کلاهبردار رسیدساز جعلی در غرب تهران دستگیر شد


کدخبر:
۵۵۶۳۶۳


تاریخ خبر:


 کلاهبردار رسیدساز جعلی در غرب تهران دستگیر شد

رسید جعلی و فروش طلا به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال


رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار رسیدساز جعلی که به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رسید جعلی صادر کرده بود خبر داد.‌ سرهنگ شاهین حسنوند در خصوص این خبر اظهار کرد: به دلیل دریافت یک پرونده با موضوع رسید جعلی و فروش طلا به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط پلیس فتا، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران ما قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شاکی با ثبت آگهی فروش طلا در فضای مجازی، با شخصی که هویتی نا معلوم داشت ارتباط گرفته و بعد از معامله به صورت حضوری، طلای خود را تحویل خریدار داده است که فرد کلاهبردار با نشان دادن یک رسید جعلی از محل متواری شده است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم به همراه همسرش شناسایی شده و با هماهنگی دستگاه قضائی در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر و به محل پلیس فتا منتقل شده است. همچنین متهم بعد از دستگیری، با مشاهده مستندات پرونده به جرم خود اعتراف کرده و جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در بخش گزارش های مردمی اطلاع دهند.

 



کدخبر:
۵۵۶۳۶۳


تاریخ خبر: