با استفاده از این عادت فوق العاده موفق، استرس خود را کاهش دهید. امی نووتنی


یکشنبه 04 سپتامبر 2022

دکتر امی نووتنی مؤسسه PABR® را با مأموریت تسکین درد، استرس و اضطراب برای کسانی که به دنبال یک روش طبیعی درمانی هستند، زمانی که سایر روش‌های درمانی کوتاهی کرده‌اند، تأسیس کرد. رویکرد منحصر به فرد او ناشی از تجربه او از درمان در شرایط مختلف و با طیف وسیعی از بیماران است 12 سال گذشته سابقه او در ارتوپدی، ورزش، طب سالمندی، اختلالات تعادل، آسیب های عصبی و اخیراً دردهای مزمن. و تأثیرات دوره های آموزشی در مؤسسه ترمیم وضعیتی به او پایه و اساس توسعه این روش درمانی را برای رسیدگی به طیف گسترده ای از شرایط دردناک و محدود کننده داد. روش هایی که او می داند به افراد بی شماری کمک کرده است تا درد، استرس، اضطراب، جراحی های ارتوپدی، مشکلات خواب و نیاز به دارو را کاهش داده و از بین ببرند.

دکتر نووتنی دو کتاب پرفروش آمازون شماره 1 را به صورت مشترک نوشته است: دست نکش: داستان های پشتکار، و شجاعت و ایمان و عادات موفقیت افراد فوق العاده، که سفر او را در مورد چگونگی و چرایی توسعه روش PABR به اشتراک می گذارد. توانایی او در صحبت کردن به زبان فرانسوی و اسپانیایی به او اجازه داده است تا با مشتریان مختلفی از سراسر جهان از جمله فرانسه، مکزیک، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی ارتباط برقرار کند و به آنها کمک کند.

دکتر نووتنی علایق مختلفی از جمله دویدن بیش از 40 ماراتن، دویدن در 10 ماراتن فوق العاده (شامل دو 100 مایل)، تکمیل یک مسابقه سه گانه مرد آهنین، و عکاسی از حیات وحش و مناظر در سراسر جهان دارد که منجر به انتخاب چندین تصویر از او شده است. عکس های روز، به ویژه نشنال جئوگرافیک شما شات عکس روز جهان.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من از نظر عاطفی بسیار کمتر واکنش پذیر هستم. خیلی بیشتر مکث میکنم و من می‌توانم بگویم که توانایی من برای پاسخ‌دهی کمتر بر اساس ترس و بیشتر مبتنی بر راه‌حل بوده است. بنابراین من از نظر عاطفی چندان واکنشی نیستم، زیرا بیشتر حواس‌پرت هستم.

افکاری در مورد تنفس

  • وقتی نفس می‌کشید، می‌خواهید بتوانید استخوان سینه‌تان را حس کنید، در حین بازدم ذوب شود و احساس کنید که شکمتان بیرون می‌ریزد. وقتی این کار را انجام می‌دهید، به شما کمک می‌کند تا تمام توجه شما به بدنتان جلب شود. بنابراین شما می توانید همه چیز را آرام احساس کنید و به شما این امکان را می دهد که به زمان حال توجه داشته باشید.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من در کودکی مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم، در برخی مواقع از زندگی ام تا حدودی محبوب بودم و برخی اوقات اینطور نبود. و بنابراین من مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام و گذر از آن کار سختی است. فکر می‌کنم وقتی صحبت از ذهن‌آگاهی به میان می‌آید، این است که وقتی شما در حال دریافت هستید، انجام کاری غیر از اینکه در حالت انجماد قرار بگیرید یا فکر کنید چگونه فرار کنم سخت است؟
  • و از نظر شخصی که قلدری را انجام می دهد، من فکر می کنم باید مقداری آگاهی وجود داشته باشد که آن شخص به نحوی آسیب می بیند. آنها کم توجه هستند بنابراین به دنبال توجه هستند. آنها به دنبال اثبات خود هستند، زیرا به نحوی آن توجه را به خود جلب نمی کنند یا در خانه مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
  • فکر می کنم باید به اطراف خود نگاه کنیم و بگوییم، تعاملات خودمان چگونه بر دیگران تأثیر می گذارد؟ خیلی وقت‌ها، ممکن است از کلمات خود استفاده کنیم که واقعاً باعث صدمه دیدن افراد دیگر می‌شود و سپس آنها به سراغ شخص دیگری می‌روند. و آنها ممکن است آن شخص را مورد آزار و اذیت قرار دهند تا بتوانند نوعی رضایت از احساسات آسیب دیده ناشی از یک تعامل متفاوت را احساس کنند.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزور که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.