ارزش ریسک را دارد. دکتر کریس لی


چهارشنبه 29 ژوئن 2022

دکتر کریستن لی، Ed.D.، LICSW، معروف به “Dr. کریس، یک پزشک متخصص علوم رفتاری، محقق، مربی، سخنران و کمدین بین المللی شناخته شده و برنده جوایز از بوستون، ماساچوست است. قسمت او با عنوان Worth The Risk است.
به عنوان دانشکده اصلی علوم رفتاری و دانشکده در دانشگاه نورث ایسترن، علایق پژوهشی و آموزشی دکتر کریس شامل فردی و رفاه و تاب آوری سازمانی، به ویژه برای جمعیت های حاشیه نشین و محروم.
دکتر کریس با سازمان ها و رهبران سراسر جهان در مورد چگونگی استفاده از علم تغییر رفتار و پتانسیل انسانی برای ایجاد فرهنگ های بهداشت روان سالم که به جلوگیری از فرسودگی شغلی و ارتقای پایداری سازمانی و انسانی کمک می کند، کار می کند.
او نویسنده کتاب RESET: بیشترین استفاده را از استرس خود کنید، برنده کتاب انگیزشی جوایز کتاب Indie نسل بعدی در سال 2015، و پرفروش‌ترین کتاب ذهنی: روانشناسی جدید تفکر-بیاموزید که برای چابک‌تر، هوشیارتر بودن چه چیزی لازم است. در دنیای امروز متصل هستید و ارزش ریسک را دارد: بیاموزید که شجاعت را برای افزایش انعطاف‌پذیری، وصل شدن بیشتر و ارائه خود به جهان، بیاموزید، نامزد باشگاه کتاب ایده بزرگ بعدی در سال 2022. او مجری برنامه Crackin’ Up: Where Therapy Meets Comedy است و به طور منظم در Psychology Today و Thrive Global مشارکت دارد. کارهای دکتر کریس در هاروارد و رادیو NPR، Fast Company، Forbes و CBS نمایش داده شده است. سخنرانی او در TEDx، خطری که باید انجام دهید، در تد نمایش داده می شود.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • این به من کمک کرد که نسبت به خودم دلسوزتر، کمتر مضطرب، متمرکزتر و سنجیده تر باشم. بنابراین
  • بنابراین فکر می‌کنم به من کمک کرد تا آن مکان‌های عقب‌نشینی یا حفره‌های هوایی را در زندگی‌ام ایجاد کنم که به آن‌ها نیاز دارم. از آنجایی که من فقط یک کارگر بیش از حد هستم، عاشق کاری هستم که انجام می دهم. نیازهای زیادی در دنیا وجود دارد. بنابراین به من کمک کرد که بیشتر با خودم حضور داشته باشم و اجازه ندهم که ذهنم قطار فراری باشد.

افکار در مورد تنفس

  • مهمتر از همه، من عاشق روش تنفس جعبه ای هستم. بنابراین
  • این یک نگه داشتن و سپس رها کردن چهار شمارش خوب است. بنابراین
  • دلیل اینکه من آن را خیلی دوست دارم این است که پایدار است زیرا گاهی اوقات اگر چیزها را خیلی بزرگ و پیچیده جلوه دهم، ممکن است برای مدتی با آن بمانم، اما سپس از مسیر خارج شوم. بنابراین

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • فکر می کنم خیلی عادی بود، مثل دوران راهنمایی، من به شدت از قلدری هایی که اتفاق می افتاد آگاه بودم. بنابراین
  • من آن شخص پر سر و صدایی بودم که اگر می دیدم کسی صدمه می بیند، بلند می شدم.
  • درک تأثیر روی زندگی فرد هنگام وقوع این اتفاقات، و چگونگی کمک به آموزش مهارت‌های اجتماعی-عاطفی و مهربانی چیزهایی هستند که لزوماً در اتوبوس مدرسه در دهه 1980 وجود نداشتند. بنابراین
  • بنابراین، تمرکز حواس به من کمک می‌کرد که احتمالاً کمی نسبت به خودم دلسوزتر باشم، و به من کمک می‌کرد تا با آن غلبه بر اضطراب و ترسی که در آن لحظات انجام می‌دادم کنار بیایم. بنابراین
  • من تمرین فکر کردن را دوست دارم، مانند اینکه خود گذشته شما به خودتان چه می گوید؟ یا دوست دارید خود آینده تان به حال چه بگوید. اگر می‌توانستم به گذشته نگاه کنم، به خودم می‌گفتم، این به شما کمک می‌کند همدلی‌تان را توسعه دهید، این به شما کمک می‌کند تا در نحوه ظاهر شدنتان و کمک به جهان بیشتر مراقب باشید.
  • پیام های پستی مردم را درونی نکنید، انجام این نوع قلدری که شما را تعریف نمی کند. ارزش ریسک را دارد

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.