرت همیشه مهم است.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما تماسی برقرار می کنیم و در مورد اینکه چگونه می توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد