مظنون به قتل توپاک، کیف دی، احساس می‌کند که توسط سربازان گروه وفادارش رها شده است، زیرا آنها از دادن وثیقه به او خودداری می‌کنند.


دوان “کیف دی” دیویس مظنون به قتل TUPAC Shakur در “ساعت نیاز” خود احساس می کند که توسط گانگسترهای همکارش ناامید شده است زیرا او در زندان به سر می برد و نمی تواند پول وثیقه خود را جمع کند.

کیف دی انتظار داشت ساعاتی پس از اینکه قاضی لاس وگاس در پرونده قتل توپاک به او وثیقه صادر کرد، «بیرون و در خانه باشد».

Keefe D در حال حاضر در انتظار محاکمه برای قتل توپاک است

5

Keefe D در حال حاضر در انتظار محاکمه برای قتل توپاک استاعتبار: US Sun
رپر معروف توپاک در سپتامبر 1996 در لاس وگاس سرنگون شد

5

رپر معروف توپاک در سپتامبر 1996 در لاس وگاس سرنگون شداعتبار: گتی
کیف با وجود صدور وثیقه همچنان در بازداشتگاه شهرستان کلارک نگهداری می شود

5

کیف با وجود صدور وثیقه همچنان در بازداشتگاه شهرستان کلارک نگهداری می شوداعتبار: US Sun

اما اکنون، این مرد 60 ساله نگران است که نتواند قبل از محاکمه اش، که برای پاییز برنامه ریزی شده است، از بازداشتگاه شهرستان کلارک خارج شود.

اعتماد به نفس کیف به ناامیدی کاهش یافته است زیرا او احساس می کند که توسط “سربازان وفادار” دوران باند خود “رها شده” است، که او در طول سال ها به آنها کمک کرده است.

کیف باید حدود 80000 دلار جمع آوری کند تا وثیقه 750000 دلاری را تضمین کند، که باعث می شود او در حبس خانگی با دستگاه نظارت بر موقعیت آزاد شود.

اما «علی‌رغم برقراری تماس‌ها»، دوستان و خانواده کیف نتوانسته‌اند پول نقد کافی را به دست آورند تا به او اجازه دهند از زندان رهایی یابد و برای آزادی از خانه‌اش در هندرسون مبارزه کند.

یکی از همکاران سابق باند ادعا کرد که کیف انتظار داشت “برخی از آن بچه هایی که در راه بالا به او کمک کرد تا به او عشق بازگردانند.”

در دهه 1990، طبق اعتراف خودش، او میلیون ها دلار به عنوان سلطان مواد مخدر در منطقه بزرگ لس آنجلس درآمد داشت.

این خودی ادعا می کند که کیف مرتباً به “سربازان و کریپ های وفادارش پول و ماشین” هدیه می داد.

او افزود: “او با این تصویر از اینکه رئیسی است که به سربازانش پاداش می دهد، شکوفا شد.”

با این حال، سه دهه به جلو و عشق و سخاوت “متقابل” نمی شود.

این منبع گفت: «کیف احساس می‌کند از طرف برخی از آن‌ها که در آن روز عشق زیادی به آنها نشان می‌داد، ناامید شده است.

پسر Keefe D لبخند می زند در حالی که DA به مظنون قتل توپاک دستور می دهد که تحت “بازرسی منبع” قرار گیرد تا ببیند آیا پول وثیقه “مشروع” است یا خیر.

او صدها هزار کمک مالی و دستمزد به آنها داد، اما هیچ چیز بر نمی گردد.

پول را به ما نشان دهید

وکیل او، کارل آرنولد، به طور انحصاری تایید کرد که خانواده در تلاش برای یافتن پول وثیقه هستند.

آرنولد گفت: «این بچه‌ها، خانواده‌اش یا هر چیز دیگری، فقط در جمع‌آوری پول با مشکل مواجه هستند و بنابراین موضوع در حال حاضر همین است.

پول کافی جمع آوری نشده است و او در این مرحله نمی تواند از آن خارج شود.

“هر بار که او را می بینم، او فکر می کند که باید دیروز وثیقه می گرفت، اما خانواده آن پول را به دست نیاورده اند. بنابراین ما در این زمینه هستیم.”

یک مسئله برای کیف این است که حتی اگر به جمع آوری کمک مالی برای اوراق قرضه دست یابد، قاضی کارلی کیرنی دستور دادرسی را صادر کرده است.

در این رویه دادگاه، او به بررسی منبع پولی که برای وثیقه در نظر گرفته شده است می‌پردازد. اگر او احساس کند که مبلغ از طریق مراحل قانونی جمع آوری نشده است، می تواند آن پیشنهاد وثیقه را رد کند.

کیف احساس می‌کند از طرف برخی از آن‌ها ناامید شده است که در آن روز عشق زیادی به آنها نشان می‌داد.»

همکار کیف دی

در ماه فوریه، در طی یک جلسه دادگاه، کیف به قاضی شکایت کرد که رسانه ها بر توانایی او برای دستیابی به وثیقه به دلیل داستان هایی که درباره فعالیت های گذشته او نوشته بودند، تأثیر می گذارد.

بسیاری از جنایتکاران کیف در زندگی نامه خود به خود اعتراف می کنند و به اعمال غیرقانونی خود اعتراف می کنند. قاضی کرنی هیچ اصلاحیه ای در تصمیم دادگاه منبع خود ایجاد نکرد.

کیف که بر بی گناهی خود تاکید می کند، قرار است در ماه نوامبر محاکمه شود. او علیرغم اعترافات زیادی که در مصاحبه های رسانه ای به ایفای نقش کلیدی در قتل نماد رپ داشته است، در قتل اعتراف کرد.

کیف تنها فردی است که تاکنون در ارتباط با تیراندازی ستاره عشق کالیفرنیا در لاس وگاس در سپتامبر 1996 متهم شده است.

کارآگاهان مترو وگاس پس از مرگ توپاک به دیوار آجری برخورد کردند زیرا اعضای باند حاضر نشدند درباره قتل در دهه 1990 صحبت کنند.

با این حال، در دهه گذشته، کیف مصاحبه های زیادی در مورد اینکه چگونه او یک بازیگر کلیدی در سازماندهی اعضای باند برای شکار شکور برای ترور بود، انجام داده است.

او همچنین در کتاب خاطرات خود به قتل اشاره کرده است. کارآگاهان تأیید کردند که اظهارات او منجر به اتهام قتل شده است که می تواند منجر به حبس ابد شود.

این موضوع پس از آن اتفاق می افتد که کیف هفته گذشته به همکارانش گفت که او آدم بدجنسی نیست و هیچ ارتباطی با یورش های اخیر فدرال به رپر دیدی پس از شایعات منتشر شده در مورد تلاش برای دستیابی به توافقی برای دادخواهی ندارد.

همکاران Keefe می گویند علیرغم شایعات، او هیچ ارتباطی با حملات به Diddy نداشت

5

همکاران Keefe می گویند علیرغم شایعات، او هیچ ارتباطی با حملات به Diddy نداشتاعتبار: گتی

در یک مصاحبه ضبط شده قبلی با لس آنجلس، کیف ادعا کرده بود که دیدی این آهنگ را در Pac تنظیم کرده و پیشنهاد داده بود که یک میلیون دلار بپردازد.

قرار بود کیف با وجود این نوار مصونیت داشته باشد – که به عنوان یک پیشنهاد شناخته می شود – اگرچه اکنون پس از ادعای دروغ گفتن به پلیس در مورد آن، به عنوان مدرکی علیه او استفاده می شود.

مارک دی جیاکومو، معاون دادستان منطقه کلارک کانتی، اعتماد خود را به پرونده آنها علیه کیف اعلام کرد.

در مورد خورشید ایرلندی بیشتر بخوانید

او اظهار داشت: “این کشف تقریباً به همان اندازه بزرگ است که من در زندگی حرفه ای خود داشته ام.”

رهبر سابق باند کریپ در صورت محکومیت با تزریق کشنده از مرگ نجات خواهد یافت.

وکیل کیف، کارل آرنولد، به US Sun تایید کرد که خانواده کیف هنوز پول کافی برای پرداخت وثیقه به دست نیاورده‌اند.

5

وکیل کیف، کارل آرنولد، به US Sun تایید کرد که خانواده کیف هنوز پول کافی برای پرداخت وثیقه به دست نیاورده‌اند.اعتبار: US Sun



منبع